ExoCowboy.net - Exon blogi (päiv. 26.11.-14)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Vakuuttava lista ainakin figuja :) . Tykkäsin tuosta predatorin weatheroinnista, mutta aika koomisen näkönen kun telat ja katteet ihan kurassa ja paskassa, mutta sponssonin heavy bolter kiiltä kuin vasta vahattu Porschen vanne. Tuossa storm boltterissa on hyvät metallit, kopioi samanlaiset muuallekkin :) . Minä ainakin tykkään tuosta sarjakuvamaisesta korostustyylistä, eihän tämä harrastus kuitenkaan NIIN vakavaa ole, että kaikkien figujen pitäisi olla synkkiä, verisiä ja hehkua murhanhimoa. Varmasti toimivat todella hyvin pelikentällä nuo korostuksesi. Näissä on sopivasti pilkettä silmäkulmassa, me likes.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ExoCowboy »

Muutama kuva vielä ultrista. Tässä ensin scout bikereita:

Kuva

Sitten marine-squadi (jossa on erittäin paksu tuo OSL :()

Kuva

Sekä convertattu librarian:

Kuva

Kaikki tarvitsevat pientä parantelua, etenkin metallien suhteen. Kunhan WB't saadaan valmiiksi, ultrat saavat taas huolenpitoa osakseen.
kanatanssi

Viesti Kirjoittaja kanatanssi »

*Alemmuuskompleksi* Argh! *kateus* pärkkele tota maalaus ja konvi jälkeä, mutta kaikkein kateellisin olen armeijoiden määrästä + koosta!!! Ei kellään ole noin paljoa uggeleita!??!?
Onko kaikki armeijat jo nähtyä tasoa? Jos ovat niin... huh huh...

Pidän maalaus tyylistäsi ja konveistasi. kiip up da guud wörk.
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

tuossa predatorissa on ehkä pikkuisen liian rajut edgaukset, varsinkin tornissa.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Käykää katsomassa uusia nettisivujani, näitä päivitetään pian että sieltä löytyy kaikki maalaukseni. Nyt sieltä löytyy possessedeista ja obleista omat kuvansa jo :)

http://www.cultofcowboys.net
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Ja tuolla sivuilla on muutamia uusia kuvia tarjolla..
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Herranen aika, sähän oot varsinainen figu väkertäjä. Tosi kivoja nappeja kaikki joita oot näyttänyt. Nostaisin hattua jos mulla sellanen päässä olisi. Word bearerir varsinkin ovat hienoja.

Moi
Hope is a serum that never heals
St. Jimmy

Viesti Kirjoittaja St. Jimmy »

ihan hemmetin rumia HIENOJA WB chaosit ja deldarit ja se sekajoukon osittain dwarffilta näyttävä on hauskasti tehty. Mä en tykänny tosta sinimarsujengin osittain vihreestä tyypistä ja motoristien pyöriin tarvis enemmän likaa (tiedät kyllä itekkin varmaan). Muuten tietenkin hienojahan ne kaikki on. HIENOA *tapu tapu
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

juma... *jää tuijottamaan suu auki*

Joka ikinen figusi ylittää sen rajan, joka tänä aamuna vielä oli upein tuntemani nappi. Tuli hirveä hinku pyytää nimikirjoitusta.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Cannonball kirjoitti:juma... *jää tuijottamaan suu auki*

Joka ikinen figusi ylittää sen rajan, joka tänä aamuna vielä oli upein tuntemani nappi. Tuli hirveä hinku pyytää nimikirjoitusta.
Pyydä sitten Fanaticissa, sinne pitäisi siis olla tulossa noilla kaaoksilla ;). Olisi toivottavaa, että kaikki joilla on hienompia ukkoja kuin minulla jäisivät kotiin, niin voisin pärjätä maalauspisteiden jaossa - se olisi hienoa.

Niin, ja Lohja ja Routio jyrää :D. Itse asuin siellä lähistöllä kun opiskelin Humakissa Kanneljärven opistolla.
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

*Naks, ja leuka sijoiltaan* Sää perkel maksat saairaala kulut leuan takaisin laitosta ;) Niin eli järkyttävän hienoja. :D Galtsuun vaan ni kyl ysei ja kymppei lentelee ;)
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Kiitos vaan. Nyt olisi tuolla http://www.cultofcowboys.net sivuilla nähtävillä yksittäiset kuvat kaikista havokeista. Käykää toki vilkaisemassa.
Cannonball

ExoCowboy kirjoitti:Niin, ja Lohja ja Routio jyrää :D. Itse asuin siellä lähistöllä kun opiskelin Humakissa Kanneljärven opistolla.
Elä ihmettä! Koskas tämä oli? Isä on opettanut kanneljärven opistossa jo aika kauan, ja lukiossa opetti muutaman hassun vuosikymmenen.

Mutta joo, tää on sellanen paikkakunta etten tästä hevillä luopuis :D
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

eipä ole tullut vähään aikaan täällä käytyä, ja mitä taideteoksia tänne onkaan ehtinyt ajan kanssa tulla.. Ihanaa katseltavaa kertakaikkiaan. Laita lisää kuvia ole kiltti :D
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Cannonball kirjoitti: Elä ihmettä! Koskas tämä oli? Isä on opettanut kanneljärven opistossa jo aika kauan, ja lukiossa opetti muutaman hassun vuosikymmenen.
olin siellä opiskelemassa vuosina 2002-2006, mutta tosiaan siis AMK puolella - siellä oli eri opettajat kuin siellä ihan Kanneljärven Opistolla. Tosin olen varmaan isääsikin törmännyt siellä käytävillä.
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Kuva

Tässä viimeisin figu. Näköjään toisessa sarvessa on hieman mustaa, vaatii korjaamista. Metalleja on hieman parannettu ruskealla washilla, ja mustat ovat myös saaneet hieman paremmat highlightit.

Toivottavasti pidätte :).

Vielä 2 marinea tekemättä fanaticcia varten, ja koko armeijan viimeistely (metallit + mustat)...
Commander Tycho

Viesti Kirjoittaja Commander Tycho »

TOSI MAHTAVIA :D
Jeejee...
Pontus

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Hurraa, joku vielä käyttää vanhan edikan kaaos warrior bitsejä :D Itse hyödynnän kyseisiä bitsejä hitaasti kasvavassa DG armeijassa. Värimaailma on jotenkin retro, mutta hyvällä tavalla. Ei mitään valittamista, jatka toki samaan malliin.
Alles super gut!
Cannonball

Tuota armeijaa vastaan joutuvalla on kova paikka: jos tappelee vastaan, figuja poistuu näkyviltä, mutta jos ei tappele, häviää. Tiedänpähän ainakin etukäteen ketä Fanaticissa äänestää.
Co. Yarrick

Viesti Kirjoittaja Co. Yarrick »

What the ...? Ihan helevetin hienoja. Etenkin noi WB:t!!!!! Green Stuffin käytö on parasta mitä olen nähnyt. En jaksa edes metallista valittaa, koska GS:än käyttö korvaa sen puolen. JA noi powerclawit sun muut power stuffit on erittäin hyviä. Highlightit ovat onnistunnet, sheideissä ehkä vielä parantamista(noissa vaaleissa osissa), mutta muuten kokonaisuus UPEA!!!!!!!!!!!!!
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”