Taktiikoita siskoille necroneita tai eldareita vastaan.
Taktiikoita siskoille necroneita tai eldareita vastaan.
Nyt kavattaisiin hyviä taktiikoita. Olen ottanut muutaman matsin necroneita ja eldareita vastaan... Ja hävitty on,ja railakkaasti.
Viimeksi muokannut Ordo, Ma 19.03.2007 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Darkmage7280
Kerropa ensin Siskojesi koostumus, kiitos. Auttaisi myös jos vastustajiesi armeijoista kertoisit jotain.
Viimeksi muokannut Darkmage7280, Ma 19.03.2007 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
-
Sami Jumppanen
1) Repentiat pois, ja tavan siskoja tilalle. Repentiat kuolevat, kun necronit ampuvat ne ja ne eivät välttämättä saa edes kiinni eldareita.Ordo kirjoitti:No minulla on
canoness
inqvi
2 sisko ryhmää
seraphimeja 5
penitent engine
repentioita
ja callidus
2) penat eivät ole hirveän kestäviä, joten yhdellä ei tee mitään, se kuolee tavan tulitukseen, jos hyvin sattu osumaan. (eikä vaadi sitä gaussin erikoiskykyä)
Ota retributoreita tilalle, 4 HB:tä ja 8+ siskoa. Eldareita vastaan ei välttämättä tarvitse veteraania (tai ainakaan divine guidancea).
otappa inquisitor lord
sille 3 pakollinen ryhmä mut teet niist lähistelijöitö
trasportti niille land raider
2 pakollista sisko ryhmää
yks retributor jengi 4x heavy boltterilla
ja sit 2 exorcistii
^^ ja anna paukkua
mutta tietenkään sulla ei oo noita nii seraphiimeil IF-pistoolit ja veteraanille power w tai sit eviscerator
canonesille
jump back
melta bomb
IF-pistooli
cloak of st aspira
rosarius
blessed w
Frag grenades
ja tolla jengillä menet kentällä turvallisesti heittäen aina Spirit of the martyr jos joku meinaa ampuu kovilla aseilla
muuta en oikeen osaa sanoa ^^
sille 3 pakollinen ryhmä mut teet niist lähistelijöitö
trasportti niille land raider
2 pakollista sisko ryhmää
yks retributor jengi 4x heavy boltterilla
ja sit 2 exorcistii
^^ ja anna paukkua
mutta tietenkään sulla ei oo noita nii seraphiimeil IF-pistoolit ja veteraanille power w tai sit eviscerator
canonesille
jump back
melta bomb
IF-pistooli
cloak of st aspira
rosarius
blessed w
Frag grenades
ja tolla jengillä menet kentällä turvallisesti heittäen aina Spirit of the martyr jos joku meinaa ampuu kovilla aseilla
muuta en oikeen osaa sanoa ^^
-
Sami Jumppanen
-
Sami Jumppanen
Necroneita en ole kohdannut itse, mutta siskokseni lahtaavat kyllä Eldareita innolla.
Ideana minulla on että HQ on suhteellisen halpa jotta saisin enemmän siskoja. Canoness viiden henkivartijan kanssa Immolaattoriin ja päälle vaan. Heavy Flamer tavallisissa squadeissa tekee lisää pahaa, eikä boltterit ole huonoja nekään. Suosimani liekkarit tekevät niihin pikku smurffeihin sellaista jälkeä että oikein hirvittää, ja Eldareilla ei riitä jamppoja ampumaan kaikkea. Retributor Squad neljällä HBllä (ylläri) tekee oman osansa, eka maali lähistelyjoukot jos mahdollista. Seraphim squad odottaa tilaisuutta hypätä jonkun taakse tai toimivat nyrkkinä kun joku nopea Eldar yrittää minulle samaa.
Se mikä aiheuttaa minulle eniten ongelmia on klassinen Wraithlord koska se ei suostu kuolemaan tarpeeksi nopeasti. Toisaalta, pikku määrä siskoja voi jumittaa sen lähikseen monen vuoron ajan kunhan käyttää Faith pointseja invuun.
Ideana minulla on että HQ on suhteellisen halpa jotta saisin enemmän siskoja. Canoness viiden henkivartijan kanssa Immolaattoriin ja päälle vaan. Heavy Flamer tavallisissa squadeissa tekee lisää pahaa, eikä boltterit ole huonoja nekään. Suosimani liekkarit tekevät niihin pikku smurffeihin sellaista jälkeä että oikein hirvittää, ja Eldareilla ei riitä jamppoja ampumaan kaikkea. Retributor Squad neljällä HBllä (ylläri) tekee oman osansa, eka maali lähistelyjoukot jos mahdollista. Seraphim squad odottaa tilaisuutta hypätä jonkun taakse tai toimivat nyrkkinä kun joku nopea Eldar yrittää minulle samaa.
Se mikä aiheuttaa minulle eniten ongelmia on klassinen Wraithlord koska se ei suostu kuolemaan tarpeeksi nopeasti. Toisaalta, pikku määrä siskoja voi jumittaa sen lähikseen monen vuoron ajan kunhan käyttää Faith pointseja invuun.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä
spets liekin heitin hmm... eikös siinä ole se pulma jos eldar ukkot ampuu kaukana kaikkea mitä näkyy mulla on justiin semmoinen armeeja missä on falcon ja pää kallo miehiä 3 isoa robottia and 4 nipu miestä ja vähän lähi taistelu ukkoja niilä saa paljon aikaan ja suosikki avatar kun miekkakin on joku pyssy
D
ja odotan innoisani metsästää sun sister joukkoja
ja odotan innoisani metsästää sun sister joukkoja
Viimeksi muokannut waloks, La 24.03.2007 00:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.