"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

eskon ukkeleita.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

ritari kirjoitti:Olen huomannut että Esko on haukkunut muiden maalauksia vaikka itsellä on paljon harjoittelua maalauksen kannalta.
No enpä ole huomannut haukkuvani. Olen kertonut etten pdä. Mutten ole mielestäni haukkunut. Ja tiedän etten ole mikään mestari maalari, mutta saahan sitä silti kertoa oman mielipiteensä muiden töistä?
Welcome to the jungle.
Tearsqueeze

Viesti Kirjoittaja Tearsqueeze »

esko kirjoitti:
ritari kirjoitti:Olen huomannut että Esko on haukkunut muiden maalauksia vaikka itsellä on paljon harjoittelua maalauksen kannalta.
No enpä ole huomannut haukkuvani. Olen kertonut etten pdä. Mutten ole mielestäni haukkunut. Ja tiedän etten ole mikään mestari maalari, mutta saahan sitä silti kertoa oman mielipiteensä muiden töistä?
Tottakai saa, mutta pitää olla valmis vastaanottamaan kahta kauheampaa kritiikkiä omista figuistasi, jos itse kritisoit toisten figuureita, sitä luulen suurimman osan postaajista tarkoittavan, (ainakin minä tarkoitan niin).

Mieti tätä kysymystä tarkkaan: Jos näkisit vaikka minun maalaavan tuon wood elffin, niin kehuisitko maalaustani vai haukkuisitko minut lyttyyn?

Ajattele miltä muista aloittelijoista tuntuu saada kritiikkiä omista, mielestään hienoista liskoista sun muista muovi ukkeleista.
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
TheKäpsä

Viesti Kirjoittaja TheKäpsä »

Jos pyytää rakentavaa kommenttia niin sillon pitää myös kestää se. Ei niin, että sitten mennään "kostamaan" ja haukkumaan muiden tyypit aivan lyttyyn, koska se sano, että "sun pitäis harjotella". Ajatelkaapas tota te kaks (tai jos teitä on enemmänkin).
Ettei menis ihan ohi topicin tääkin viesti niin kommentoin hieman figujasi: Minun mielestä olet ihan hyvin saanut pohjan maalattua. Jos vielä keskittyisit hieman enemmän värien oikeeseen paikkaan laittamiseen tai uusi sivellinkin voisi luultavasti auttaa. Sitten vielä maalaat parit washit ja panostat hieman yksityiskohtiin enemmän niin figusihan on silloin jo ihan kivaa tasoa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”