Reserves?
Reserves?
Army bookissa ei lue ollenkaan mitä reservet voi tehdä tultuuan kentälle. Eli mitä kaikkea reserve unitit voi tehdä ku ne tulee kentälle??
Nekku on paljon parempi ky loknes..
Edit: Oho... tulipa luettua väärin pahemman kerran
Kiitos oikaisusta
Viimeksi muokannut Hemmo, Pe 09.03.2007 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ne tehtävät missä sanotaan jotain reserveistä yleensä sanoo että kävelevät kentälle sinun puolelta pöytää. Eli ne liikkuu, mutta muuten ei rajoiteta millään tavalla. Deep Strike rajoittaa Assaultia, muuten vaan reservi ei.Hemmo kirjoitti:Käsittääkseni tässä tarkoitettiin, mitä ne voivat tehdä sillä vuorolla kun tulevat kentälle. Eli eivät saa assaultoida eivätkä liikkua. Saavat ampua mutta lasketaan liikkuneiksi.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä
- Master Calgar
Eikös se menee niin, että yksikkö joka tulee reservistä lasketaan liikkuneeksi, mutta saavat liikkua kuitenkin pöydän reunasta normaalisti, ja assaultoida halutessaan? Eli siis reservistä pöydän reunaan juosseet jannut (ei siis deepstrike) eivät saa ampua rapid/heavyasiella, jos niiden säännöt eivät sitä salli (eli saavat ampua liikkuessaan) ja tankit lasketaan liikkuneeksi sen 6tuumaa, mutta kuitenkin saavat porhaltaa oman normaalin liikkeensä verran? Eli yksikkö saa assaultatakkin, jos vihollinen tarpeeksi lähellä.
Vahvistakoot/kumotkoot joku jolla sääntökirja kädessä. Viime peli sijoittuu lahden fanaticiin ja sääntökirja ties missä tällä hetkellä. Noin itse vain muistelisin sen menneen.
Vahvistakoot/kumotkoot joku jolla sääntökirja kädessä. Viime peli sijoittuu lahden fanaticiin ja sääntökirja ties missä tällä hetkellä. Noin itse vain muistelisin sen menneen.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Reserves säännöistä ei ole muuta mainintaa sääntökirjassa, kuin se että se lyödään pöydänreunaan ja sieltä sitten tehdään mitä halutaan. Itsekin luulin että se laskettaisiin liikkuneeksi ja saa vain ampua ja assaultoida, mutta moista mainintaa ei missään ole, joten saat tehdä ihan vapaasti mitä haluat ja mitään 'count as moved' ei ole.
- Master Calgar
No sepäs ei sitten olekkaan huonopi juttu tuoda devastatoreita reservistä 
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Reservi-sääntö on GWn keskeneräisin osa uudesta sääntökirjasta. Itse olen aina pelannut, ja tähän asti kaikki vastustajatkin ovat suostuneet mukaan, siten että reservistä tulijat lasketaan liikkuneiksi mutta saavat silti täyden liikkeen. Nehän liikkuvat reservistä kentälle.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"