Jos lordilla on hellion skybord ja combat drugs, niin voiko lordi käyttää 12" assaultia? Itse en ainakaan löytänyt codexista mitään mikä kieltäis. Jetbikellä varustetulta lordilta tämä on kyllä kielletty gw:n sivuilla olevassa FAQ:ssa.
Entäs sitten Fleet of Foot? Codexi kieltää ettei jetbiket pysty käyttämään fleetiä ja ettei hellionit pysty myöskään. Mutta eihän Hellion skyboardin käyttäminen tee Lordista Hellionia?
Onko siis Deldar Lordille mahdollista saada 12"+d6"+12"?
Skyboard ja Deldar Lordi
Skyboard+12" charge on erittäin laillinen (ja samalla älyttömän tehokas).
Skyboard+fleetti menee jo vähän sääntöjen venyttämiseksi. Kyllä, sanatarkasti DE lordi saa fleetata skyboardilla, mutta itse en ehkä kehtaisi. Mutta jos kantti kestää niin siitä vaan tekemään hulluja "1. vuoron charge" -Archoneita
Skyboard+fleetti menee jo vähän sääntöjen venyttämiseksi. Kyllä, sanatarkasti DE lordi saa fleetata skyboardilla, mutta itse en ehkä kehtaisi. Mutta jos kantti kestää niin siitä vaan tekemään hulluja "1. vuoron charge" -Archoneita
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- The Warmaster
Re: Skyboard ja Deldar Lordi
No johan on nyt taas tätä kuuluisaa pilkunviilausta. Itte en kyl pitäisi siitä jos vastustaja alkaa tällä lailla vinoilee. Enkä itsekään sortuis moiseen.MrFogg kirjoitti:Entäs sitten Fleet of Foot? Codexi kieltää ettei jetbiket pysty käyttämään fleetiä ja ettei hellionit pysty myöskään. Mutta eihän Hellion skyboardin käyttäminen tee Lordista Hellionia?
Mutta oma on asiasi.
-
Sami Jumppanen
Idea ja idea, mistä tietää jos ideana on ollut juuri se liitolaudan reppuun heittäminen ja sitten Fleettaminen?
Nojaa, eihän se ole ollut ideana, koska Hellioneilta se on kielletty. Itse en ainakaan kehtaisi tällä lailla pelata, mutta odottakaas vain, kyllä Slug kohta antaa täysin moraaliset perusteet tällekin.
Nojaa, eihän se ole ollut ideana, koska Hellioneilta se on kielletty. Itse en ainakaan kehtaisi tällä lailla pelata, mutta odottakaas vain, kyllä Slug kohta antaa täysin moraaliset perusteet tällekin.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.