"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kevyiden skimmereiden crashit?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
zambo

Kevyiden skimmereiden crashit?

Viesti Kirjoittaja zambo »

Kun jokin seuraavista ammutaan alas: Pirahna, Vyper, Land speeder tms. niin jääkö niistä romut kentälle vai korjataanko koko roska pois kentältä? Voin olla sokeakin mutta en oikein löytänyt moisesta juttua sääntökirjassa...
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

ne menee rikki eli jäävät kentälle toiminta kyvyttöminä...
riippuen tietenin tuleeko destroyed/exploded/annihilated...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Kun nopeasti liikkuva skimmeri immotaan, tuhoutuu se, eli kärsii vehicle destroyedin. Vehicle destroyedista jää romu, oli kyseessä sitten leijujeeppi tai emperor-luokan titaani.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Itse asiassa hitaastikin liikkuvan skimmerin immottua se tuhoutuu.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Z7-852 kirjoitti:Itse asiassa hitaastikin liikkuvan skimmerin immottua se tuhoutuu.
Ei. Nykyedikassa se kosahtaa immolla vasta liikuttuaan yli 6" viime movement phasellaan. Muutoin tupsahtaa vaan maahan möllöttämään.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”