Welffien fluffia
- Tearsqueeze
Welffien fluffia
Eli joku varmaan täältä tietääkin että keräilen chaoseita, noh seuraavaksi päätin aloittaa welffit! En vielä armybookkia ole hommannut koska khorneni on vielä hiukan kesken, sen jälkeen kylläkin ostan!
Eli tässä vaan kerrotte kaikkea welffien fluffista.
HUOM. Ei pelattavuudesta!
Eli tässä vaan kerrotte kaikkea welffien fluffista.
HUOM. Ei pelattavuudesta!
Ne oli ennen helffejä, mutta war of beardin aikaan kun helffit lähti takasin ultuahiin, jäi osa athel lorenin mätsään asumaan. Sitten ne pystytti waystoneja estämään chaoksen muokkaamia puita ajattelemasta omalla tahdollaan ja sai niistä kavereita.
Tällä samaisella alueella kerrotaan jo war of beardista ihan mukavasti joten sen kohdalla voit käyttää hakua.
Tällä samaisella alueella kerrotaan jo war of beardista ihan mukavasti joten sen kohdalla voit käyttää hakua.
Welcome to the jungle.
Itsekin olen juuri aloitellut welffeillä, joten voin hieman valaista sinua.
Eli alussa kaikki haltiat olivat yhtä heimoa. Ei siis ollut Delffejä tai helffejä tai muutakaan. Haltiat asuivat pitkään onnellisesti vain Ulthuanissa, kunnes heitä alkoi kiinnostaa muu maailma, joten lähtivät tutkimaan Saaren ulkopuolista aluetta.
Matkoillaan he tapasivat monia kansoja ja rotuja, ja ystävystyivät muunmuassa kääpiöiden kanssa. (huomaa: tämä siis oli ennen war of the beardia!) Kun haltiat löysivät Athel Lorenin vanhan ja mystisen metsän, he heti kiinnostuivat siitä. Osa kiinnostui niinkin paljon, että jäivät sinne muiden haltioiden palatessa Ulthuaniin. Näistä tuli Metsähaltioita. Myöhemmin helffit ja delffit jakautuivat (olikos se Sundering?), mutta welffit olivat rakastuneet niin metsäänsä etteivät enää lähteneet sieltä pois.
Siinä vähän taustaa welffien synnystä. Kannattaa ostaa armybookki pian, siinä on tietenkin paljon tarkemmin fluffia.
Eli alussa kaikki haltiat olivat yhtä heimoa. Ei siis ollut Delffejä tai helffejä tai muutakaan. Haltiat asuivat pitkään onnellisesti vain Ulthuanissa, kunnes heitä alkoi kiinnostaa muu maailma, joten lähtivät tutkimaan Saaren ulkopuolista aluetta.
Matkoillaan he tapasivat monia kansoja ja rotuja, ja ystävystyivät muunmuassa kääpiöiden kanssa. (huomaa: tämä siis oli ennen war of the beardia!) Kun haltiat löysivät Athel Lorenin vanhan ja mystisen metsän, he heti kiinnostuivat siitä. Osa kiinnostui niinkin paljon, että jäivät sinne muiden haltioiden palatessa Ulthuaniin. Näistä tuli Metsähaltioita. Myöhemmin helffit ja delffit jakautuivat (olikos se Sundering?), mutta welffit olivat rakastuneet niin metsäänsä etteivät enää lähteneet sieltä pois.
Siinä vähän taustaa welffien synnystä. Kannattaa ostaa armybookki pian, siinä on tietenkin paljon tarkemmin fluffia.
- riimumestari
Tosin, jos englantia osaat (JOS) suosittelen GW:n nettisivuja http://www.warhammer.com sieltä selailemaan wood elffejä.
Siellä on tietoa, jota kukaan (tähän mennessä tässä topicissa) ei ole järkevästi osannut esittää.
Siellä on tietoa, jota kukaan (tähän mennessä tässä topicissa) ei ole järkevästi osannut esittää.
-
General Eurond
Re:
Joo oli se Sunderingin aikaan. Niiden haltioiden kunkku tai vast. kuoli ja se sitten johti siihen, että Elffeistä tuli Helffit ja Delffit.Tas kirjoitti:Itsekin olen juuri aloitellut welffeillä, joten voin hieman valaista sinua.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Re: Welffien fluffia
Väite siitä, että puut olisivat kaaoksen mutatoimia on hieman perätön, sikäli kun sitä ei ole missään todistettu. Uudessa welffikirjassa spekuloidaan, mikä olisi voinut saada puut ajattelemaan ja yhtenä mahdollisena vaihtoehtona mainittiin Kaaoksen tuleminen.esko kirjoitti:Ne oli ennen helffejä, mutta war of beardin aikaan kun helffit lähti takasin ultuahiin, jäi osa athel lorenin mätsään asumaan. Sitten ne pystytti waystoneja estämään chaoksen muokkaamia puita ajattelemasta omalla tahdollaan ja sai niistä kavereita.
Itse listaan moisen spekulaation siihen 'hammer-fluffin pakolliseen angstiosioon, jossa pitää pelätä ja epäillä jokaista vastaan tulevaa ölliä mahdollisesti Kaaos-lähtöiseksi. Kuulostaisi vähintäänkin epäilyttävältä, että niinkin suuret Kaaosrasistit, kuin metsähaltiat sietäisivät Kaaoksen mutatoimia puita omilla maillaan.
Täytyy myös muistaa, että kävelevät tammet eivät ole Athel Lorenin yksinoikeus. Puumiehiä on tavattu Lorenin lisäksi ainakin Ulthuanissa. Helffien kirjassa mainitaan puumies, joka suojeli Aenarionin lapsia.
Welffien nykyisen laitoksen kirjassahan sanotaan, että Lorenin metsä on ajalta, jolloin Old Onet vielä tallasivat maailmassa ja heidän apurinsa kasvattelivat tätä kyseistä metsää. Nykyisellään mätäs on Wanhan Maailman vanhin, joka selittänee sen potentiaalisen maagisuuden ja keskimääräistä suuremmat puumies- ja dryadi-laumat, jotka siellä pomppivat.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Ovatko puumiehet ja dryadit sotineet wood elffejä vastaan tai tappaneet niitä?
Ostetaan Vostroyan Firstborneja ja Rough Ridereita! Pistä YV:tä!!!
Ennen kuin welffit asettuivat kunnolla metsään ne tekivä tutkimus reissuja. Yksi tällainen porukka tuhottiin, tosin on epävarmaa tekivätkö sitä puut. Ja eräs treeman nimeltä Coeddil johdatti dryadit Orionia ja hänen wild ridereitaan vastaan.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.
Jakezuku
Jakezuku