"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

longbeardit?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
jopotzuki

longbeardit?

Viesti Kirjoittaja jopotzuki »

kannaattaako longbeardeja käyttää?
niitä en muilla oo nähny listoissa.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Mielestäni Longbeardit ovat kääpöiden ehdottomasti tyylikkäin yksikkö, ainakin viime edikassa, jollin niillä oli oikeasti pitkät parrat. Eiköhän niillä nykyedikassakin ole, en vain ole tarkemmin perehtynyt asiaan.

Eli tiivistettynä: Ota vain jos pidät. Minä ainakin ottaisin.
Tearsqueeze

Viesti Kirjoittaja Tearsqueeze »

Longbeardsit tosin ovat tyylikäs yksikkö ja yleisesti parempia kuin tavis warrut.

Lonbeardeille on myös plussaa että ne voi liittää bugman rangereiksi jolloin heidän pisteet nousevat rutkasti, joka tosin ei ole hyvä asia.

Lonbeardsien pisteet ovat suuremmat kuin tavis warrujen.

Ota vaan, jos siltä tuntuu.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Todellakin hyvä yksikkö, WS5 S4 :o Riimuliput auttaa vielä lisää. Itellä on tällänen ryhmä aina mukana, jos en pelaa alasin-tykkimäkeä :P
20/25 pitkistä FC:llä ja taikalipulla.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Karl Van Dieter

Re: longbeardit?

Viesti Kirjoittaja Karl Van Dieter »

Jopotzuki kirjoitti:kannaattaako longbeardeja käyttää?
niitä en muilla oo nähny listoissa.
Kyllä noita ainakin itse käytän, kun saa re-rollit paniikkitesteihin. Lisäksi tulee +1 WS ja oliko vielä +1 Strenaakin. Hinnakkaita toki ovat, mutta ovat kyllä hintansa arvoisia, kun kyytiin ottaa vielä vaikka armeijan lipunkantajan kiven päälle keikkumaan (Oath stone) ja antaa sille sen runen ainakin, joka tuplasi yksikkövahvuuden, ja tasinpa itse käyttää sitäkin runea joka antaa +1 CR:ään muistaakseni 6" säteelle armeijan lipunkantajasta. Mutta joka tapauksessa yhdistelmä ei ole ainakaan itseäni pettänyt montaa kertaa.

Mutta ilman thaneakin ovat ihan kova yksikkö kohdata, ja jos ovat tosiaan lähellä tavallisia warruja niin nekään eivät juokse karkuun niin herkästi esim. ampumisen takia.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tas kirjoitti:Mielestäni Longbeardit ovat kääpöiden ehdottomasti tyylikkäin yksikkö, ainakin viime edikassa, jollin niillä oli oikeasti pitkät parrat..
Veitsi ja gs on ystäväsi kaunis.

Kuten sanottu, hyvä yksikkö. Ei kärsi paniikista ja antaa re-rollata lähellä olevat yksiköt, jos he kärsivät siitä. Minä sanoisin, että aina mukaan, jos lähistä haluat saada.

Kysymys muuten tuosta longbeard rangerista. Jos otan sellaisen armeijaani niin saanko ottaa toisen "yksikön" longbeardeja vaikka minulla on vain yksi warru yksikkö ja ei ole lordia? Sinänsähän se on kyllä, koska se toinen yksikkö on ranger. Miten on?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Longbeard ranger on edelleen longbeard.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”