"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turinaa Legioonasta

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

PP:n foorumilta tänään bongasin, että ilmeisesti yksi peruskikka on Remixin myötä menossa tukkoon. Kyseessä oli miehistön juoksuttaminen. Padan tekstin voi lukea niin, että tuo etenee (advance) 1" jokaista vieressä aloittavaa akolyyttiä kohden. Sen voisi myös lukea, että pata liikkuu advance liikkumismuodolla 1" jokaista akolyyttiä kohden. Remixin myötä tuo blokkautuu viimeistään sillä, että pata joutuu luopumaan aktivaatiostaan, jos yksikkö juoksee. Itse olen lukenut tähän mennen, että pata liikkuisi etenemisen sijaan.

Käytännössä tuo tulee hidastamaan pataa huomattavasti, koska se vaikeuttaa myös kikkailua täysilukuisilla seuraajilla.

Tähän mennessä olen pelannut pataa niin, että akolyytit tempaisevat 6" eteempäin ja juoksevat noin 8 - 9" eteenpäin, jonka jälkeen sama toistuu. Jossain välissä 2 - 3 akolyyttiä irtautuu haaraksi kohti taisteluvyöhykettä.

Käytännössä nyt pataa pitää rahdata riittävän lähelle, jonka jälkeen se jätetään aloilleen, kun akolyytit kirmaavat muodostamaan ketjun taistelun seutuville.

Toinen vaihtoehto on potkia pataa useammalla pedolla. Tällä hetkellä seraphit ja teraphit ovat hyviä potkijoita, koska eivät saa pataan runtua. Pataan myös osuu automaattisesti.

Patahan toimii ennen kaikkea puolustavana henkivakuutuksena. Miekkamiehillä voi kohtuullisen huoletta ottaa vastaan chargea, kun pata maksaa miehet takaisin pedoissa.

Jos sitä haluaa käyttää osana hyökkäystä niin se on aktivoitava ennen chargea ja juoksutettava akolyyttiketju ennen chargea vihollisen lähelle.

Pata toimii halvan hintansa ansiosta ihan kivasti kuitenkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”