Niin, mitäs mieltä sotulaiset olisivat noista. Toivonparannus ehdotuksia sm.esko kirjoitti:Tarvitsisin jonkinmisia sääntö ajatuksia tolle kalmarille. Itse ajattelin että lonkero ei voi mennä 3" päähän päästä, Ne voi kaikki sukeltaa yhden vuoron ajan, ja tolla höskällä on scaly skin ja aseena teefs. Sitten statseiksi jotain täälästä.
m ws bs s t w i a ld
-------------------------
9 7 0 5 6 6 9 3 10
Noin kovien statsejen takia pisteitä sellaset 600.
P.S. Mitä Tykkäätte templaten ja lonkerojen vedestä? Kaipaisin parannus neuvvoja.
eskon ukkeleita.
Welcome to the jungle.
- riimumestari
Repesin kun näin tuon mustekalan.Se näyttää ihan juopuneelta.
Ja miksi tuolla yhdellä sotilaalla on maalattu yksi silmä keskelle?
Ja asiaan.Maalit ovat paksuja, ja ne eivät ole pysyneet paikoillaan.
Ohenna niitä maalejasi ja tue vaikka kättäsi jollain kun maalaat, ettei maali leviä kaikkialle.
Ja miksi tuolla yhdellä sotilaalla on maalattu yksi silmä keskelle?
Ja asiaan.Maalit ovat paksuja, ja ne eivät ole pysyneet paikoillaan.
Ohenna niitä maalejasi ja tue vaikka kättäsi jollain kun maalaat, ettei maali leviä kaikkialle.
Fellows, there's a troll among us.
- riimumestari
No noi pinoismalli ukot on hauskoja! Mutta tuon spellsingerin korostukset on aika suttuiset. Auttaisi varmaan (ainakin itselläni auttoi) jos maalaisit tuon viitan päälle vielä TODELLA laimeaa tummemmanvihreän ja veden sekoitusta , eli jos vaate on maalattu snotgreenillä ja korostukset goblingreenillä niin päälle ihan vain snotgreenin ja veden seosta. Siis vettä pitää olla reilusti ettei kaikki peity.
Warp-Rider kirjoitti:Suoraan sanottuna aika karmeita. Minun ensimmäinen figukin näytti paremmalta. Ei millään pahalla.
Viimeksi muokannut esko, To 22.03.2007 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Welcome to the jungle.
- Tearsqueeze
Olen täysin samaa mieltä Arshin kanssa, arvostelet hienompia figujasi kun omasi ja vielä negatiivisesti. Jos olisin tuo woodmage niin odottaisin jo innoissaan kuumaa vaahtokylpyä ja sen jälkeen juuriharja hoitoa, koska tuo tosiaan on suttuinen.Arsh kirjoitti:Figujen maalipinta on perin epätasainen ja maalit eivät ole pysyneet paikallaan.
Muille kyllä annat melko kovaakin kritiikkiä, mutta voisit arvostella hieman omiasikin.
Jos jotakin positiivista niin väriteema on ainakin hyvä.
Mitä kalmariin tulee, ei sekään kauhean komia komistus ole, mutta mielikuvitus sinulla olisi faban statseissa 10.
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
Olen samalla linjalla Arshin ja Tearsqueezen kanssa. Olet arvostellut muitten figuja jonkun verran, vaikka omissasi on enemmän kuin jonkun verran parantamista, ihan vain vinkkinä ja rakentavana kritiikkinä.
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.