"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maalitestausta:

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Jubee

Maalitestausta:

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Eli olisiko jossain jokin flashi ohjelma tai vastaava jolla voisi testata minkä sävysiä eri GW:n maalit ovat? Itse nääs mietin että mikä ruskea olisi scorhed brownia astetta vaaleampi minkälainen ero on boltgun metallilla ja chainmaililla.
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

Jospa vaikka tästä olisi edes hieman apua. Sama löytyy mm. eldareille ja ties vaikka joillekin faban puolelta.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Maalitestausta:

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Jubee kirjoitti:Itse nääs mietin että mikä ruskea olisi scorhed brownia astetta vaaleampi minkälainen ero on boltgun metallilla ja chainmaililla.
Bestial brown on scorched brownista yhden asteen vaaleampi. Ja boltgun metal on hieman tummempaa kuin chainmail.
Jubee

Re: Maalitestausta:

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Xenon kirjoitti:
Jubee kirjoitti:Itse nääs mietin että mikä ruskea olisi scorhed brownia astetta vaaleampi minkälainen ero on boltgun metallilla ja chainmaililla.
Bestial brown on scorched brownista yhden asteen vaaleampi. Ja boltgun metal on hieman tummempaa kuin chainmail.
Juu siis tiesin että boltgun metal on tummempi mutta kuinka suuri ero niissä on?

EDIT. Ja tuo necron lordin linkki käypi ihan hyvin[/quote]
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Jubee kirjoitti:Juu siis tiesin että boltgun metal on tummempi mutta kuinka suuri ero niissä on?
No on niissä pieni ero. Osta ja katso ;).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”