branchwraith=65
an annoyance of netlings=25
cluster of radiants=25
=115
8 dryads=96
8 dryads=96
5 wild riders=130
champion=18
treeman=285
total=740p.
risut & ruusut
750p. forest spirittiä games nightiin...
750p. forest spirittiä games nightiin...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
hmm jos ajatellaan asiaa nii vaihtaisin treemenin treekingeihin koska 3 sellast on kovempi kuin tuollainen treemeni mun mielest asiasta saa
olla montaa eri mieltä
mutta olen testaillut tätä lyöti määrää ja kaverin kans ollaan tultu siihen tulokseen et 3 treekingii on parempi kuin treemeni
tietenkin treemeni on isompi ja pelottavampi
olla montaa eri mieltä
mutta olen testaillut tätä lyöti määrää ja kaverin kans ollaan tultu siihen tulokseen et 3 treekingii on parempi kuin treemeni
- Teonanacatl
Kolme Treekiniä on tosin huomattavasti kömpelömpi yksikkö liikutella kuin yksinäinen puumies. Puumies on myös stubborn, joka on suuri etu verrattuna treekineihin. Stranglerootkin on sen verta ylihyvä taito, joten puumies vie voiton tässäkin asiassa.Crystania kirjoitti:hmm jos ajatellaan asiaa nii vaihtaisin treemenin treekingeihin koska 3 sellast on kovempi kuin tuollainen treemeni mun mielest asiasta saa
olla montaa eri mieltä
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Melkein vaihtaisin tuon wildisten champan lippuun. Yksi hyökkäys enemmän ei ole yhtä hyvä tässä tapauksessa, kuin yksi staattinen reso. Näin pienessä pelissä näkisin vain sen lipun parempana vaihtoehtona.
Branchwright on ok. Toisaalta, jos et ole siihen liian kiintynyt, voisi se tilalle heittää wildisheron boostaamaan entisestään näiden tehoa. Moinen yksikkö 18" chargella tuon kokoisessa pelissä lienisi sangen kova juttu.
Branchwright on ok. Toisaalta, jos et ole siihen liian kiintynyt, voisi se tilalle heittää wildisheron boostaamaan entisestään näiden tehoa. Moinen yksikkö 18" chargella tuon kokoisessa pelissä lienisi sangen kova juttu.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
branchwraithi sattui olemaan wild rider noble Hodalla, mutta sen kanssa lista meni 9p. yli, ilman sitä champpaa 'ridereissä. enkä pystynyt saaman lisäpisteitä mistään muualta kuin heron varusteista, jos sen noblen ottaisin, lista näyttäisi tältä:
noble=75
wild rider kindred=35
elven steed=12
the spear of twilight=20
=142
8 dryads=96
8 dryads=96
5 wild riders=130
treeman=285
=749
kumpi olisi parempi?
noble=75