Olen ostamassa lord of the ring sarjan alotus pakettia
(mines of moria)
En tiedä millä värillä Moria Goblinin iho kuuluu maalata
(onko se Goblin Green?) minun mielestä se on harmaan sävystä kaikissa kuvissa (tosin ehkä ei kaikissa) voiko joku kertoa?
kiitos jo etukäteen.
Lord of ... Moria Goblinin ihon väri
Re: Lord of ... Moria Goblinin ihon väri
Se on ihan sinun oma päätöksesi (osittain siksi tämä homma on niin ns. suosittua). Kyllä se gg on ihan hyvä. gg= Goblin green.Goblin 2 kirjoitti:Olen ostamassa lord of the ring sarjan alotus pakettia
(mines of moria)
En tiedä millä värillä Moria Goblinin iho kuuluu maalata
(onko se Goblin Green?) minun mielestä se on harmaan sävystä kaikissa kuvissa (tosin ehkä ei kaikissa) voiko joku kertoa?
kiitos jo etukäteen.
Welcome to the jungle.
Oikea vastaus on se, että voit maalata goblinien ihon juuri niin kuin itse tykkäät. Esimerkiksi tässä oppaassa goblinin iho on pohjamaalattu Catachan greenillä ja korostettu lisäämällä Desert yellow:ta, mutta aloitteleville tarkoitettu opas saattaa hyvinkin suositella goblin greeniä.
Toimivia väriteemoja on varmasti useita. Minusta tuo Catachan green vaikuttaisi hyvältä pohjaväriltä, highlightiksi siihen voi kokeilla lisätä Deset yellowin sijasta vaikka Camo greeniä tai jotain harmaata, kuten Fortress greytä. Pohjaväriäkin voi koittaa vaihtaa, jokin vihreän ja ruskean sekoitus voisi toimia. Goblineiden ei myöskään tarvitse olla kaikkien samanvärisiä.
Toimivia väriteemoja on varmasti useita. Minusta tuo Catachan green vaikuttaisi hyvältä pohjaväriltä, highlightiksi siihen voi kokeilla lisätä Deset yellowin sijasta vaikka Camo greeniä tai jotain harmaata, kuten Fortress greytä. Pohjaväriäkin voi koittaa vaihtaa, jokin vihreän ja ruskean sekoitus voisi toimia. Goblineiden ei myöskään tarvitse olla kaikkien samanvärisiä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."