"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

olisko hyvii neuvoja kääpiöille?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
mayhem

olisko hyvii neuvoja kääpiöille?

Viesti Kirjoittaja mayhem »

oon ostanut kuupon kanssa puokkiin skull passin, että olisko jotain murskaavia taktiikoita.
mikäli joku ei tiedä mitä skull pass boxis tulee kertaan. mulla on:
10 ranger (ei kuulu skull passiin)
Dwarf cannon

PS: mulla on kans army book...
kiitoksia kiekkoleijonnille hopeasta!
jopotzuki

Viesti Kirjoittaja jopotzuki »

lisää warruja, koneita ja ampujia. i.b:ille command ja 8 mineria aika vähän mut jos käytät niin korkeintaa musikantti ja ehkä tsämmpiön.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Bronzebeard

Viesti Kirjoittaja Bronzebeard »

Elikä yritä hankkia jonkinlaisen tasapainon.
Eli siis tarpeeksi ampujia joilla hoitelet vastustajasi porukkaa pois,
ja sen lisäksi tarpeeksi lähitaistelu yksiköitä hoitamaan vastustajasi yksiköitten rippeet. Sotakoneilla niinkuin kanuunalla hoidat vastustajasi pomot ja isot hirviöt. Luulen että sinun kannattaisi hankkia bolt thrower, koska se on kätevä massan ohentaja kun voi ampua kokonaisia rankkejä. Korjatkaa jos olen väärässä.
"There, now ye can go to battle knowing you have slaked your thirst on Bugman's original brew."
- Josef Bugman
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Kyyllä se tykkikin siihen pystyy. Toisaalta bolttiksia saa kaksi tykin hinnalla. Tykki vaan woundaa myös sitä toista ränkkiä helposti, kun bolttiksesta katoaa voima jo parin ränkin jälkeen.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Ammusvarasto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ammusvarasto »

Thundererit ja quarrellerit on panostamisen arvoisisa.
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Tuota lähtisin laajentamaan tuhanteen pisteeseen ostamalla laatikon warruja, laatikon thunderereita joista rakennat oman 10 yksikkönsä ja skull passin yksiköstä korvaat commandin näillä jäljelle jää vielä muutama figu insinööreiksi sotakoneisiin. yhden sotakoneen tuohon lisäisin, urkutykki on paras vaihtoehto mutta nykyinen figu älyttömän ruma joten kannattaa metsästää vanha malli. Iron breikkerit laajennetaan kahteen kymmeneen command groupin kanssa. minerit ovat vähän pieni yksikkö mutta muutamasta warrusta voi helposti konvertoida pari mineria.

Dragon slayer on vähän turha yksinään kun ei omista minkäänlaisia saveja.
Rangerit eivät myöskään toimi kovin hyvin ellei niitä osaa oikeasti käyttää eli suosittelen jättämään pois listastasi näin alkuun.

Eli listasi koostuu näistä yksiköistä:

Charakters

thane general
Jokin varustus/riimutus mistä itse tykkäät.
lähes kaikki kombinaatiot ovat toimivia

core

25 warrioria
hand weapons ja shields
full command

kaksi 10 thundererin yksikköä
kilpien kanssa pärjää melko hyvin pienille fast cavalry uniteille.

special

10 mineriä
prospectorilla ja steam drillillä.
Tämä yksikkö ainoastaan jos vihollinen käyttää sotakoneita.

20 iron breikkeriä
Rune of slowness lippuun voit jopa joskus chargata.
tietysti full command

tykki
pertti perus insinöörillä
ja mahdolisilla riimuilla

rare

urku tykki

Tuossa oli nytten karkeasti arvioutuna reilut tuhat pistettä.

Taktiikkasi on istua paikallaan, pehmitää vihollinen ennen lähitaistelua ja tottakai eliminoida vihollisen ampuvat yksiköt minereillä. Lopulta pyyhkäiset vihollis yksiköiden rippeet warruilla ja iron breikkereillä.

Kannattaa kokeilla erilaisia armeijan kokoonpanoja jotkut saattavat jopa toimia ja ne tuovat hiukan vaihtelua peliin. Tässä esittelin perus taktiikan joka toimii lähes joka armeijaa vastaan.
mayhem

Viesti Kirjoittaja mayhem »

kiitti kaikest tosta neuvosta. juu olen juuri ostamassa lisää warruja ja thundereita, mutta kanattaako tehdä thundererien siaan quarelssei (en muista oikeinkirjoitusta)? ja miksi?
kiitoksia kiekkoleijonnille hopeasta!
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Quarrelerit tuovat vaihtelua ampumiseen ja armeijan ulkonäköön. Kantama pidempi mutta osuvat heikommin ovat myös pisteissä halvempia mutta yleisesti ottaen thundererit ovat parempia panssarin läpäisykykynsä ja paremman osumisensa puolesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”