"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lisko armeija

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Crescent

Lisko armeija

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Suunnilleen puoli vuotta meni tämän porukan maalaamiseen, joka ainakin mulle on ihan hyvä tahti. Oli ensiulkoilutuksessa Ordon team tourneessa ja tais sieltä jonkun maalauspisteenki saada.

Alkuun ryhmäpose
Slanni
Veteraani 1, 2
Skinkki pappi
Skinkkei
Kroxigorit 1, 2
Salamanterit
Saurus Cavalry 1, 2
Chameleon Skinks
Temple Guard 1, 2
TG:t on väsätty perus sauruksista (kohtuullisesti halvempaa). Erona perus sauruksiin hilparit, olkapääsuojat ja punaiset kilvet (muu armeija käyttää kivisiä).

Joukot on muuten valmiita, paitsi baseihin olisi tarkoitus lisäillä kasvustoa basilikan muodossa. Ja lisää joukkoja olisi tarkoitus maalailla joukon jatkoksi kunhan jaksaa.
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Kauniita, tai jopa ihan perfectejä XD . Juu kyllähän noi baset sitä rehua kaipaa, mutta en usko että pelkkä kuivatettu (?) basilika riittää.
Welcome to the jungle.
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Basilikaa tarkoitus maalailla vihreäksi, varmaan jollain snot greenin suuntaisella sävyllä. Eli ei se ihan sellaisenaan alustoihin tule. Vähän olen jo pariin figuun testiny ja ihan hyvältä mun mielest näyttäny.

Kenelläkään muulla mitään?
Billbox_

Viesti Kirjoittaja Billbox_ »

Itse ainakin tulevaa wood elf-armeijaani kävelytän hiekka-teepuru sekoituksen päällä, ja ihan hyvältä näyttää. Olen vissiin jonkun sun ukoista nähnytkin basilikan päällä (?) ja ihan hyvältähän näyttivät. Ainakin muistelisin näin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”