"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Night Goblin Fanatics

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
jullevi
Valvoja

Night Goblin Fanatics

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Iltaa.

Sainpa pitkästä aikaa jotain maalattua valmiiksi asti. Ohessa kolme(3) goblin fanaatikkoa. Figut itsessään on aika huonoja, mutta yritin pelastaa maalauksella mitä pelastettavissa oli. Beisseihin en ole ihan tyytyväinen, voipi olla että säädän niitä vielä jossain vaiheessa.

Fanatic 1:
Kuva

Fanatic 2:
Kuva

Fanatic 3:
Kuva

Lisää gobboja ette tule näkemään hetkeen aikaan, tässä on muutama komissioprojekti ja ripakopallinen Middenheimereitä jotka pitäisi saada maalattua Hesan fanaticciin mennessä. Goblinarmeijan on tarkoitus valmistua vasta Ropeconiin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Siis täydellisiä. Näitä lisäääääää. Siis!!! Baset ei ole mitään parhaita kuten sanoit, mutta noi figut on niin törkeen hyviä.
Welcome to the jungle.
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Kaunista... Paikoitellen rujoa, mutta tyylikästä.
Yleisilmeeltään veikeitä gobboja, vaikka nuo extremehighlightit tämmösissä kuvissa aina vähän häiritsevät. Varsinkin nuo kaapujen korostelut näyttävät näin kuvassa aika rajulta(Fana 1.) En sitten tiedä onko sculptilla tms. seikalla jotain vaikutusta maalaukseen, kun ovat nämä uudet fanat jääneet livenä näkemättä.

Kaikki muut osat sitten toimivatkin huomattavasti paremmin, esim. tuo ihon korostus on onnistunut. Metallit ovat sopivan tummia, eikä noista baseista omasta mielestäni mitään tuon erikoisempia tarvitsekaan tehdä. Sienet on aina hyvä valinta. ;)
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

En oikeen tykkää noista. Olisin oottannu sulta jotai vähä tyylikkäämpää, ainakin mun muistaakseen oot joskus maalannu tosi sii tei nappeja, noi on jotenki kesken eräsii esim. toi iho on musta aika köyhä ku siin o vaa tollee tumma vihree ja sit siihe päälle toi 3 kertaa kirkkaampi vihree. Oikeestaan ainoo mistä tukkään noista on toi base ja metallit ne on ainoot asiat missä oot IMO onnistunu.

Ja viellä tähän loppuun sellanen juttu, että noi uudet fanaatikkot ei oikeen oo mun silmään vaikka ois kuinka hyvin maalattuja.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Raistlin Majere

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

törkeen coolin sika makeen blendisti smoothattuja ja smoothisti blendatun Ultramaarini sinisilmäisesti sanotun perkeleen koviksen kunniakkaan epäpaksumaalatun räikeen Extreemin häirikköviestejä vastaanottavan uber mageita ja base on sienekäs.

-Häirikkö
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
helke

Viesti Kirjoittaja helke »

Olen samoilla kannoilla ogre jätkän kanssa. Etkö ole viitsinyt maalata parhaimmilla taidoillasi, vai oletko menettänyt ne?
Death to the false Emperor!
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

helke kirjoitti:Olen samoilla kannoilla ogre jätkän kanssa. Etkö ole viitsinyt maalata parhaimmilla taidoillasi, vai oletko menettänyt ne?
Kukin maalaa tyylillään, ja tuohan on ihan loistavaa pöytä tasoa.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

helke kirjoitti:Olen samoilla kannoilla ogre jätkän kanssa. Etkö ole viitsinyt maalata parhaimmilla taidoillasi, vai oletko menettänyt ne?
:D

Oot oikeasti tosissasi? Miksi pitää aina maalata showcasensa mukaan tai ylipäätänsä yrittää aina sinne huipulle pelinapeilla? Sitä minäkin. Oma mielipiteeni miksi nämä saattavat näyttää rujoimmilta, kuin edeltäjänsä, on syy napin pienuudessa ja sen rumassa sculptissa, joka vie tietenkin alitajunnan sinne huonommalle puolelle. Tosin nämäkin on kivoja. Sopii niiden edellisten yögobbojen sekaan mainiosti.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
helke

Viesti Kirjoittaja helke »

Nilarakh kirjoitti:

Oot oikeasti tosissasi? Miksi pitää aina maalata showcasensa mukaan tai ylipäätänsä yrittää aina sinne huipulle pelinapeilla? Sitä minäkin. Oma mielipiteeni miksi nämä saattavat näyttää rujoimmilta, kuin edeltäjänsä, on syy napin pienuudessa ja sen rumassa sculptissa, joka vie tietenkin alitajunnan sinne huonommalle puolelle. Tosin nämäkin on kivoja. Sopii niiden edellisten yögobbojen sekaan mainiosti.

-Nilarakh
No jos koittaa pelastaa huonot figut maalauksella, niin eikö kannata maalata niin hyvin kuin vain osaa? ;) Ei nuo rumia tosiaan ole, mutta ei parhainta tasoasi. Sitä tuossa hain. Edes ihoon olisi voinnut panostaa enemmän. Parempiahan nuo on kuin omat grottini, että ei siinä mitään.
Death to the false Emperor!
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Ihan jees kamaa, vaikka figut itsessään ovatkin karseinta vähään aikaan. Näihin uusiin hiisiin tuollainen puhdas, vahvoilla ja selkeillä väreillä tehty (ehkä vähän karkkimainen) pinta toimii ihan siedettävästi, vanhoilla olisi varmaan lähinnä laatta lentänyt. Ei todellakaan huonoa.

Metallit tosin on armottoman tylsät, ei sovi ollenkaan muuhun ilmeeseen.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Nilarakh kirjoitti:

-Nilarakh
Nilarakh puhuu totta, täytyy kyllä osoittaa kunnioitusta siitä, että jaksaa peligoblineita maalata noin hyvällä tasolla, itse en jaksaisi vaikka osaisinkin.
orpopiru

Viesti Kirjoittaja orpopiru »

Maalaukset on ainakin orpopirun mielestä melko hyvää jälkeä, tai siis niin hyvää ettei paljon parempaa tarvi olla, eihän se näy kuin suurennetuissa kuvissa.
Toinen juttu tuo beissihomma...
Kertokaaa nyt ihmiset MIKSI sen beissin pitäis olla jotenkin ihmeellisen upea ?
Itse jaksan harvoin edes tuon vertaisia tehdä jos mitään.
Yksi syy tähän on jos beissi on kovin monimutkainen niin se rajoittaa mielestäni käytettävää pelialustaa ja itse tahdon nähdä omia tekeleitäni kaikenlaisissa maastoissa.
Sitä paitsi tuohan on melko hauska yksinkertaisuudessaan ja sienet sopii aina goboille, vaikka olisivat sinisiä...
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Olen kyllä Dravenin ja Nilarakhin kanssa samaa mieltä, että ei kaikkiin figuihin tarvitse parasta osaamistaan näyttääkkään, ovathan nämä kuitenkin vain pelipöytänappeja (joita goblin armeijassa on MOOOONTA nim. kokemusta on). Toisaalta taas nämä ovat niitä single modeleita jotka paistavat aika hyvin esille sieltä harmaasta massasta... Minusta nuo kuitenkin ovat upeita nappeja pelipöydälle, räikeät korostukset vain korostavat sitä että se fanatikko tosiaan ON yksin siellä kentällä ja sienet basessa imevät vielä lisähuomiota itseensä. Eli minun mielestäni varsin onnistuneita tuotoksia, joita mielelläni näkisin lisääkin :) . Ps. Millanen armeija siitä goblin hordesta nyt tulee?
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

orpopiru kirjoitti: Kertokaaa nyt ihmiset MIKSI sen beissin pitäis olla jotenkin ihmeellisen upea ?
Koska Base on osa kokonaisuutta.

Siinä olen kyllä samaa mieltä, että pelifigussa basen ei tarvitse, eikä usein kannatakkaan olla kovin ihmeellinen. Esimerkiksi Jullevin baset ovat vallan loistavia esimerkkejä hienoista baseista. Pelkkä hiekka näyttää tylsältä mutta toisaalta liian massiivinen alusta vie huomion pois ukosta ja näyttää yleensä tyhmältä pelikentällä. Tärkeintä on, että baset toimivat osana kokonaisuutta ja tässä tapauksessa ne kyllä tekevät niin.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Yksi syy miksi en pidä näitä beissejä aivan onnistuneita on se, että väsäsin hiljattain Guzlobin War altarille yhden hienoimmista beisseistäni koskaan. Mutta minulle onkin hyvin tyypillistä, että löytäessäni uuden tekniikan maalata tai beissata vanhat tuotokset näyttävät samantien heikommilta, vaikka ne eivät sitä olisikaan.

Olette aivan oikeassa sanoessanne että nämä eivät ole Parasta Jullevia. Maalaustekniikkani eivät oikein sovellu tällaisiin figuihin, maalaan mieluiten humiksia & metalligseja (vostroyan, anyone?).

Armeijasta: charrupuolelle on suunnitteilla Skarsnik tai warboss, pari shamaania ja mahdollisesti bösbi. Coreen paljon yögobboja keihäillä ja handwepoilla, jokunen jousillakin ja pisteiden salliessa myös snotlingeja. Specialiin tulee alustavasti kaksi boltteria, lobba, squig herdi ja hoppereita, rareen doom diver ja kaksi pump wagonia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Wintersun

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

Siis basethan ovat musta hienoja.Ja ihosta pidän myös.Itse maalaan omat örkkini kohtuusamalla väri erolla.Miten jonkun maalaus taso voisi kadota?Ei kukaan nyt jaksa maalata armotonta goblin hordea niin että joka äijä olisi golden deamon voittaja :D.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
goblin king

Viesti Kirjoittaja goblin king »

muuten aika täydellisiä, mutta fanatic 1 :sen ihon väri on ehkä hiukan liian kirkas...
örkit valtaamaan se mikä niille kuuluu!
(mitäs tämä tarkoittaa..ihmä päähän pistos..) :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”