"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kertokaa mulle mielestänne paras skaven army listi

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
veturimies

Kertokaa mulle mielestänne paras skaven army listi

Viesti Kirjoittaja veturimies »

Mä oon just alottanu kerää skavenei ja pitäis saada hyvä 1000 pisteen armylisti orkkejä ja gobboi vastaa. Kertokaa jotai hyvii army listei.
_
Lihamestari

Re: Kertokaa mulle mielestänne paras skaven army listi

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Senzei kirjoitti:Mä oon just alottanu kerää skavenei ja pitäis saada hyvä 1000 pisteen armylisti orkkejä ja gobboi vastaa. Kertokaa jotai hyvii army listei.
Tuolta armeijalistat -osiosta löytyy kaikenlaisia listoja, enemmän ja vähemmän toimivia.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Paras on itse tehty ja laillinen.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Oberon_ kirjoitti:Paras on itse tehty ja laillinen.
Joo, kuten SAD.
Fellows, there's a troll among us.
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Rautamaha kirjoitti:
Oberon_ kirjoitti:Paras on itse tehty ja laillinen.
Joo, kuten SAD.
En kovin usein aatellut SADia vastaan pelata. En suosittele kaveripeleihin.
The Delffipelaaja

Viesti Kirjoittaja The Delffipelaaja »

@Rautamaha "Joo, minähän teinkin tälläisen hauskan listan eilen ruotsintunnilla. Sen nimi on SAD."

Tee itse listasi. Siis ihan oikeasti. Kokeile vaikka proxyillä, kirjoita paperilappuihin unittien nimet ym. ja kokeile mistä uniteista pidät. On tarpeeksi syytä lopettaa figuilu syytä jos edes pelaaminen ei ole hauskaa.

En usko että kaverillasikaan on joku Yer-Be-Dead-Skaven! -lista. Eli jos joku älypää pistäisi sinulle 100% valmista örkinownauslistaa, en uskoisi että kaveriporukan pelit siitä kauheasti siitä paranisivat. Ennenminkin loppuisivat.
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

Tee vaikka tällainen..

Warlock engineer; warp-blades, upgrated warp-energy condenser, supercharged warp-power accumulutor, storm daemon & dispel scroll 135 pts
24xclanrats; musician, standard & ratling gun 195 pts
24xclanrat slaves; musician 52 pts
24xplague monks; add.hw, musician, standard & warbanner 232 pts
Warp lightning cannon 100 pts
5xNight runners, add.hw 35 pts
Total: 996 pts
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Remington kirjoitti:Tee vaikka tällainen..

Warlock engineer; warp-blades, upgrated warp-energy condenser, supercharged warp-power accumulutor, storm daemon & dispel scroll 135 pts
24xplague monks; add.hw, musician, standard & warbanner 232 pts
Warp lightning cannon 100 pts
5xNight runners, add.hw 35 pts
Total: 996 pts
Juu toi on aika pitkälti hyvä, Paitsi tuo warlocki... Ne katos tuppaa tappamaan itsensä aika-ajoin. Orjat taitaapi olla hintaan nähden ehkä koko pelin parjaita yksikköjä. Night runnerit voisi olla ehkä tunnel teamina.
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Mainittakoon myös että omistaa Yhden pelin ilkeimistä loitsuista (jota taikoessaan satunaisesti kuolee). Ja ne on Gutter runnerit jotka kaivaa tunneleita ei Nigth runnerit, mutta sanoisin kyllä että lista kannattaa rakentaa itse alusta loppuun ja hioa näin saa parhaa onnistumisen tunteen, saahan sitä tietty silläkin kun pelaa muiden laskemilla valmiilla tappo listoilla, mutta kukin tavallaan.
Viimeksi muokannut Jackal, To 15.03.2007 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing to see here move along noob.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Jubee kirjoitti: Juu toi on aika pitkälti hyvä, Paitsi tuo warlocki... Ne katos tuppaa tappamaan itsensä aika-ajoin. Orjat taitaapi olla hintaan nähden ehkä koko pelin parjaita yksikköjä. Night runnerit voisi olla ehkä tunnel teamina.
Kannattaisi edes tietää jotain armeijasta josta puhuu, kun Night Runnereita ei saa Tunneloimaan.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Remington

Lihamestari kirjoitti:
Jubee kirjoitti: Juu toi on aika pitkälti hyvä, Paitsi tuo warlocki... Ne katos tuppaa tappamaan itsensä aika-ajoin. Orjat taitaapi olla hintaan nähden ehkä koko pelin parjaita yksikköjä. Night runnerit voisi olla ehkä tunnel teamina.
Kannattaisi edes tietää jotain armeijasta josta puhuu, kun Night Runnereita ei saa Tunneloimaan.
Kyllä minä tiedän mistä puhun ja tuppaa ne minullakin toisinaan sekasten menemään.. Päähän kun on pinttynyt ajatus, että niterunnerit on kovempia kuin gutter runnerit.. Et näin.
Remington

Jubee kirjoitti:Juu toi on aika pitkälti hyvä, Paitsi tuo warlocki... Ne katos tuppaa tappamaan itsensä aika-ajoin. Orjat taitaapi olla hintaan nähden ehkä koko pelin parjaita yksikköjä. Night runnerit voisi olla ehkä tunnel teamina.
Harkitsin chieftainia aluksi, olisi halvempi ja tois jopa ld 6sen pohjaksi armeijaan! Tosin, eihän skavenit ikinä ole siitä oikein perustaneet kun niitä on paaljooon! Ja onnistuessaan tuo warlokki tappaa ja paljon enenmmän kuin chieftain! Tosin epäonnistuessaan vain itsensä.. Ja tuohan se tuon dispel scrolllin kentälle (toivon mukaan, ehtii sen käyttää). Noi niterunnerit oli vain pisteiden täyttöä..
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Perusteet”