"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necron apua!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
ötzi

Necron apua!

Viesti Kirjoittaja ötzi »

Jeps, eli necron projekti olisi käynnistymässä lähiaikoina, olisi pari kysymystä..
Eli onko kukaan maalannut noita aseen vihreitä pötköjä? Onnistuisiko noiden maalaaminen inkillä silleen että ns läpinäkyvyys säilyisi? Ei vaan vihreä enää iske kun on jo 2örkkiarmeijaa, nidiarmeija ja kääpiöarmeija maalattu vihreäksi.

Ja sitten apua väriteemaan, oikeastaan jos nuo pötköt saa maalattua niin luultavasti se on joko punainen tai sininen. Yksi vaihtoehto olisi myös ihan vaan metalli+musta, jonkun mielestä tylsä, jonkun mielestä synkkä kuten necronin pitääkin olla.

Ja kolmas, mistä conffata oikein hieno lordi? GWeen lordit on IMO turhan laimeita. Ajattelin että jos ostaisi tuon Fall of the Necromancerin Sauron the Necromancerin ja sille cron pää+keppi+orbi. Mitä luulette? tulisiko hieno?

Ja sitten viimeinen, kuuluisi ehkä taktiikka osioon mutta laitetaan nyt tähänkin. Eli ctanien käytöstä, Onko ko. laitteet aivan ylikalliita vai aivan epäreiluja vastustajaa kohtaan?
Kiitoksia avusta jo tässä vaiheessa
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ei säily, tee punainen&vältä sitä musta+hopeaa kun "kaikki tekee sellaisen kuitenkin" (yleistys), ja on ylikalliita&hitaita.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Necron Loiri

Re: Necron apua!

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

ötzi kirjoitti:Jeps, eli necron projekti olisi käynnistymässä lähiaikoina, olisi pari kysymystä..
Eli onko kukaan maalannut noita aseen vihreitä pötköjä? Onnistuisiko noiden maalaaminen inkillä silleen että ns läpinäkyvyys säilyisi? Ei vaan vihreä enää iske kun on jo 2örkkiarmeijaa, nidiarmeija ja kääpiöarmeija maalattu vihreäksi.
Itse niitä olen maalannut. Muiden paitsi warrujen kepukat on maalattu dark angels green -pohjalla ja blendattu bleached boneen. Ne kannattaa jättää kehikkoon maalausvaihetta varten, ettei sormet pyyhi maaleja niiden ollessa vielä märkiä. Kun ovat valmiita, irroita ne varovaisesti ja leikkaa se pieni pala, joka niihin usein jää kehikosta, ja liimaa ne niin että se pieni kohta, johon ei tullut maalia, jää peittoon. Peruswarrujen kepit olen maalannut kuitenkin vain vedellä ohennetulla scorpion greenillä, kun en niihin jaksa vaivaa nähdä. Niistä ei kuitenkaan tule kovin hienoja joten suosittelen blendaamista tai maalaamisen jättämistä.
Ja sitten apua väriteemaan, oikeastaan jos nuo pötköt saa maalattua niin luultavasti se on joko punainen tai sininen. Yksi vaihtoehto olisi myös ihan vaan metalli+musta, jonkun mielestä tylsä, jonkun mielestä synkkä kuten necronin pitääkin olla.
Siis pötköjen väri on sininen/punainen vai armeijan väriteema? Kuitenkin väriteemaan on paha antaa mitään suosituksia; se on sinun itse keksittävä. Mm. necronkodexissa on ihan hyviä ehdotuksia.
Ja kolmas, mistä conffata oikein hieno lordi? GWeen lordit on IMO turhan laimeita. Ajattelin että jos ostaisi tuon Fall of the Necromancerin Sauron the Necromancerin ja sille cron pää+keppi+orbi. Mitä luulette? tulisiko hieno?
Classic Necron Lord ei olisi ainakaan liian laimea, mutta se onkin jo liian "tyylikäs."
Ja sitten viimeinen, kuuluisi ehkä taktiikka osioon mutta laitetaan nyt tähänkin. Eli ctanien käytöstä, Onko ko. laitteet aivan ylikalliita vai aivan epäreiluja vastustajaa kohtaan?
Kiitoksia avusta jo tässä vaiheessa
Ehdottomasti ylihintaisia. Sinulla pitää käydä armoton tuuri, että kuusi tuumaa liikkuva, lähitaisteluun tarkoitettu ja 300+ pistettä maksava ukko maksaisi pisteensä takaisin. Jos aivan välttämättä sellaisen haluat, minä suosittelisin Deceiveriä.

Niin, ja tervetuloa necronpelaajien alati kasvavaan joukkoon!

-NL
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Valmiiksi vihreää väriä voi olla pirullista mennä inkillä muuttamaan, ja maaleilla saa sanoa hyvästit läpinäkyvyydelle. Itse varmaan inkkaisin haluamallani värillä lentobasejen tikkuja, joita aina löytyy se x*10+n ylimääräistä. Tämä toimii varsin hienosti. Tosin voi olla, että ne ovat liian paksuja kyseiseen tarkoitukseen? Pituutta voi aina typistää. Sen lisäksi saat ne necroneiden mukana tulevat vihreät tikut talteen bitsiboksiisi.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Eluqqa

Viesti Kirjoittaja Eluqqa »

Kyllä ne läpinäkyvät tikut voi maalata. Eivät tietenkään pysy läpinäkyvinä, mutta omasta mielestäni hyvin maalatut tikut näyttävät paremmilta kuin ne valmiit läpinäkyvät tikut.
Makximus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Makximus »

Cannonballin idea kuulostaisi minun mielestäni erittäin hyvältä sillä ne voisi pelkällään inkillä tehdä haluamansa värisiksi ja läpinäkyvyys mitä luultavimmin säilyisi kevyenä. Tosin ne ovat vähän suipahtavia eli jos jostaikin löytäisi suoria läpinäkyviä ohuita tikkuja tulisi aika hyvät.
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz

Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8 :(
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3 :)
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

En luottaisi inkkeihin, niillä kun ei ole tapana levittäytyä tasaisesti kovalle, tasaiselle pinnalle. Ja vaikka jollain tempulla saisit ne värjättyä läpikuultavalla sinisellä tai punaisella, kuultaisi originaali vihreä tietenkin alta! Lentobeissien tikuissakin on se ongelma, että ne eivät ole suoria vaan katkaistun ympyräkartion muotoisia.

Jos necronputkien väriä haluaa vaihtaa, on nähdäkseni kaksi keinoa. Joko maalata ne (jolloin luultavasti läpikuultavuuden) tai ostaa erivärisiä rodeja, esimerkiksi Plastructilta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Itse olen maalannut necrojen putkia ihan vihreällä, ja koittanut saada jonkinlaista valoefektiä mukaan (siedettävällä tuotantonopeudella) tällä tavalla:
http://kuvablogi.com/nayta/263662/
http://kuvablogi.com/nayta/263658/

Putkea maalatessa tuota liikkuvaa valoa koitin mallata käyttämällä paljon vettä korostuksissa.
ötzi

Viesti Kirjoittaja ötzi »

Nuohan on ihan jees, tuohon tapaan voisin maalata itsekkin ne mutta jollain muulla kun vihreällä. Pitää sitä väriteemaa vielä miettiä kunhan saan malleja joihin testailla.
Blame-nator

Viesti Kirjoittaja Blame-nator »

hey dead flesh mistä nämä olet hankkinu?
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img251593.jpg
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Blame-nator kirjoitti:hey dead flesh mistä nämä olet hankkinu?
GeeWeeltä?Tunnetaan pelinä nimellä battle Fleet gothic jos en pahasti erehdy kuvista,en ole asiantuntija sen pelin suhteen.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Näyttää epäilyttävästi figunarkin fleetiltä... http://smg.photobucket.com/albums/v308/ ... G_1340.jpg
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Blame-nator kirjoitti:hey dead flesh mistä nämä olet hankkinu?
Ne eivät ole minun, minkä varmasti fiksu huomaa jo siitä että kansion otsikko viittaa kovasti johonkin tapahtumaan. Niissä nyt kuvataan vähän mikä nappaa silmään :P
Mjoo, ja ne ovat figunarkin ja BFG-laivoja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”