Heipparallaa. Omatekoinen kaamos chapterini alkaa olla kohtalaisen loppusuoralla. Olen napsinut prosessin aikana kuvia jokaisesta yksikkötyypistä jotka olen väreihin laittanut. Ainoastaan Lortto jää kuvaamatta, haluan tehdä sille toisen demoni prinssi modelin ja kuvauttaa sitten vierekkäin jotta näkyy mukavasti "Tällänen se oli, tämmönen siitä sitten demon-eye for marine guy ohjelman jälkeen tuli"
Käytän tätä tilaisuutta häikäilemättä Galtsu kuvieni promottamiseen. http://www.galtsu.net/galleria/70/
Tästä hordesta mikä minulla nyt on saa mukavasti 1750pts armeijan (kavahda fanatic). Joidenkin mielestä väriteema on liian harmaa, siinähän se koko pointti onkin. Väriä lähden hakemaan mariiniyksiköistä vaan demoneista, tässä esimerkkinä toimii Flamer ryhmä joka loistaa joukkoni keskeltä pirteän sinisenä.
Pitää vielä jossain vaiheessa ottaa iso ryhmäkuva (iso hali) ja postata se tänne jotta äijien määrästä saa jotain käsitystä.
-TP
Warp wind Galleria
Tykkään, vaikka armorissa saisi olla vielä enemmän "vivahde vaihtelua", mutta kylläpä on hienoja! Ehkä pari pientä oikein järisyttävän kirkasta yksityiskohtaa tekisi hyvää.. tai sitten ei.. Maalaus on onnistunutta, alustatkin on aika siistejä, mutta niihin olisi saanut lisätä jotain tavaraa. Raptoreita ja Defilerejä näkee muuten harvoin galleriassa.
-Onko tuossa muuten 1750? Aika vähän, raptorit maksaa ilmeisesti 400 ja Defilrer 300 pistettä?
-Onko tuossa muuten 1750? Aika vähän, raptorit maksaa ilmeisesti 400 ja Defilrer 300 pistettä?
- Grimgor Jr
Tuossa on jokaisesta yksikkötyypistä kuvia. Noita mariiniyksiköitä on 2 kuuden miehen ryhmää, obliteraattoreita 3 jne. Olen vain ottanut parista äijästä kuvaa. Jossain vaiheessa teen ns. Perhepotretin josta löytyy kaikki.-Onko tuossa muuten 1750? Aika vähän, raptorit maksaa ilmeisesti 400 ja Defilrer 300 pistettä?
Warp Wind Legiononkos armeijalla mitään nimeä?