Garoth kirjoitti: Jos nyt oikein vedetään kotiinpäin, niin tällä hetkellä LOTR-paikkoja on mennyt noin 23% vapaana olevista, joka on enemmän kuin muissa peleissä...
Heh, ei ihme koska lotrilla on paljon vähemmän pelaajia.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Garoth kirjoitti:Jos nyt oikein vedetään kotiinpäin, niin tällä hetkellä LOTR-paikkoja on mennyt noin 23% vapaana olevista, joka on enemmän kuin muissa peleissä...
Pitäisiköhän tätä ylikuumennutta LoTR-ilmoittautumisien tulvaa jo jotenkin hillitä.
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
Lähdössä ollaan (ei varmaa mutta 61% varmuudella). Grey company sekä morian ja Dol guldurin liittouma armeijoina. Skenut ovat kaikki hyviä (jes cornered poissa).
Mistään sähköpostin lähettämisestä ei ole tullut ohjeita, joten eipä se taida olla tällä kertaa käytössä. Taitavat ne nimen ottaa ylös, kun pakettia ostat.
Smirre kirjoitti:Itse tilasin fantsusta liput, tuli melkein heti sähköposti, jossa kysyttiin nimi ja postitusosoite. Mitäs kautta te olette liput hankkinu?
Mä tilasin fantsusta niin tuonne sivuille tuli ne tiedot millä se paketti oli tilattukin.
Ostin liikkeestä. Käytännössä se toimii niin että turnauksen hinta maksetaan tiskillä ja ilmoitetaan yhteystiedot. Turnauspaketti postitetaan silti vasta samaan aikaan kuin muillekin joten postimyynnistä tilaamalla homma hoitunee aivan yhtä kätevästi - ellei asu jossakin fantsun lähettyvillä tai ole muuten siellä asioilla.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
Onkos Lotrin puolella jotain palkintoa? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaikka en takuulla taistele palkintopalli sijoista. Ja toinen kysymys: tarvitaanko Ruin of Arnor lisäosaa jos listassa on Rangers of Arnoreita? Kun niillähän on samat statit kuin Ranger of Gondoreilla.
Kyselin samaa omassa topicissani armeijalistat-osisossa ja siellä todettiin etteivät Faramir ja Halbarad ehtineet kohdata (Halbarad kuoli pelennorilla).
Voisko joku lainata minulle 5 Harad Warrioria keihäillä. Eli siis fanaticiin, otan ne vaikka sillo lauantaina 31 päivä vastaan. Mielellään maalattuja, basel ei oo niin väliä. Jos haluut lainata, laita YV, keskustelkaamme mahdollisesta vuokramaksusta.
Edit: Sain jo sovittua lainan. Kiitos kaikille jotka tarjosivat!
Viimeksi muokannut Smirre, La 17.03.2007 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Smirre kirjoitti:Voisko joku lainata minulle 5 Harad Warrioria keihäillä. Eli siis fanaticiin, otan ne vaikka sillo lauantaina 31 päivä vastaan. Mielellään maalattuja, basel ei oo niin väliä. Jos haluut lainata, laita YV, keskustelkaamme mahdollisesta vuokramaksusta.
Laitoin yksäriä.
Tuli muuten mieleen, että voisin tuohon aloitusviestin listaan laittaa vielä sellaisen merkin nikin perään, että onko vielä ilmoittautunut. Ketäs on jo hommannut sen turnauspaketin? Itselläni sen tulossa kesti 14 arkipäivää.