totta jos sitä siltä kantilta aattelee niin kaikki listat luovutetaan lauantaina.Salonen kirjoitti:Olisi se kyllä Fair play mieles ihan jees että toisit, koska silloin kaikki lähtee samalta viivalta listoja suunnitellessa. Jos tuot vasta seuraavana päivänä niin silloin listojen muokkaus aamun vastustajaa ajatellen on mahdollistaCrystania kirjoitti:pikainen kysymys tarviiko huomenna olla vain 1k lista mukana ja kopio siitä? vai pitääkö molemmat olla huomen mukana jo?
T:Salonen
Riihimäki Fb 14-15.4 team turnee kuvat upittu
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
- Dark Apostle
Lyhyesti: Jos ei ole listaa lauantaina mukana niin ei tarvitse turnaukseenkaan osallistua?
Jokainen kerkeää varmasti raapustamaan listansa (sekä 1000pts. että 1750pts.) paperille, jos ei koneella kirjoitus ota onnistuakseen.
ei se voi olla niin vaikeaa
Jokainen kerkeää varmasti raapustamaan listansa (sekä 1000pts. että 1750pts.) paperille, jos ei koneella kirjoitus ota onnistuakseen.
ei se voi olla niin vaikeaa
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Ei toi ihan noin rankka ny oo, mutta kirjottelee sitten siinä ekojen kierrosten aikana sen listan. Kyl aina saa sumplittua nää hommatDark Apostle kirjoitti:Lyhyesti: Jos ei ole listaa lauantaina mukana niin ei tarvitse turnaukseenkaan osallistua?
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- Dark Apostle
Ainakin Minusta olisi Fair play -henkistä, että vastustajalla olisi esittää dokumenttia omasta armeijastaan.
Listasta nyt kuitenkin näkee mitä milläkin napilla on ja paljonko se maksaa.
Ja kaikenlainen kusetuskin pienenee mukavasti kun voi tarkastaa listasta olikos juuri tällä squad:lla se meltagun vai flamer...
Listasta nyt kuitenkin näkee mitä milläkin napilla on ja paljonko se maksaa.
Ja kaikenlainen kusetuskin pienenee mukavasti kun voi tarkastaa listasta olikos juuri tällä squad:lla se meltagun vai flamer...
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Tottakai pitää olla armeijalista esittää silloin kun peli alkaa. Nyt olikin kyse siittä että tarviiko sunnuntaina käytettävä armeijalista olla jo lauantaina tuomareiden ankarissa käsissäDark Apostle kirjoitti:Ainakin Minusta olisi Fair play -henkistä, että vastustajalla olisi esittää dokumenttia omasta armeijastaan.
- Dark Apostle
Ööhh... Tahtooko joku tunnustaa olevansa Suvanto, sillä olen Sutenööri-Oberonin parittama henkilö hänen sokko partneriksi. Eli toi Hämäläinen. Oben mukaan kaikki järjestelyt on hoidettu, joten en puutu siihen. Miten tunnistan parini, onko meillä ruusut povitaskuissa kuten sokko treffeillä.
Tosta armeijasta mikä näkyy ilmoittautumisen yhteydestä, Minun pitäisi tulla Necroneilla, eikä taulla, paitsi jos Obe on mennyt muuntelemaan asioita...
Tosta armeijasta mikä näkyy ilmoittautumisen yhteydestä, Minun pitäisi tulla Necroneilla, eikä taulla, paitsi jos Obe on mennyt muuntelemaan asioita...
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
PERUSVIRHE!Róbó-Tónó kirjoitti:Ööhh... Tahtooko joku tunnustaa olevansa Suvanto, sillä olen Sutenööri-Oberonin parittama henkilö hänen sokko partneriksi. Eli toi Hämäläinen. Oben mukaan kaikki järjestelyt on hoidettu, joten en puutu siihen. Miten tunnistan parini, onko meillä ruusut povitaskuissa kuten sokko treffeillä.
Yks kaveri kerran luotti Obeen, mutta nyt sekin kuulemma pelaa enää vaan lotria.
wanhan liiton örkki pomo
Tottakai listan saa piirtää, mutta sen tulee olla WYSIWYG ja nuolilla merkattu että mitkä asiat milläkin jannulla kuvastavat mitäkin.Vile kirjoitti:Ps. Onko lista pakko kirjottaa, vai saako sen myös piirtää?
- Dark Apostle
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Mitä ihmettä Hämäläinen olet paritettu tuplasti Oberonin toimesta. hän ilmotti minulle tänään että sinä olisit vapaana Tapialalle partneriksi, noh mitäpä minä siihen kun kaveri saa seuraa. Mutta nyt tulee mielen kinntoinen kolmio draama sitten.tottakai olet suvannon kanssa, mutta mistä nyt Tapialalle kaveri?Róbó-Tónó kirjoitti:Ööhh... Tahtooko joku tunnustaa olevansa Suvanto, sillä olen Sutenööri-Oberonin parittama henkilö hänen sokko partneriksi. Eli toi Hämäläinen. Oben mukaan kaikki järjestelyt on hoidettu, joten en puutu siihen. Miten tunnistan parini, onko meillä ruusut povitaskuissa kuten sokko treffeillä.
Tässäpä oikea Hämäläinen, eikä minun tilalle ole ketään toista tulossa.
Edit: Eli se taulla pelaileva
Edit: Eli se taulla pelaileva
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Käsitit väärin, siis minun tilalle ei ole ketään muuta tulossa, koska tulen itse paikalle 
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
No niin turnee saatiin kunnialla päätökseen taas. Kiitokset kaikille pelaajille hyvässä hengessä vietetystä viikonlopusta:) Upin tonne sääntöviestiin loppu tulokset ja kaikista armeijoista jnkin sortin kuvan, käykääpä ihmeessä kattomassa. Palkinto lappu oli sittenkin taskussani muuta nyt julkistan ne virallisesti ensimmäisessä viestissä.
Hyvää Kevät aikaa toivoo:
HP
Hyvää Kevät aikaa toivoo:
HP
Viimeksi muokannut Hedelmäpeli, Ma 26.03.2007 23:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.