"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Looting Leman Russ

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
ChaosWaste

Looting Leman Russ

Viesti Kirjoittaja ChaosWaste »

Seuraavaksi ois projektina alottaa Leman Russin örkeille teko. Kyselisin muutamia asioita ennenkuin aloitan sitä valmisteleen ettei tapahdu typerii mokii.

Haluisin lisäillä siihen muutamia panssari levyjä (ei kovin paksuja) ja sellaista tuomaan örkki fiilistä mutta minulla ei ole hajuakaan mikä materiaali sopisi tähän tai mistä sitä saisi. (Olen kuullut jostain plastic cardista mutta tietoni siitä ovat hatarat)

Maalauksen kannalta haluan red paint jobin tietysti näkyviin mutta tahtoisin varmistaa ettei koko konetta sentään tarvitse punaiseksi maalata? Ajattelin reuna alueita ja sellaisia että siinä olisi kyllä punaista mutta pääväri olisi ruosteinen metalli.

ajattelin myös laittaa kylkeen roikkumaan imperial sotilaan kettingistä kuolemaa tekemään.

Siinä taisikin olla tärkeimmät. Kaikenlaiset vinkit ja ehdotukset olisivat myös hyödyllisiä.
Kiitos
Scoundrel

Re: Looting Leman Russ

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

ChaosWaste kirjoitti:Seuraavaksi ois projektina alottaa Leman Russin örkeille teko. Kyselisin muutamia asioita ennenkuin aloitan sitä valmisteleen ettei tapahdu typerii mokii.
Hyvä idea!
ChaosWaste kirjoitti: Haluisin lisäillä siihen muutamia panssari levyjä (ei kovin paksuja) ja sellaista tuomaan örkki fiilistä mutta minulla ei ole hajuakaan mikä materiaali sopisi tähän tai mistä sitä saisi. (Olen kuullut jostain plastic cardista mutta tietoni siitä ovat hatarat)
Aikaisempi keskustelu aiheena plasticard
ChaosWaste kirjoitti:Maalauksen kannalta haluan red paint jobin tietysti näkyviin mutta tahtoisin varmistaa ettei koko konetta sentään tarvitse punaiseksi maalata? Ajattelin reuna alueita ja sellaisia että siinä olisi kyllä punaista mutta pääväri olisi ruosteinen metalli.
Jos vaikka maalaisit ne lisäämäsi panssarinpalat punaisella. Tällöin punaisuus olisi puhtaasti örkkilähtöistä. Hyvä ohje battledamagen tekemiseen punaiselle pohjalle löytyy örkkikodeksin maalaussivuilta.
ChaosWaste kirjoitti: ajattelin myös laittaa kylkeen roikkumaan imperial sotilaan kettingistä kuolemaa tekemään.
Ketjua löytänee samoista paikoista kuin muovilevyäkin.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

ja lisäyksenä tuohon plasticcardiin,että sitä kannattaa lähteä kyselemään valkoisena alle millin paksuisena polystrolina.
Osqillator

Viesti Kirjoittaja Osqillator »

En ole itse kokeillut, mutta vanhat kortit (siis niinkuin pankkikortit, bonuskortit jne), voisi toimia tämmöisessä looting hommassa. En siis ole varma, mutta kuvittelisin.
Heeyee.
ChaosWaste

Viesti Kirjoittaja ChaosWaste »

Aikaisemmasta keskustelusta löytyi hyvää tietoa ja löysin etolan hinnastosta kyseista materiaalia. Nyt vain kiinnostaa olisiko 1mm, 2mm vai 3mm paras paksuus levylle.

Anaheim kirjoitti:
ja lisäyksenä tuohon plasticcardiin,että sitä kannattaa lähteä kyselemään valkoisena alle millin paksuisena polystrolina.
Alle millin paksuista ei taida löytyä ja jos löytyy eikö se ole turhan ohutta?
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Itse olen käyttänyt 1mm plasticardia. Välillä olen kyllä kaivannut hieman ohuempaakin, mutta useimpiin tarkoituksiin tuo on juuri sopiva paksuus.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

millistä paksumpaa ei kannata harkita jos käsin leikkaat,itse käytän 0,9 ,helppoa leikata mattoveitsellä ja silti kestävää,lisäksi on varalle 0,3 ja 0,5.

AnEdit:Suurempana ihmeenä pidän jos löytyy,itse metsästin kolme millistä puoli vuotta ja erään kälyisen rakennustarvike liikkeen takapihalta löytyi:5e sai 2 neliötä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”