Musta iho
Musta iho
Siis olen aika huono maalaamaan normaalia (ei rasistinen heitto) iho, niin kun olen käymässä maalaamaan mustaa Siege Brisbanea, niin olen aika hukassa.
Eli siis, miten maalaataan luonnollisen näköistä mustaa ihoa?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Re: Musta iho
Jos halut Uruk-haille, niin Tummaa ruskeaa ja black-ink. Ja jos haluat tumma ihoisille, niin veikkaisin dwarf flesh ja brown ink sitten ehkä (jos haluaa oikein tummaa) niin miksaa sekaan vähän ohennettua mustaa.Hän itse kirjoitti:Siis olen aika huono maalaamaan normaalia (ei rasistinen heitto) iho, niin kun olen käymässä maalaamaan mustaa Siege Brisbanea, niin olen aika hukassa.
Luulisin homman hoituvan noin?
Welcome to the jungle.
Re: Musta iho
No siis sellaista mustan ruskeaa saa varmaan aikas kivasti ihan vetämällä mustan pohjan ja korostamalla muutamalla tumman ruskean sävyllä.Hän itse kirjoitti:Siis olen aika huono maalaamaan normaalia (ei rasistinen heitto) iho, niin kun olen käymässä maalaamaan mustaa Siege Brisbanea, niin olen aika hukassa.
Harmaan mustaa taas vastaavasti korostamalla tumman harmaan eri sävyillä, myös tumman sinertävä korostus toimii, mutta ei ihossa -sitähän tässä haetaan..
IMO Mustaa ihoa saisi ehkä parhaiten jollain ensimmäisen reseptin kaltaisella, inkittämään en lähtisi.
Luonnollisen näköinen musta iho olisi reaalimaailmassa ruskea. Lähtisin liikkeelle Dark Fleshistä, sitä tummempaan esim Scorched Brownilla, ja vaaleampaan sekoittamalla mukaan jotakin vaaleampaa ruskeaa.
Dwarf Fleshistä ei tummaihoista tekemälläkään, ja missään nimessä en suosittele tummemman sävyn saavuttamista mustan avulla. Mustaa väriin sekoittamalla saa aikaiseksi vain sekalaisia harmaita. Oikeoppinen värin murtaminen onnistuu vastavärillä.
Dwarf Fleshistä ei tummaihoista tekemälläkään, ja missään nimessä en suosittele tummemman sävyn saavuttamista mustan avulla. Mustaa väriin sekoittamalla saa aikaiseksi vain sekalaisia harmaita. Oikeoppinen värin murtaminen onnistuu vastavärillä.
Ka- ching. Joskus muinoin muiden "#¤%& rasisti"- heittojen jälkeen maalailin muutamalle hepulle tummemman ihon. Pikaisen kokeilun jälkeen totesin inkkaamisen olevan ajanhukkaa, hepusta tulee ruma kuin rullatuoli. Dark fleshistä päädyin vetämään, edellä mainituin korostuksin ja varjostuksin. Tulos oli omasta mielestäni kelvollinen, ellei hienokin.susivaara kirjoitti:Luonnollisen näköinen musta iho olisi reaalimaailmassa ruskea. Lähtisin liikkeelle Dark Fleshistä, sitä tummempaan esim Scorched Brownilla, ja vaaleampaan sekoittamalla mukaan jotakin vaaleampaa ruskeaa.
- Nicodemus von Traube
- Co. Yarrick
Itse maalasin yhdelle Stg:lle tumman ihon käyttäen basecoattina Dark fleshiä, jonka jälkeen inkkasin sen brown inkillä. Highlightin tein Dark- ja Elf fleshin mixillä. Final highlightin tein Dark fleshin ja Skull whiten mixillä.
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.