Wood Elffit vastaan örkit. Ehdotuksia?
Wood Elffit vastaan örkit. Ehdotuksia?
Ajattelinpahan vaan kysyä welffi taktiikoita örkkejä vastaan
God works in mysterious ways. Accept this and you'll never have to ask "why" again.
Ajattelinkin, kun kukaan ei ollut vielä tullut ruokailemaan ruhollasi...
... mun moka, ja pahoittelut siitä...
Itse pelaan WE:llä, mutta vähän tuo örkkejä vastaan pelaaminen jäänyt... tietty voisin yksinäni pelata, kun kerta kumpiakin figuja löytyy, mutta rajansa kaikella...
Itse pelaan WE:llä, mutta vähän tuo örkkejä vastaan pelaaminen jäänyt... tietty voisin yksinäni pelata, kun kerta kumpiakin figuja löytyy, mutta rajansa kaikella...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
käyppä täällä http://www.angelfire.com/ma2/machiara/? täältä pitäsi löytyä jotain.
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen
Heh, siellä ei ollut ketään!
Ajattelin vain pyytää neuvoa teiltä muilta pelaajilta, koska en ite ole kovin montaa peliä pelannu. Arvostan mielipiteitänne, ja olis ihan kiva kuulla jotain taktiikoita sitä uutta Armybookia odotellessa. Ei, muuta että jos tulee jotain mieleen, niin kirjottakaa tänne vaan.
Ajattelin vain pyytää neuvoa teiltä muilta pelaajilta, koska en ite ole kovin montaa peliä pelannu. Arvostan mielipiteitänne, ja olis ihan kiva kuulla jotain taktiikoita sitä uutta Armybookia odotellessa. Ei, muuta että jos tulee jotain mieleen, niin kirjottakaa tänne vaan.
God works in mysterious ways. Accept this and you'll never have to ask "why" again.
-
elector count
Kato tosta http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=6177.elector count kirjoitti:auttaisi paljon jos kertoisit kokkonpanoista
Kaveri pelaa massarykmenteillä (2000pts.), about 2 örkkirykmenttiä ja 1 blackorc. Giantti, pari spearchuckaa ja wolffiksia. Pari shamaania.
Kun pelattiin, niin tukki pöydän aika perusteellisesti, en päässy flankkaamaan. Sain chuckat tuhottua scouteilla ja giantti & treeman tappoi toisensa. Rynni muut rykmentit massalla ja sai sen stomppi taian läpi->tuhos parista rykmentistä 50%.
-
High Elffi
-
High Elffi