ExoCowboy.net - Exon blogi (päiv. 26.11.-14)
Vakuuttava lista ainakin figuja
. Tykkäsin tuosta predatorin weatheroinnista, mutta aika koomisen näkönen kun telat ja katteet ihan kurassa ja paskassa, mutta sponssonin heavy bolter kiiltä kuin vasta vahattu Porschen vanne. Tuossa storm boltterissa on hyvät metallit, kopioi samanlaiset muuallekkin
. Minä ainakin tykkään tuosta sarjakuvamaisesta korostustyylistä, eihän tämä harrastus kuitenkaan NIIN vakavaa ole, että kaikkien figujen pitäisi olla synkkiä, verisiä ja hehkua murhanhimoa. Varmasti toimivat todella hyvin pelikentällä nuo korostuksesi. Näissä on sopivasti pilkettä silmäkulmassa, me likes.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- kanatanssi
*Alemmuuskompleksi* Argh! *kateus* pärkkele tota maalaus ja konvi jälkeä, mutta kaikkein kateellisin olen armeijoiden määrästä + koosta!!! Ei kellään ole noin paljoa uggeleita!??!?
Onko kaikki armeijat jo nähtyä tasoa? Jos ovat niin... huh huh...
Pidän maalaus tyylistäsi ja konveistasi. kiip up da guud wörk.
Onko kaikki armeijat jo nähtyä tasoa? Jos ovat niin... huh huh...
Pidän maalaus tyylistäsi ja konveistasi. kiip up da guud wörk.
- Terminator Sergeant
Käykää katsomassa uusia nettisivujani, näitä päivitetään pian että sieltä löytyy kaikki maalaukseni. Nyt sieltä löytyy possessedeista ja obleista omat kuvansa jo 
http://www.cultofcowboys.net
http://www.cultofcowboys.net
ihan hemmetin rumia HIENOJA WB chaosit ja deldarit ja se sekajoukon osittain dwarffilta näyttävä on hauskasti tehty. Mä en tykänny tosta sinimarsujengin osittain vihreestä tyypistä ja motoristien pyöriin tarvis enemmän likaa (tiedät kyllä itekkin varmaan). Muuten tietenkin hienojahan ne kaikki on. HIENOA *tapu tapu
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
- Cannonball
juma... *jää tuijottamaan suu auki*
Joka ikinen figusi ylittää sen rajan, joka tänä aamuna vielä oli upein tuntemani nappi. Tuli hirveä hinku pyytää nimikirjoitusta.
Joka ikinen figusi ylittää sen rajan, joka tänä aamuna vielä oli upein tuntemani nappi. Tuli hirveä hinku pyytää nimikirjoitusta.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Pyydä sitten Fanaticissa, sinne pitäisi siis olla tulossa noilla kaaoksillaCannonball kirjoitti:juma... *jää tuijottamaan suu auki*
Niin, ja Lohja ja Routio jyrää
Kiitos vaan. Nyt olisi tuolla http://www.cultofcowboys.net sivuilla nähtävillä yksittäiset kuvat kaikista havokeista. Käykää toki vilkaisemassa.
- Cannonball
Elä ihmettä! Koskas tämä oli? Isä on opettanut kanneljärven opistossa jo aika kauan, ja lukiossa opetti muutaman hassun vuosikymmenen.ExoCowboy kirjoitti:Niin, ja Lohja ja Routio jyrää. Itse asuin siellä lähistöllä kun opiskelin Humakissa Kanneljärven opistolla.
Mutta joo, tää on sellanen paikkakunta etten tästä hevillä luopuis
olin siellä opiskelemassa vuosina 2002-2006, mutta tosiaan siis AMK puolella - siellä oli eri opettajat kuin siellä ihan Kanneljärven Opistolla. Tosin olen varmaan isääsikin törmännyt siellä käytävillä.Cannonball kirjoitti: Elä ihmettä! Koskas tämä oli? Isä on opettanut kanneljärven opistossa jo aika kauan, ja lukiossa opetti muutaman hassun vuosikymmenen.

Tässä viimeisin figu. Näköjään toisessa sarvessa on hieman mustaa, vaatii korjaamista. Metalleja on hieman parannettu ruskealla washilla, ja mustat ovat myös saaneet hieman paremmat highlightit.
Toivottavasti pidätte
Vielä 2 marinea tekemättä fanaticcia varten, ja koko armeijan viimeistely (metallit + mustat)...
- Commander Tycho
- Cannonball
Tuota armeijaa vastaan joutuvalla on kova paikka: jos tappelee vastaan, figuja poistuu näkyviltä, mutta jos ei tappele, häviää. Tiedänpähän ainakin etukäteen ketä Fanaticissa äänestää.
- Co. Yarrick
What the ...? Ihan helevetin hienoja. Etenkin noi WB:t!!!!! Green Stuffin käytö on parasta mitä olen nähnyt. En jaksa edes metallista valittaa, koska GS:än käyttö korvaa sen puolen. JA noi powerclawit sun muut power stuffit on erittäin hyviä. Highlightit ovat onnistunnet, sheideissä ehkä vielä parantamista(noissa vaaleissa osissa), mutta muuten kokonaisuus UPEA!!!!!!!!!!!!!
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.