"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chronopia Jyväskylä

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Archerman

Chronopia Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Archerman »

Löytyykö Jyväskylän alueelta Chronopian pelaajia?

Itse olen pelannut aiemmin Warhammer Fantasy Battlen eri laitoksia ja ideana olisi kokeilla paljon kehuttua Chronopiaa.

En omista sääntökirjaa mutta olen kylläkin saanut käsiini elektronisen version opuksesta. Tällä hetkellä saisin kokoon sellaiset n. 400 pistettä örkkejä. Kenties myös haltioita, kääpiöitä tai "firstborn"-ihmisiä jos käytetään sopivia Fantasy Battlen figuureja.
Tuska

Re: Chronopia Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tuska »

oldskoolslann kirjoitti:Löytyykö Jyväskylän alueelta Chronopian pelaajia?

Itse olen pelannut aiemmin Warhammer Fantasy Battlen eri laitoksia ja ideana olisi kokeilla paljon kehuttua Chronopiaa.

En omista sääntökirjaa mutta olen kylläkin saanut käsiini elektronisen version opuksesta. Tällä hetkellä saisin kokoon sellaiset n. 400 pistettä örkkejä. Kenties myös haltioita, kääpiöitä tai "firstborn"-ihmisiä jos käytetään sopivia Fantasy Battlen figuureja.

Itse en pelaile mutta tiedän pari, vanhaa jäärää joka Chronopiaa pelutelee, voinpas kysellä jos ottasivat vaikka yhteyttä...
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”