Warhammer kauppoja Thaimaassa? (Phuketissa)
-
obliterator94
Warhammer kauppoja Thaimaassa? (Phuketissa)
Eli onko kukaan käynyt thaimaassa tai kuullut siellä olevan kauppoja? Jos on niin jos tänne voisi pistää jonkun näköisiä linkkejä.
Viimeksi muokannut obliterator94, To 15.03.2007 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- figunarkki
Thaimaa on hiton iso paikka. Eli vaikka joku tietäisikin jonkun yksittäisen liikkeen sijainnin ei se sinua paljoa hyödyttäisi. Thaimaassa epäilemättä on figuja myyviä liikkeitä, suosittelen GW:n kotisivujen store finderia.
Tällaiset topicit ainakin viimeksi kuin sotun sääntöjä vilkaisin oli kiellettyjen listalla. Abloyta odotellessa.
Tällaiset topicit ainakin viimeksi kuin sotun sääntöjä vilkaisin oli kiellettyjen listalla. Abloyta odotellessa.
Kuka sanoo että ne ovat samoin hinnoiteltuja?-)Matti Niemelä kirjoitti:Itse en kykene näkemään hyötyä siinä, että ostaisi ulkomailta täysin samoin hinnoiteltuja tuotteita samaan rahaan, ja vielä kaikenlisäksi näkisi vaivan raahata niitä takaisin kotosuomeen.
Ainakin itse pystyisin nyt englannissa ollessani ostamaan noita halvemmalla.
Raahaus englannista suomeen on osoittautumassa vähän hankalammaksi mutta taidan juuri ja juuri selvitä siitä. Olisi pitänyt käyttää mieluummin firman edullisia taksoja ja postittaa figut suomeen mutta halusi maalata niitä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
The Delffipelaaja
- Hands_of_blue
-
Khamul The Easterling
- Slaughter Master
Olen siellä käynyt, eikä mitään gw:n tuotteita myyvää kauppaa sinne ainakaan ole rekisteröity.
Ja ihan tiedoksi: luuleeko joku tosiaan, että metallifigut tuhoutuvat matkatavaroiden joukossa? Et taida sen koommin olla lentokoneessa matkustellut, kun tuollaista väität. Jos kaikki tavarat tuhoutuisivat ruumassa, miksi kukaan niitä sinne laittaisi?
Minä olen kuljettanut figuja lentokoneessa, eivätkä ne rikki menneet. Onko ihan pakonomainen tarve päteä, kun tuollaista väittää?
Ja ihan tiedoksi: luuleeko joku tosiaan, että metallifigut tuhoutuvat matkatavaroiden joukossa? Et taida sen koommin olla lentokoneessa matkustellut, kun tuollaista väität. Jos kaikki tavarat tuhoutuisivat ruumassa, miksi kukaan niitä sinne laittaisi?
Minä olen kuljettanut figuja lentokoneessa, eivätkä ne rikki menneet. Onko ihan pakonomainen tarve päteä, kun tuollaista väittää?
Noniin. Hetken mietittyäni päädyin GW:n sivuille ja käytin heidän Store Finderia.
Thaimaassa ei näyttäisi olevan kuin yksi "virallinen" GW-kauppa.
Fantasia(TS Toys)
Room 322 - 323 3rd floor
989 Siam Discovery Center
Bangkok, Thailand
+66 8 9773 1379
Samalla tuli mieleen, etten tota hyvää ystäväämme Googlea edes tullut kokeilleeksi. Mm. seuraava liike Phuketissa löytyi hakusanoilla: hobby shops thailand. Muitakin varmaan löytyy jos jaksaa enempi kuuklata.
Thaimaassa ei näyttäisi olevan kuin yksi "virallinen" GW-kauppa.
Fantasia(TS Toys)
Room 322 - 323 3rd floor
989 Siam Discovery Center
Bangkok, Thailand
+66 8 9773 1379
Samalla tuli mieleen, etten tota hyvää ystäväämme Googlea edes tullut kokeilleeksi. Mm. seuraava liike Phuketissa löytyi hakusanoilla: hobby shops thailand. Muitakin varmaan löytyy jos jaksaa enempi kuuklata.
-
obliterator94
Kiitoa
Kiitokset kekalle.
Niin jos halpoja figuja etsii, niin eiköhän sieltä 1 tai 2 liikettä löydy, mitkä myis piraatti kamaa. Ite en kyllä mitään väärennös juttuja kannata...
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
- Slaughter Master
Meinasinki että jos ainut kriteeri on että niitten pitää olla halpoja, ni ostaa sitte piraatti figuja, mutta en suosittele.Miksi sitten mainostat? Kyllähän kaikki nyt sen tietävät, että piraatteja on olemassa.
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!