"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Epic: Armageddon Turnaus su 25.2 helsingissä

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Frau von Traube

Viesti Kirjoittaja Frau von Traube »

Oma suoritukseni turnauksessa yllätti positiivisesti. Aioin tulla häviämään roimasti, mutta yllätyksekseni voitin kaksi kolmesta.

1. mittelö oli Thienin eldareita vastaan. Minulla oli vieläkin se ropeconista paha maku suussa skimmereistä(2. ottelu Pahvin eldarit ja 3. ottelu Azauran tau), joten panostin saada ne alas ampumalla. Tk- tykistöä tässä armeijassa piisasi ja annoin hänen tuntea se nahoissaan. Otin lentokoneilla alas tykistön jo ensimmäisellä vuorolla.
Voitto 3-1

2. mittelö käytiin Azauran Karjalan prikaatia vastaan. Ensimmäisessä erässä kusin pahasti jaloilleni, mutta toinen oli paljon onnistuneempi. Kolmannessa erässä ihmettelin Azauran titaanien möllötystä keskellä ei mitään..., joten kuittasin blitzin landalla ja pidin kiinni omastani kynsin ja hampain warbandini rippeillä. Hän onnistui karkoittaa lentokoneillaan örkit kahdelta objektiivilta, mutta zap-blitzini kuittasi paikan.
Voitto 3-0

3. mittelö vastaan asettui Aten black legion. Siitä ei puhuta... Hmm...
Se oli kova vastus, jopa liiankin kova. Häviöön vaikutti se etten aiemmin ollut pelannut kaaosta vastaan ja tajusin keskittäväni tuleni hajanaisesti.
1. erä Panikoin kun Atte otti heti ensimmäiseksi alas soppa- blitzbrigadeni terminaattoreilla. Kuittasin asian pistämällä cultini tulittamaan kaikella mitä sai tuhoten yksikön. Keskitin ilmavoimatulitukseni warhoundiin, joka ei hyödyttänyt mitään lopputulokseen. Jouduin aina obliterator- ilmatorjunta tulitukseen, joka oli hyvinkin kova... 45cm 3x5+aa. Sillä hän tiputti muutaman koneen pelin aikana ja piti flak- umbrellansa aukottomana. Ja silloin kun sain sen horjutettua, en kohdistanut tultani siihen...baka...
2. erässä alkoi örkkipäitä putoilemaan breakaamalla toisen warbandini(kallein yksikkö). Tilanne näytti pahalle ja päätin rikkoa rintaman ottamalla warlordin avulla zap- blitzbrigaden mukaan assaultiin hänen kalleinta yksikköä ja predator joukkoa. Sain tuhottua kaikki predatorit ja fearless joukko perääntyi kauemmaksi.
3. erässä ei paljoa ollut tehtävissä. Yritin pitää kiinni omasta blitzistä ja sen Atte sai. Mutta yllätimpäs landalla hänen blitzille, joten ei täyshäviötä.
Häviö 1-3
Oh, your so northy!
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Vihdoin sain kuviakin siirrettyä verkkoon

http://iki.fi/hena/gw/tournament/
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Jösses... kamerasi ei ole suosiollinen. :)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Silveri kirjoitti:Jösses... kamerasi ei ole suosiollinen. :)
En ole kuvaajana useimmissa noissa vaan annoin turusta tulleen kuskin käyttää sitä ;).
asaura

Viesti Kirjoittaja asaura »

Frau von Traube kirjoitti: 2. mittelö käytiin Azauran Karjalan prikaatia vastaan. Ensimmäisessä erässä kusin pahasti jaloilleni, mutta toinen oli paljon onnistuneempi. Kolmannessa erässä ihmettelin Azauran titaanien möllötystä keskellä ei mitään..., joten kuittasin blitzin landalla ja pidin kiinni omastani kynsin ja hampain warbandini rippeillä. Hän onnistui karkoittaa lentokoneillaan örkit kahdelta objektiivilta, mutta zap-blitzini kuittasi paikan.
Voitto 3-0
Olin niin innoissani siitä, että voitin vihdoin aloitteen... Hävisinpä tuossa Epic-pelin oikein komiasti. Kolmannen vuoron alussa siirsin Titaanit pois objektiiveilta vielä oikein Retain Initiativea käyttämällä. Pelkäsin niin kovasti Zzap-guneja ja Landan maahanlaskua, että rakensin Titaanien keskinäisen FF-puolustuksen. Huonoa oli tosiaan se pieni yksityiskohta, että tuo keskinäinen puolustus oli "keskellä ei mitään" :)
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Kiitoksia Henalle kuvista, kun ei koskaan itse ehdi paikalle niin on mukava katsella kuvia... :P

Btw, onko kukaan kuulluut mahd huhuja Death guard armysta?
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Warsmith kirjoitti:Btw, onko kukaan kuulluut mahd huhuja Death guard armysta?
Täällä: http://www.geocities.com/lordinquisitor/

Tuo lordinquisitor on siis Emperor's Children army champion ja nuo muut listat ovat vielä "alpha"-versioita. Mutta sinällään tuota olisi ehkäpä mahdollista ruveta kehittämään.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Warsmith kirjoitti: Btw, onko kukaan kuulluut mahd huhuja Death guard armysta?
Black Legionista saisi kyllä ainakin nurgleen taipuvaisen armeijan. Itsekin aion käyttää Black Legionia ensin Slaanesh-armeijanani ja vasta myöhemmin tehdä puhtaan Emperors Children porukan.

(Decimaattorit ja Obit on kuitenkin ohittamattomia! *grins*)
15mm for teh win
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Nice! :D
Kiitoksia linkistä.
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
MinerMe

Viesti Kirjoittaja MinerMe »

hitto ....entä mistä lista iron warrioreille...?
ne vaan on niin shataniuksen tyylikkäitä, ettei voi olla kasaamatta armeijallista...
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”