oliskohan joku suhteellisen taidokas pelimies kiinnostunut pelaamaan maalaamani chaos/nurgle 40k armeijaa seuraavassa ropeconissa ?(hieno, mut vielä WIP)
Jos halukkaita on paljon niin mieluiten turkulainen, on helpompi sitten väsäillä niitä armeijalistoja....
YV:tä voi laittaa
orpopiru kysyy
Siis pelata sun armeijalla vai sinua vastaan?
Itse en tiedä olenko edes pelaamassa seuraavassa Conissa, mutten sulkis poiskaan se mahdollisuus että toisen armeijalla sen tekis.
Varmaan lähemmäs itse tapahtumaa saat enemmän yhteydenottoja sellaisilta pelaajilta jotka ovat "liian myöhään aloittaneet armeijansa maalaamista"...
Itse en tiedä olenko edes pelaamassa seuraavassa Conissa, mutten sulkis poiskaan se mahdollisuus että toisen armeijalla sen tekis.
Varmaan lähemmäs itse tapahtumaa saat enemmän yhteydenottoja sellaisilta pelaajilta jotka ovat "liian myöhään aloittaneet armeijansa maalaamista"...
Siis minun armeijalla sais pelata ja takaan ettei pelipöydällä tarvi hävetä armeijan kuntoa....Samsson kirjoitti:Siis pelata sun armeijalla vai sinua vastaan?
Toiseksi voin vielä tähän laittaa, että jos jollain on joku kauhea ambitio saada pelata jollain tietyllä armeilla, voin sutaista käyttöön jollekulle lähes minkä tahansa FB tahi 40K armeijan, tästä täytyy sitten esittää toivomuksia ajoissa niin ehdin tekemään valmiiksi
Pääjuttuna mulla kuitenkin olis saada tuo nurglejengi showcase kuntoon (yrittänyttä ei laiteta)