"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Riihimäki Fb 14-15.4 team turnee kuvat upittu

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Hedelmäpeli »

THE MASTER kirjoitti:Oisko mahollista jätää mun Army Transportin sinne turnaus paikalle ettei tarvisi seuraavana päivänä roudaa sitä edes takasin?

Tai no katotaan jos ei tule kuljetus vaurioita niin jätän sinne jos vain voi.
joo mietin kans mihin oot menossa?hotelliin/kotiin. mut jos kuitenkin päätät poistua viimesen pelin jälkeen n.klo 01.00, niin voit toki jättää salkkusi paikan päälle:)
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
THE MASTER

Viesti Kirjoittaja THE MASTER »

Jos se noin myöhään lopuu (jota en huomannut) niin saanko jäädä sit sinne yöpymään, jonnekin pöydän alle vaikka? Ku ei viitis lähtee joskus 01.00 koska enhän minä pääse pois mitenkään sieltä (On siellä joku juna varmaan mutta).
Ja jos ei käy niin joudutaan minä ja Tom yöpymään jossain lehti roskiksessa!
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

THE MASTER kirjoitti:Jos se noin myöhään lopuu (jota en huomannut) niin saanko jäädä sit sinne yöpymään, jonnekin pöydän alle vaikka? Ku ei viitis lähtee joskus 01.00 koska enhän minä pääse pois mitenkään sieltä (On siellä joku juna varmaan mutta).
infossa vissiin sanotaan että paikalla on yöpymis mahdollisuus. ja kannattaa varautua makuu pussein ja alustoin.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ne ketkä pystyy, nukkuu. Ne ketkä ei pysty, pelaa dalmutia ja confrontationia aamuun asti! :D
EDIT: kaikki ketkä pelaa dalmutia/konfroa on mun kavereita. Paitsi yrska :)
Viimeksi muokannut Oberon, Ti 20.03.2007 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
THE MASTER

Oberon_ kirjoitti:Ne ketkä pystyy, nukkuu. Ne ketkä ei pysty, pelaa dalmutia ja confrontationia aamuun asti! :D
Katsotaan katsotaan ehkä voisin tutustua peleihisi...Vaikka verivihollisia olaan mutta ehkä olisi aika sovita ja olla kavereita.
Viimeksi muokannut THE MASTER, Ti 20.03.2007 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
THE MASTER

Hedelmäpeli kirjoitti:
THE MASTER kirjoitti:Jos se noin myöhään lopuu (jota en huomannut) niin saanko jäädä sit sinne yöpymään, jonnekin pöydän alle vaikka? Ku ei viitis lähtee joskus 01.00 koska enhän minä pääse pois mitenkään sieltä (On siellä joku juna varmaan mutta).
infossa vissiin sanotaan että paikalla on yöpymis mahdollisuus. ja kannattaa varautua makuu pussein ja alustoin.
Olin pienessä aamu paniikissa kun katsoin enkä huomannut mitään mutta kiva että näin on näppylät.
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

THE MASTER kirjoitti:
Oberon_ kirjoitti:Ne ketkä pystyy, nukkuu. Ne ketkä ei pysty, pelaa dalmutia ja confrontationia aamuun asti! :D
Katsotaan katsotaan ehkä voisin tutustua peleihisi...Vaikka verivihollisia olaan mutta ehkä olisi aika sovita ja olla kavereita.
Olisit Oben ekan kaveri. Otan osaa.
wanhan liiton örkki pomo
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Vile kirjoitti:
THE MASTER kirjoitti:
"Mulla on niin korkeat standardit, ettei kuka tahansa kelpaa"
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
THE MASTER

Oberon_ kirjoitti:
Vile kirjoitti:
THE MASTER kirjoitti:
"Mulla on niin korkeat standardit, ettei kuka tahansa kelpaa"
Eli on visiin turha edes yritää? =D
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Tanan jäbät älkää täyttäkö rakkaus huolillanne turnaus topiccia;)
Grimgor Jr

Viesti Kirjoittaja Grimgor Jr »

Sellainen kysymys vielä olisi että voiko fabaan ottaa special character koska pelkään etä grimgor on spessu.
You ain´t leaving but two things right now... Jack and shit, and Jack left town.
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

ööh...Nykyään grimgor ei ole tavallaan spessu.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

40k ja faba kaipaa yhtä lisä tiimiä eli pelaaja määrä nuosee 24:ään. jotta saadaan tasa parit. ilmoa saa myös jos kiinnostaa varapelaajan paikka tiimi osuudelle listojen koko 2000pts, tämä mahdollisuus on tietysti maksuton, ilman merkintöjä/sijoitusta.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Hedelmäpeli kirjoitti:40k ja faba kaipaa yhtä lisä tiimiä eli pelaaja määrä nuosee 24:ään. jotta saadaan tasa parit. ilmoa saa myös jos kiinnostaa varapelaajan paikka tiimi osuudelle listojen koko 2000pts, tämä mahdollisuus on tietysti maksuton, ilman merkintöjä/sijoitusta.
Meni jo kun kurkkasin tilille oli tullu kaks maksanutta tiimiä. Mut Hägg/Härkönen tiimin nimi ja jengit millä pelaatte, sekä Male/Pelttari tiimin nimi uupuu?
Hartman

Viesti Kirjoittaja Hartman »

Hedelmäpelille vaa, että mietin asiaa ja päätin etten ny jaksa osallistuu. Joku toine kerta sit.
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

Valitettavasti meitsil on käy nyt sillee et ei pääse mitenkää paikalle joten 40k puolel olis viel 1 paikka, ois hyvä täyttää et sais pasille pelikaverin, tulkoot vaik pelaamaan mun kustannuksel ku turnaus maksu on jo maksettu.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

BugsOwn kirjoitti:Valitettavasti meitsil on käy nyt sillee et ei pääse mitenkää paikalle joten 40k puolel olis viel 1 paikka, ois hyvä täyttää et sais pasille pelikaverin, tulkoot vaik pelaamaan mun kustannuksel ku turnaus maksu on jo maksettu.
sääntö paketissa siitä sanotaankin että turnaus maksua ei makseta takaisin jos peruutus ei tule perille viikkoa ennen. mutta siitä en kyllämene takuuseen että joku pelaisi sun masseilla paitsi jos jos kys.henk. on sinun itsesi paikalle järjestämä.
Crystania

Viesti Kirjoittaja Crystania »

pikainen kysymys tarviiko huomenna olla vain 1k lista mukana ja kopio siitä? vai pitääkö molemmat olla huomen mukana jo?
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Crystania kirjoitti:pikainen kysymys tarviiko huomenna olla vain 1k lista mukana ja kopio siitä? vai pitääkö molemmat olla huomen mukana jo?
Jos aiot poistua paikalta yöksi kotiin tai muualle mistä 1750 listan saat niin eipä sitä siten huomnna kaivata.
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Crystania kirjoitti:pikainen kysymys tarviiko huomenna olla vain 1k lista mukana ja kopio siitä? vai pitääkö molemmat olla huomen mukana jo?
Olisi se kyllä Fair play mieles ihan jees että toisit, koska silloin kaikki lähtee samalta viivalta listoja suunnitellessa. Jos tuot vasta seuraavana päivänä niin silloin listojen muokkaus aamun vastustajaa ajatellen on mahdollista ;)

T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”