Gallup: Yksiköt joita vihaatte/pelkäätte??
en oikeen tiedä mitä minä pekään mut kaikki vastustajani pelkäävät minun Vampire Blood Dragon lordia Zombie Dragonin selässä sillee kivasti pumpattuna ja muutenkin kun kukaan ei lähe koskaan hanee karkuun siin armaijas
ja iso + kaikki aiheuttaa fearia =)
mutta sanoisin et WE lordi lohiksella millä on 3+ wardi on ainoo tällä hetkellä mikä on tappanut minun lordini joten sitä yleensä välttelen enkä haluaisi sen ruoka listalle
ja iso + kaikki aiheuttaa fearia =)
mutta sanoisin et WE lordi lohiksella millä on 3+ wardi on ainoo tällä hetkellä mikä on tappanut minun lordini joten sitä yleensä välttelen enkä haluaisi sen ruoka listalle
- Cannonball
Pelkään, että jälleen kerran asettaessani armeijani kentälle ei vastustajaa ilmaannukaan, ja tuomari tulle kohauttamaan olkiaan ja sanoo: "Voitat sitten automassacrella."
Vuosien kokemuksella jo vähintään 50 turnausta, ja jo yli 20:ssä ainakin yksi vastustajaton peli.
En siis pelkää varsinaisesti figuaj/yksikköä, vain niiden puutetta...
Vuosien kokemuksella jo vähintään 50 turnausta, ja jo yli 20:ssä ainakin yksi vastustajaton peli.
En siis pelkää varsinaisesti figuaj/yksikköä, vain niiden puutetta...
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Kaverini Dwarf warriorit ovat aika pelottavia.
Kerran pelimme jälkeen ihmettelin, minne yksi Night goblinini oli kadonnut. Sitä etsittiin kissojen ja koirien kanssa ympäri kämppää, mutta kyseistä figua ei löytynyt mistään. Aikaa meni, eikä goblinistani kuulunut ainakaan kuukauteen mitään. Elämä oli kurjaa, eikä minun auttanut muuta tehdä kuin jatkaa elämääni, käyttäen korvikkeena tyhjää alustaa.
Sitten koitti taas uusi peli kaverini kääpiöarmeijaa vastaan. Nappeja pöydälle laittaessamme hän tokaisi:
"Kato perkele, se sun goblinis olikin täällä!", ja kaivoi figuni Dwarf warrior boksistaan.
Pöydällä lojui kasa tyytyväisen näköisiä kääpiöitä ja yksi hyvin, hyvin pelokkaan näköinen maahinen.
Kyseinen ötökkä ei enää ole ollut sen jälkeen oma itsensä... :(
Kerran pelimme jälkeen ihmettelin, minne yksi Night goblinini oli kadonnut. Sitä etsittiin kissojen ja koirien kanssa ympäri kämppää, mutta kyseistä figua ei löytynyt mistään. Aikaa meni, eikä goblinistani kuulunut ainakaan kuukauteen mitään. Elämä oli kurjaa, eikä minun auttanut muuta tehdä kuin jatkaa elämääni, käyttäen korvikkeena tyhjää alustaa.
Sitten koitti taas uusi peli kaverini kääpiöarmeijaa vastaan. Nappeja pöydälle laittaessamme hän tokaisi:
"Kato perkele, se sun goblinis olikin täällä!", ja kaivoi figuni Dwarf warrior boksistaan.
Pöydällä lojui kasa tyytyväisen näköisiä kääpiöitä ja yksi hyvin, hyvin pelokkaan näköinen maahinen.
Kyseinen ötökkä ei enää ole ollut sen jälkeen oma itsensä... :(
Pelkoa aiheuttavat (kirjaimellisesti); Fearia ja terroria aiheuttavat olennot (varsinkin jos lentävät) mikäli itselläsi on matalan liipan jamppoja, wanhan sääntöjen steamtank oli suorastaan ilkeä ja toosi pelottava sekä überboostittu slanni & jaguaaripöksycombo = murhaa sinun joukoillesi.
En suoranaisesti ketään/mitään vihaa muuta kuin omien joukkojen huonoa tuuria.
En suoranaisesti ketään/mitään vihaa muuta kuin omien joukkojen huonoa tuuria.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
- Karl Van Dieter
Pakko kai vastata ennen kuin lyövät lukkoon. Itselleni empiren viime edikan flagellantit, helblaster ja great swordit, ainakin, ja toisinaan myös Inner circle-ritarijyrä grand masterilla höystettynä tuotti päänvaivaa, ja oli erittäin epämiellyttävä kohdata. Tämän edikan empireä vastaan en vielä ole mitellyt, joten vaikea sanoa. Itse pelasin vc-armeijalla niitä vastaan.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
- hc_andersen
En oikeastaan mitään, kun pelaan liskoilla. Otan aina neutraalisti vastaan sen mitä toiselle puolelle kenttää isketään ja yritän keskittyä tärkeisiin kohteisiin.
Isoimmat uhat lienevät Thorek+2 organia sekä wardin omaavat loharit, joita on melko nihkeä tiputtaa blowpipeillä. Kaikki muu käytännössä kelpaa.
Isoimmat uhat lienevät Thorek+2 organia sekä wardin omaavat loharit, joita on melko nihkeä tiputtaa blowpipeillä. Kaikki muu käytännössä kelpaa.
Viimeksi muokannut Aco, To 15.03.2007 22:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Skinkit ja Dryadit. Näitä vihaan, hartaasti....
Kakkossukupolven sammakko, kaikki tykkilinjat, velhopatteristot ym. mauttomuudet. Näitä pelkään, ihan syystä...
Kakkossukupolven sammakko, kaikki tykkilinjat, velhopatteristot ym. mauttomuudet. Näitä pelkään, ihan syystä...
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
no jos feenixejä pelkää niin kuka on vastassa?? nykysäännöillähän noita vastaan on vain helpotus pelata...kasvi kirjoitti:Phoenix Guard..
Ja toinen on white wolffien hepat..
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Dryadit ovat totaalisen perseestä. Yllättävää kyllä, skinkit olen saanut hoideltua yleensä aika nopeasti. Vielä kun niistä saisi pisteitä, niin ei tarvitsisi kiroilla.
Ogreja kohtaan mulla on traumoja, ws2 luurankoparat...
HoDA-kotkaherot ja pegasusnoobit ovat myös aika gay. Nyt en kyllä keksi enempää.
Ogreja kohtaan mulla on traumoja, ws2 luurankoparat...
HoDA-kotkaherot ja pegasusnoobit ovat myös aika gay. Nyt en kyllä keksi enempää.
- Half-breed
Mistä lähtien White Wolfit ovat ratsastaneet?kasvi kirjoitti:Ja toinen on white wolffien hepat..
Halfedit: White Wolf = White Lion. Eiku hetkinen...
Mutta vastataan nyt aiheeseen. Minähän en mitään pelkää (D/Helffi muka pelkäisi jotain alempiarvoisia, pyh.), mutta vihaa löytyy paria yksikköä kohtaan. 1. Kaikki mikä tunnellaa, etenkin Scorpionit. saakuli syövät sotakoneet ja niihin ei voi vaikuttaa ennen kuin ovat kentällä, joka on yleensä liian myöhään. 2. Kaikki mikä on Unbreakable. Elfit eivät vain yleensä kestä sitä toista lähisvuoroa, elleivät ole massalla mukana, eli harvoin minun kohdalla.
Viimeksi muokannut Half-breed, Pe 16.03.2007 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Lihamestari
White Wolf Knightly Order ala Empire, soittaako mitään kelloa?Half-breed kirjoitti:Mistä lähtien White Wolfit ovat ratsastaneet?kasvi kirjoitti:Ja toinen on white wolffien hepat..
Kellosta puheen ollen, rottien kongi on aika ikävä kun kerrankin mosautti kääpiöien 6 sotakoneesta viisi tuhkaksi kerralla.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Executioner
- Half-breed
Öörgh. Pääsin tänään intistä lomille, joten aivotoiminta ei ole vielä täysin palautunut.Lihamestari kirjoitti:White Wolf Knightly Order ala Empire, soittaako mitään kelloa?Half-breed kirjoitti:Mistä lähtien White Wolfit ovat ratsastaneet?kasvi kirjoitti:Ja toinen on white wolffien hepat..
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.