"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pientä päivittelyä: Krootteja ja gobboja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Aissi

Pientä päivittelyä: Krootteja ja gobboja

Viesti Kirjoittaja Aissi »

Huh, vähään (siis melko pitkään) :) aikaan en ole jaksanut päivitellä topicceja tänne sotuun, enkä ole kovin aktiivisesti ehtinyt maalaillakaan. Kuitenkin hiihtolomalla iski taas kipinä ottaa suti käteen.
Pitkään työn alla ollut kroot ryhmä sai eilen uuen jäsenen: Oma konversio kroot ja tyranid-osista, mitä kutsun Kroot Berserkeriksi.
Niitä tulee vielä pari lisää lopulliseen joukkoon. Parantelin samalla vielä krootoxia ja houndia
(berserker on ensimmäinen oikealta)

http://i22.photobucket.com/albums/b334/ ... 1172932947

Jonkin aikaa sitten tein vaihtokaupan ---> vanhat goblinit uusiin skull-pass veikkoihin. Niitä olen välillä työstänyt kun olen kaivannut hetkeksi vaihtelua. Teema liittää ne Red sunz-pikkuhiljaa kasvaviin joukkoihini, "hieman synkemmällä punaisella".

http://i22.photobucket.com/albums/b334/ ... 1172933488

ja lopuksi kokeilin vielä samaa teemaa Spider Rider johtajaan.

http://i22.photobucket.com/albums/b334/ ... 1172933581
tp-master
Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...

Viesti Kirjoittaja tp-master »

upeita... ei voi muuta sanoa....

alustan kuitenkin vielä maalaisin...(goboilla cityfight??) :D
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Krootit ovat yksiä hienoimpia ikinä mitä olen nähnyt. Ei mitään valittamista. Jatka samaan malliin.

Myös gobbot on yhtä komeita. Ei niissäkään vikaa.
...
Aissi

Kiitoskiitos :)
alustan kuitenkin vielä maalaisin...(goboilla cityfight??) :D
Jos tarkoitit goblinien baseja, niin tulin itse siihen tulokseen, että musta base näyttää parhaimmalta, sillä se ei häiritse itse figuurin värejä. (täysin oma mielipide, ja tämä toki riippuu miniatyyristä)

------------

Kuvat eivät ole ihan niin hyviä kun haluaisin; jos saisin itse sanoa, figuurit eivät näytä näissä kuvissa aivan niin hyviltä kuin luonnossa, mutta harjoittelen vielä kuvausta. Olen kuitenkin tyytyväinen.
Viimeksi muokannut Aissi, La 03.03.2007 19:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Hienoja ovat, melkein sanoisin arvosanaksi 10.
Welcome to the jungle.
Slipoilfan

Viesti Kirjoittaja Slipoilfan »

Musta base sopii goboille oikein hyvin. En ikinä värkkäisi samanväristä basea kuin ukon päävärit ovat. Ukko hukkuisi, ja kun pääasia on hieno figu, eikä hieno base.

Mitä ukkoihin tulee, niin kai osallistut GD?

Edit: niin ainut mitä haluasin olisi tilkka realismia. Tuo on nykyisellään hieman liian lähellä GW:n omaa karkkikauppa lookkia, mutta tämähän on mielipide kysymys.
Skenehuora
Aissi

Slipoilfan kirjoitti:Mitä ukkoihin tulee, niin kai osallistut GD?

Niin ainut mitä haluasin olisi tilkka realismia. Tuo on nykyisellään hieman liian lähellä GW:n omaa karkkikauppa lookkia, mutta tämähän on mielipide kysymys.
GD:hen lähtö on käväissyt mielessä, mutta en ole tähän mennessä käynyt edes koko brittein saarella. Ehkä pian tulevaisuudessa kun tulen täysi-ikäiseksi ja kokemusta on vielä hieman karttunut. (olen 15v)

Toiseksi, tarkoititko goblinien vai kroottien realismia? Pyrin Krooteissa mahdollisimman realistiseen kuvaukseen + ripaus omaa tyyliä. Gobboissa taas pidän tällaisesta raukkamaisesta meiningistä. "Kiukkua piisaa, mutta riittääkö voimat" :)
Wolverine

Viesti Kirjoittaja Wolverine »

Komeita ovat. Hieno tuo krootti konffi. Krootit hiukka liian vaaleita minun makuuni, mutta ei maku asioista voi kiistellä, maalauksellisesti hienot. Spider rider mielestäni komein kaikista.
Siis koomeita.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Imo noissa toimii tuo karkkimainen image, pienellä ripauksella realismia. Gobot on ainakin minuun silmään parempia kun krootit, mutta johtuu varmaan kroottien karseasta olemuksesta figujen puitteissa. Goblinit on ainakin sen näkösiä, että ilmeisesti ei ole tulossa full goblin hordea :) . Vai meinasitko jaksata satapäisen lauman jaksaa nuita maalata? Tsemppii vaan sille goblin projektille.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Aissi

Juu, tässä vaiheessa en vielä osaa sanoa, miten paljon goblineja tulen maalaamaan, KUN joskus aloitan tosissani örkkiarmeijan rakentamisen.
Noiden 5 eturivimiehen maalaukseen kului n 1.5 h /kpl joten voit päätellä kuinka kauan menisi tehdä esim. 40 ng rykmentti (mahdollisin vaihtoehto) Itselleni tuo on kyllä aika vähän aikaa, en paljon viimeistellyt perusrivimiehiä esim. glazella jne, mikä ei ole tarkoituskaan.
Joululahjaksi sain wyvernin ja ratsastajan, työ suunnilleen puolivälissä. Saatan lähettää siitä kuvia tulevaisuudessa.
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

ÖÖÖRGGHH!!!

Nuo on...on..
hienoja.*___*

Varsinkin tuo Krootox m iellytti silmää. samoin tuo spiderrider-bosse.Wau. ^W^
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Wolverine

Viesti Kirjoittaja Wolverine »

Aissi kirjoitti: Saatan lähettää siitä kuvia tulevaisuudessa.
Lähetä ihmeessä! Muutenkin olisi mukava nähdä noita figujasi eri kuvakulmista.
Makximus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Makximus »

Ei jummi, on ne vaan niin hienoja edelleen. Lisää vaan kuvia kun näitä niin mukava on katsella,
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz

Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8 :(
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3 :)
Peikkovasara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peikkovasara »

Herrajumala! Krootit näyttävät aivan eläviltä! Toivottavasti eivät tule yöllä vastaan...

ei lais... Mukavan vaalea tuo krootox... Hyvä väriteema.
Somebody

Viesti Kirjoittaja Somebody »

... .... ... ... Mitäköhän tässä sanois ... ... V***N HIENOJA!!!!!!!!
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
Lancer-91

Viesti Kirjoittaja Lancer-91 »

They are SHINY! *_* Eli hianoja on... 10 antaisin :D
Aissi

Ghiitokset :)

Seuraava kroot-tyranid-konversio on vähän enemmän "lennokkaampi", myös Shaper on saanut pieniä muutoksia.. tiedätte kyllä.
Smu

Viesti Kirjoittaja Smu »

Kyllä ovat pirskutin upeita näma sinun figusi. :) Pidin eritysiesti kroot-konversiosta.tuon kroot-aseen piippu näyttäisi paremmalta porattuna. Kauankos olet maalaillut? Oot varmasti suomen parhaimmistoa ikäluokassasi..
Aissi

Smu kirjoitti:Kauankos olet maalaillut? Oot varmasti suomen parhaimmistoa ikäluokassasi..
Kiitokset sinnekin.

Olen maalannut n. 4 vuotta, mutta koko aika ei ole ollut täysin aktiivista maalausta (hemmetin koulu jne.) Kiva saada näin positiivista kommenttia :)
Ammusvarasto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ammusvarasto »

Kertakaikkisen upeita figuja, onnittelen! Ite oon maalannu vihernahkoja semmoset 6 vuotta enkä yllä ollenkaan sun tasolles...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”