Omat konversiot ja turnaukset ???
Omat konversiot ja turnaukset ???
Saako omia konversioita käyttää turnauksissa, siis lähinnä ylimääräisistä osista koottuja, mutta ihan oikean näköisiä, semmoisia ??
Itse olen tehnyt muutaman tämmöisen:
1 Mortar(koottu 2 mortarin alustan takaosasta ja tynnyristä)
2 Kaaos sankaria(koottu 1 mortarin piipusta, empire ukon jaloista ja loput Chaos Warrior paketista ylijääneitä osia(ase, pää ja viitta))
1 Chaos Spawni, joka toimii myös kahtena Daemonic Mounttina(2 hevosta, joilla on ihmisten käsiä, aseita ja muita juttuja ympäri kehoa)
Millainen tilanne ??
2 Kaaos sankaria(koottu 1 mortarin piipusta, empire ukon jaloista ja loput Chaos Warrior paketista ylijääneitä osia(ase, pää ja viitta))
1 Chaos Spawni, joka toimii myös kahtena Daemonic Mounttina(2 hevosta, joilla on ihmisten käsiä, aseita ja muita juttuja ympäri kehoa)
Millainen tilanne ??
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
Puolijohdediodi
Re: Omat konversiot ja turnaukset ???
kaaossankari koottu mortarin piipusta?!Ghe'dahlg kirjoitti:Saako omia konversioita käyttää turnauksissa, siis lähinnä ylimääräisistä osista koottuja, mutta ihan oikean näköisiä, semmoisia ??
Millainen tilanne ??
enpä kyllä oo ihan varma hyväksynkö tollasta...
Et sanoisi, jos näkisit figutPuolijohdediodi kirjoitti:kaaossankari koottu mortarin piipusta?!
![]()
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
minä ainakin haluisin nähdä kuullostaa aikasta mielenkiintoiselta.Ghe'dahlg kirjoitti:Et sanoisi, jos näkisit figutPuolijohdediodi kirjoitti:kaaossankari koottu mortarin piipusta?!
![]()
.
Pahoittelen huono kieliasua ja painovirhe paholaisia.
Olis ainakin periaatteessa... Mutta:PXI kirjoitti:Jos mahdollista, yritä saada kuva, tämän haluaisin todella nähdä
1) Meillä ei ole skanneria, jolla voisi kuvat mahdollisesti skannata, no mutta onneksi kaverilta löytyy...
2) Meillä ei ole digikamera hössäkkää, kaverilta semmoinen löytyy...
3) Mun kaveri on kipeä tällä hetkellä... Mä koitan kuitenkin saada sitä/sen faijaa ottamaan kuvan niistä... Ja mahdollisesti muista erittäin rumista figuistamme
4) Ne figut on maalattu toooosi huonosti(verrattuna Ninnuun tai vastaaviin maalaajiin tai melkeimpä keneen tahansa figumaalaajan)
Mutta katotaan...