Örkit vai savageörkit?
- Grimgor Jr
Örkit vai savageörkit?
Nyt olisi semmonen pulma että en tiedä otanko örkit vai savaget. Tähän liittyy kolme kysymystä jotka ehkä voisi auttaa päätöstäni.
1) Kumpi armeija on halvempi pisteissä.
2) Sopisiko savageörkeille lumiteema?
3) Kumman armeijan HQ:t ovat parempia
Olisi myös hyvä jos saisi molemmista armeijoista hyvat ja huonot puolet. Kiitän jo etukäteen.
1) Kumpi armeija on halvempi pisteissä.
2) Sopisiko savageörkeille lumiteema?
3) Kumman armeijan HQ:t ovat parempia
Olisi myös hyvä jos saisi molemmista armeijoista hyvat ja huonot puolet. Kiitän jo etukäteen.
You ain´t leaving but two things right now... Jack and shit, and Jack left town.
- samppuliini
- Grimgor Jr
tarkoitat varmaan feral orkseja, savaget ovat FaBan yksinoikeus 
http://us.games-workshop.com/download/d ... s_list.pdf
Katsoppa itse vastausket
mutta voin kyllä pistää vastauksetkin:
1)Saman hintaisia
2)Miksei sopisi?
3)KRHM, sama HQ, kumpikohan..?
Feral Orks:
+BS3
+wyrdboy(psyykkereitä)
+squiggothit heavy supporttiin
+boarboyz
-tankkien puute
-stik bommasit eliittiä ja 0-1
-hiton huono lähitaistelu kyky normijanttereilla (örkiksi ainakin)
-huonot savet
Orks:
+loputon halpojen ajoneuvojen massa
+loputon halpojen mättäjien massa
-BS 2 ja varsinkin ajoneuvojen kanssa tämä muodostuu ongelmaiseksi
-huonot savet
http://us.games-workshop.com/download/d ... s_list.pdf
Katsoppa itse vastausket
1)Saman hintaisia
2)Miksei sopisi?
3)KRHM, sama HQ, kumpikohan..?
Feral Orks:
+BS3
+wyrdboy(psyykkereitä)
+squiggothit heavy supporttiin
+boarboyz
-tankkien puute
-stik bommasit eliittiä ja 0-1
-hiton huono lähitaistelu kyky normijanttereilla (örkiksi ainakin)
-huonot savet
Orks:
+loputon halpojen ajoneuvojen massa
+loputon halpojen mättäjien massa
-BS 2 ja varsinkin ajoneuvojen kanssa tämä muodostuu ongelmaiseksi
-huonot savet
- Grimgor Jr
suurinosa peluuttaa niitäkin normi örkkilistoissa, käyttäen bikerien sääntöjä ja statseja.Grimgor Jr kirjoitti:Kiitos tästä Anaheim! Nyt on petskules vaikeata päättää. Mutta oisko mahdollista yhdistellä näitä kahta armeijaa koska olen jo tehnyt 40k boarboyzzeja ennenkuin tiesin että niitä on oikeasti ferralörkeillä?
- Grimgor Jr
Lisäksi, jos omistat FaBan örkkiarmeijan, voit peluuttaa niitä feralleina nelkytkoossa. Tokko löytyy ketään niin tiukkapipoista, jota basen neliönmallisuus haittaisi.
Hauskoja kokemuksia on. Pelasin pienemmän serkkupojan kanssa isompaa serkkua vastaan, pienen space orcsien antaessa tulitukea ampumiseen painottavalla listallaan ja minun rynnätessä lähikäminään pelkästään nuijilla ja keihäillä varustetuilla feral orcseilla. Ruumiita tuli.
Hauskoja kokemuksia on. Pelasin pienemmän serkkupojan kanssa isompaa serkkua vastaan, pienen space orcsien antaessa tulitukea ampumiseen painottavalla listallaan ja minun rynnätessä lähikäminään pelkästään nuijilla ja keihäillä varustetuilla feral orcseilla. Ruumiita tuli.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- Grimgor Jr
Luulempa että otan pelkät örkit. Mutta kyllä minä vielä ferrareilla pelaan joskus. Pistetään sitten vielä klaani kysymys. Joten, mikä klaani sopisi lumisille örkeille vai otetaanko freebooterit. Itse ajattelin että tehdään oman klaanin ja mietin että se voisi olla Badmoonsien talvi-imperiumi mutta katsotaan vielä mitä olette mieltä.
You ain´t leaving but two things right now... Jack and shit, and Jack left town.
- Grimgor Jr
Hmmm... joko Bloodaxes tai Badmoons. Ajattelin tehdä Waagh bannerin jossa olisi kuu jota night gobbot käyttää ( jäi nimittäin ng boxissa yli ). Jospa sitten menen Badmoonsien suuntaan.Joten klaanini siis on... Da Badmoons!
Tietenkin Evil Sunzit sopisivat myös.
Jo pelkkä ajatuskin moottorikelkoiksi konvertoiduista Warbugguista ja Wartrukeista saa silmät kiilumaan...
Jo pelkkä ajatuskin moottorikelkoiksi konvertoiduista Warbugguista ja Wartrukeista saa silmät kiilumaan...
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.