-
vompovompatti
Kaipa tämän kysymyksen voi tänne heittää kun kerran avataria koskee...
Molten body vai mikä säännön nimi olikaan estää flamereita, heavy flamereita ja melta guneja, mutta miten menee esim. inferno cannonin kanssa?
Fluffillisesti mitään ei tietenkään tapahdu, mutta yleensä säännöt katsotaan miten ne on kirjoitettu. Antakaa mielipiteenne asiasta.
Harvoin tuota inferno cannonia tulee käytettyä, mutta eilen olisin tappanut avatarin kyseisellä aseella, en vaatinut modelin poistoa, koska liekki ase kuitenkin on kyseessä.
Molten body vai mikä säännön nimi olikaan estää flamereita, heavy flamereita ja melta guneja, mutta miten menee esim. inferno cannonin kanssa?
Fluffillisesti mitään ei tietenkään tapahdu, mutta yleensä säännöt katsotaan miten ne on kirjoitettu. Antakaa mielipiteenne asiasta.
Harvoin tuota inferno cannonia tulee käytettyä, mutta eilen olisin tappanut avatarin kyseisellä aseella, en vaatinut modelin poistoa, koska liekki ase kuitenkin on kyseessä.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-
Shining spear
- The Captain
- Valvoja
Viestisi sen sijaan ei ollut erittäin hyödyllinen, etenkään kun nostit sillä kuukausia vanhan topikin lisäämättä keskusteluun juurikaan mitään.Shining spear kirjoitti:Avatar on mielestäni erittäin hyödyllinen inspiring säännön ja ws 10 takia. eikä sitä ikuisesti voi paeta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
vesinokkaelain
Ei ole psyykikko ei. Eli ei voi estää wraithguardia/-lordia jumimasta.Huru-ukko kirjoitti:No nyt kun tämä on kerran nostettu...
Lisäkysymys avatarista. Varmistelen vain, mutta onko niin, ettei avatar ole psyykikko? Sillä kyselen, kun nämä wraithlordit kärsivät siitä tyhmistymisestä, ellei lähellä ole psyykikkoa.
voi hyvää päivää... Haukutte avaa ja kehutte autarchia? wtf? hyvä oikolukuhirvi, Avatar mättää MITÄ TAHANSA klosiksessa, ampuu tankit ja herot ja liikkuu "vaan" 6 tuumaa. ainakin kaverit on sen verran edennyt/olleet huonoja pelaajia, miten sen haluatkin, että ava pääsee klosikseen ja sen jälkeen mättää pari sguadia peruskauraa tai heroja ottamatta itse melkein yhtään woundeja. Autarch? Olen kokeillut ja on aina jäänyt kiinni 5 marsun yksikön 2-3 selviytyjään ja jäänyt siihen/kuollut niille. Käytössäni on autarch Lancella, bikellä ja mandiblastereilla. Aina on kuollut. Käyttäkää hyvät ihmiset avaa. Se mättää ja hakkaa kaiken ottamatta itse vahinkoa (toistoa) ja ammuntaan kuolee vain jos koko vastustajan armeija tykittää sitä. itse pidän lordin ja avan vierekkäin, yhteis charge on niin... (sanoinkuvaamatonta mielihyvää sanoessani tämän) ownamonsteri. Siinä kuolee massa ja charrut. siitä consolidaatio seuraavaan yksikköön/lähemmäs. ÄLKÄÄ HITTO VIE PILKATKO AVATARIA! SE ON KOVIN KAIKISTA! blood runs, anger rises, death wakes, war calls!
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Itse olen vähän ihmetellyt samaa. Mikä ihmeen hidas? 6 tuumaahan kaikki muutkin liikkuvat tässä pelissä. Ainiin eldareillahan on tavallisesti se tuuman lisäliike, eikäkö d6 tuumaa, heh (tuuma siitä nopasta pyörähtää mulla). Eihän Avatar ole yhtään hitaampi, kuin esimerkiksi wraithlordikaan. 4 tuumaa olisi mielestäni todella hidasta, mutta kun tässä vauvoille helpotetussa pelissä kaikki liikkuvat saman, rodusta huolimatta, niin kukaan ei ole hidas
Luulen, että porukka on unohtanut sen vailaavan tuomion, jolla voi jälleen ampua.
Luumumehu on soturien juomaa
Jotain satasia lukuunottamatta aika moni yksikkö voi edelleen ampua ja liikkua, eli välimatka avatariin ei muutu (kenties jopa kasvaa!) mutta vihollinen edelleen vaikuttaa pelin kulkuun.
Tankit, oblit, mopot, toiset eldarit, orkses, nidit nyt ainakin. Joo, liikkuuhan se yhtä nopsaan kuin muukin jalkaväki, mutta kun vastapuolella ei välttis ole sitä jalkaväkeä. Paljoa.
Tankit, oblit, mopot, toiset eldarit, orkses, nidit nyt ainakin. Joo, liikkuuhan se yhtä nopsaan kuin muukin jalkaväki, mutta kun vastapuolella ei välttis ole sitä jalkaväkeä. Paljoa.
Itse en sanoisi kumpaakaan (autarch, avatar) huonoksi oikein käytettynä. Ensinnä mainittua pelaan reaper launcherilla, mopolla, lancella ja blasterilla. Tällä voi viimeistellä esim pehmitettyjä marsuryhmiä taikka jumittaa isoja pyssyjä (f.ex. devastators). Avataria taasen käyttäisin jalkaväkipainoitteisessa, mieluusti ampuvassa armeijassa pelottomia yksiköitä tuottamassa.
Kohtihan ne aina kaikki tullee. Vähäisen havaintoni mukaan, noin 1 kymmenestä pelaajasta pakittaa ja ampuu. Mistä sitten lienee johtuu... Seuraava looginen askel tässä pelissä on, että kaikki ukot lapetaan suoraan lähikontaktiin ja pelissä on yksi kierros.
Mistähän ihmeen satasista porukka puhuu? Minä olen nähnyt satasen pörsissä viimeksi markka-aikoina.
Mistähän ihmeen satasista porukka puhuu? Minä olen nähnyt satasen pörsissä viimeksi markka-aikoina.
Luumumehu on soturien juomaa
Ja tämä on lojalistimariinien ainoa turnauslaillinen troop-valinta.Sauron kirjoitti:5:n miehen Tactical Marine squadi varustettuna plasma gunilla ja lascannonilla. Maksaa 100 pistettä.Huru-ukko kirjoitti: Mistähän ihmeen satasista porukka puhuu? Minä olen nähnyt satasen pörsissä viimeksi markka-aikoina.
Miksen minä pääse pelaamaan tällaisia armeijoita vastaan? Lähitaisteluun pyrkivällä armeijalla pelatessani kohtaan lähinnä paikallaan istuvia ja ampuvia armeijoita. Jos joku typeryyksissään tulee päälle, se on vähintään 200+ pisteinen demoniprinssi. Ja silloinhan se avatar olisi parhaimmillaan.Huru-ukko kirjoitti:Kohtihan ne aina kaikki tullee. Vähäisen havaintoni mukaan, noin 1 kymmenestä pelaajasta pakittaa ja ampuu.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Sanotaan että mitä itse olen avataria vastaan pelannut niin aika hiljanen heppu se on. Oikeastaan ikinä se ei keneenkään kiinni pääse ellei toinen toisin halua ja yleensä sitten kun se johonkin pääsee kiinni niin se jokin/jotkin hakkaavat sen hengiltä tai sitovat loppupeliksi.
Toisaalta taas kaverin autarchi tuntui olevan tehokas. Escalation kyllä sattu silloin kohille joten sen hyöty vaan koveni. Mutta silti deepstrikettynä melta autarchi(tai mikä ase sillä onkaa
) niin tuntu ihan mukavasti korkkaavan tankkeja.
Toisaalta taas kaverin autarchi tuntui olevan tehokas. Escalation kyllä sattu silloin kohille joten sen hyöty vaan koveni. Mutta silti deepstrikettynä melta autarchi(tai mikä ase sillä onkaa