orc & goblins blogi by Hiisi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hiisi

orc & goblins blogi by Hiisi

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

Tähän blogiin ajattelin kerätä hieman maalaamaani matskua (blogi näkyy nykyään olevan enemmän tapa kuin poikkeus ;) ). Olen aika aloittelija, n. 1,3k maalattuna, joten älkää olko hirveän ankaria ;). Mutta sen sijaan haluaisin VINKKEJÄ, en vain geneerisiä hyvä/huono arvosanoja, jotta voisin kehittyä maalaajana. Warhammereja olen varsinaisesti harrastanut jo 2000-luvulta, mutta silloisella toisen ja kolmannen luokan keskittymiskyvyllä ei maalaaminen sujunut. Joten olen käytännössä aivan aloittelija. Pelaamisesta pidän enemmän, joten yritän vain maalata figut mahdollisimman nopeasti, jotta ne pääsisivät kentälle. Pitemmittä puheitta, tässä he ovat!

Black orc:
http://www.galtsu.net/kuva/2695/

Orc boy:
http://www.galtsu.net/kuva/2694/

Fanatic:
http://www.galtsu.net/kuva/2696/
Viimeksi muokannut Hiisi, Ti 13.03.2007 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runic kirjoitti: Jos joku tosin rupeaisi figuureitani tuhoamaan, heittäisin häntä painavimmalla mahdollisella kasvoihin.
Fekes

Viesti Kirjoittaja Fekes »

Itse asiassa aika hyviä aloittelijalta. Odotin ennemmin jotain sellaista
-"eka figu" Terveisin Ville viisvee.
Ja kun haluat kerran äkkiä kaiken peli pöydälle kannattaa kuivamaalata (sitä vissiin näkyykin tuossa örkki boyssa). Eli siis otat pensseliin vain vähän maalia, joka on vaaleampaa kuin perus väri. Pyyhit sitä pois niin että sitä jää vain vähän paperiin ja sitten vaan huolettomalla kädellä vetelet ympäri poikki haluttua paikkaa. Pesujakin voi koettaa. Ja maalit kannattaa ehottomasti ohentaa tipalla vettä purkkiin ja sitten veivataan mössöä tikulla. Tuon black orcin iho on vähän liian tummaa.
Vastustan allekirjoituksia, sillä ne vievät turhaa tilaa.
Hiisi

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

Juu, tuon orc boyn iho on goblin green+dark green ink ja highlaitit scorpion greenillä.
Runic kirjoitti: Jos joku tosin rupeaisi figuureitani tuhoamaan, heittäisin häntä painavimmalla mahdollisella kasvoihin.
Poomermon

Viesti Kirjoittaja Poomermon »

Siinä tapauksessa olet highlightannu vähän liikaa. Tuossa drybrushauksessa täytyy tosiaan ottaa melkein kaikki maali pois ennen aloittamista (vetelet sitä paperiin kunnes ei jää juuri enää mitään jälkeä). Toiseksi en suosittele keltaista maalia aloittelijoille, sillä siitä on todella vaikea tehdä tasaista. Baseen voisi laittaa hieman static grassia niin se ei näyttäisi niin yksitoikkoiselta.
"I beat the internet. The end guy is hard."
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Muuten figut ovat pöydälle jokseenkin kelvollisia. Mutta base tekee tehtävänsä, ja huonosti. Yritäppäs pistää base ennen pohjamaalausta mukaan niin saatat saada kelvollista jälkeä dryburshauksella siihen.
Kaaos hammeri

Viesti Kirjoittaja Kaaos hammeri »

hienoja on aloittelijalta.itselläkin menee joskus huonosti jos vaikka maalaan monta chaos warruu päiväs.basesta puheen ollen musta sä käytit liikaa liimaa.itse en maalaa omia hiekka kohtia basessa koska niistä tulee ihan hienoja jos käyttää tooodella vähän maalia.
kaikki ukot joita näytit olivat hienoja =) .
JunttuThaLictor

Viesti Kirjoittaja JunttuThaLictor »

Hienoa *taputaputapu* :P. IHa sama ko jollai toisel et maalii sinne sun tänne mut noi oli sika hienoi.

Mut kuiteki mun mielest taas(en muista ny minkä) örkin iho oli taa vähä liian vaaleeta.
<(\__/)---<<<
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
Bunny is death... SÄÄDSÄDSÄD LMAO
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”