"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minkä kokoisella armeijalla te olette aloittaneet pelaamisen

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Terahin

Minkä kokoisella armeijalla te olette aloittaneet pelaamisen

Viesti Kirjoittaja Terahin »

Niin, elikkä, minkä kokoisella armeijalla te olette aloittaneet pelejen pelaamisen?

Itelläni on reilun 500pisteen armeija, eli onko tuo 500 hyvän kokoinen ensimmäisten pelien pelaamiseen?
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.

Metal is what we love.
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Mielestäni 500 on juuri se sopiva koko millä kannattaa aloittaa itsekin aloittelin sellaisella.

500pts peleihin saa juuri sopivasti erinlaisia ukkoja ja sääntöjen opettelun kannalta on ehkä parempi mitä vähemmän ukkoja on pelissä.IMO
2
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Joo itsekkin 500p peleillä olen aloitellut ja kohta puolin mennään siihen johonkin 800 pisteeseen.
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

Tonnin peleillä sitä tuli aloiteltua..
Tuohon nyt kun saa jo vähän massaa ja sen muutaman erilaisen heron jota kokeilla ym, figuja ei tosin ollut joten osa meni pröxyllä mutta hauskaa oli . :)
Ruutanalaiset on hulluja!
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Mä aloitin khemrini taannoin suoraan 2000 pisteellä. Ostelin paljon kamaa alennuksesta ja tilasin joululahjaksi Pataljoonalootan. Kyseessä oleva armeija on näet vähän kädetön ilman lordia...
Hakkapeto

Viesti Kirjoittaja Hakkapeto »

En nyt tarkkaa kokoa muista, mutta sellaisilla alta tonnin peleillä aloitin. Se 500pts on varsin sopivan kokoinen peli aluksi, voi muuten innostus harrastusta kohtaan hiipua jo ennen ensimmäistäkään peliä, jos jotain 2k armeijaa yrittää väsätä. Ellei sitten proxyta/pelaa maalaamattomilla figuilla, jolloin innostus lopahtaa vasta sen pelin aikana...
Teh Ven

Viesti Kirjoittaja Teh Ven »

10 eternal guardia! En tiedä monta pistetta siin on yhteensä. Ja en ole vielä pelannu kertaakaan, että silleen.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Teh Ven kirjoitti:10 eternal guardia! En tiedä monta pistetta siin on yhteensä. Ja en ole vielä pelannu kertaakaan, että silleen.
Jos et ole pelannut kertaakaan, mikä oli tämän viestin tarkoitus?

Ja itse ryhdyin kaverin kanssa pelaamaan heti kun figuja riitti tarpeeksi lailliseen armeijaan. Siinä 300-400p paikkeilla nuo ensimmäiset pelit olivat.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
dwarffer

Viesti Kirjoittaja dwarffer »

Itse olen alottanut 1000 ppisteen armeijalla vaikka piti tehä jotain yksiköitä baseista mut olis varmaan pitäny 500
susivaara

Viesti Kirjoittaja susivaara »

2000 pisteellä aloitin uusimman armeijani. (Empire) Aikaisempia tuli kerättyä hieman hitaampaa tahtia, mutta kokemuksen kertoessa että 2000 pisteen kieppeillä armeijat ovat tasapainoisempia kuin pienemmissä peleissä, niin mieluummin niin kuin altavastaajana. Marraskuun paikkeilla taisin alkaa armeijaa laittaa kokoon, ja nyt sitä onkin jo sen 6000 pistettä. :)
Hammer_p1ru

Viesti Kirjoittaja Hammer_p1ru »

Minä aloitin FaBassa kahdella corella ja herolla, mutta 'kytkoon pelaaminen alkoi neljällä fire warrulla.
DaBandito kirjoitti:Grim dark 2k here we come.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Ekan pelini pelasin WH:ta 500 pisteen armeijalla (massacre voitto :D) . Siinä vaiheessa oli figuja kasassa noin 2000 pisteen edestä, mutta peliseura puuttui.

Toinen peli taisikin sitten olla jo 2k peli vähän enemmän pelannutta vastaan, massacrella turpihin. Vieläkin naurattaa mitä kaikkea sohlasin siinä pelissä, oli vastustajalla vähän ihmettelemistä.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Ensimmäisiin peleihin on minusta tuo 500-1000 pistettä aika hyvä määrä, pääsee vähän pelin tuntumaan mukaan ilman että tulee liikaa tavaraa päähän. Itse aloittelin tuolla 500 pisteellä, siitä sitten kasvattanut pistemäärää sitä mukaa mitä figuja ja intoa on löytynyt. Proxyttaahan aina voi myös.

Ja harjoitellahan voi vaikka yksittäisillä modeleillakin, eli sinänsä varsinaisia rajoituksiahan ei tarvitse olla ollenkaan. 500 pistettä kuitenkin suosittelen.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Sitä tuli pelattua eka peli 500 pojon eestä ogreilla, mutta aikas nopiaan siitä tuli tehtyä (viikossa) 2k läki kasa ja hitaasti se kasvoi noin 3k armeijaksi erinäisillä pikku lisillä. Ja samaan aikaan maaliakin se sai loppuvaiheessa koko armeija olikin aika hyvin maaleissa. Nyttemmin on kysyeinen armeija vaihtunut Korkea haltiohin. Mukaan ompi tullut myös hieman yli 2k rotta lauma joka alkoi 1000 pisteen Porukalla. Ja nyt kiinostaisi aloittaa Petomies-armeijaa 2k edestä.
Nothing to see here move along noob.
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

1k on hyvä pistemäärä aloitella, helppo täyttää kokoon, mutta saa hieman parempaa tuntumaa kuin 500p listasta ja voi paremmin tesmiä yksiköitä ja taktiikoita.
No pain no gain.
Jara

Viesti Kirjoittaja Jara »

Itse aloitin 750 pts. armeijalla... Arvatkaa kaks kertaa, että olinko Games Nightissä?:D
ajappat

Viesti Kirjoittaja ajappat »

Pisteitä en muista mutta taistelin Delffi sorceressillä ja rykmentillä warrioreja, neljää ogre bullia ja neljää iron gutsia vastaan.
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Ba-ba... .... Kyllä se oli legendaarinen bfsp. baa-ba. piste määrää en tiedä.
Welcome to the jungle.
mayhem

KERÄÄN KÄÄPIÖITÄ (tiedoksi jos ei tajuu)

Viesti Kirjoittaja mayhem »

no minä alotin sillee et ostin skull passin (750 ps) kaverin kaa puokkii ja sitten kun mä oon keränny pari vuotta taaksepäin goblingei niin sain tehtyy vaihtokaupan kaverin kaa. sain 10 ironbreakkerii, 10 rangerii (vanhaa). sitten tein vaihtokaupan toisen kaa sillee et annoin käytetyn purkin valkost spreitä ja se anto mulle 10 longbeardii (vanhaa ja saamarin hienoi) + 3 hammerersii ne se anto huviksee... Ja sitte ostin 12 thunderesii serkult (sukulais alennus). ;)

eli käytin about 50 € ja sain about 1000 armeejan (en oo laskenu tarkkaan).. että 1000 ps on hyvä alotus kun saa viikos kaikki ja pelkästään viidelkympill... :)

PS:tossa 50 € on laskettu mukaan army book...
Viimeksi muokannut mayhem, Ti 20.03.2007 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kiitoksia kiekkoleijonnille hopeasta!
Voimatassu

Viesti Kirjoittaja Voimatassu »

Ensimäinen peli.. Jaahas.
Ravener, muutama spore, 6 geneä ja 10 termagaunttia. Säännöt olivat kyllä ihan päästä revityt, mutta hyvin tasaväkistä oli.

@mayhem
Miten olet saanut n. 1000pts armeijan 50e? Ihan vain mielenkiinnosta ;). Tuntuu nimittäin melko omituiselta, kun katsoo mitä minulla on mennyt..
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Perusteet”