Lost ´n Damned (komentaja + VOX caster 7.10)
- riimumestari
- Grimgor Jr
Siis on kyllä ihan tahdittoman siistejä. Tekis niin mieli maalata itekki noita nappeja, mutta en vaan pysty käytännön asioiden takia niitä ite sieltä tilaamaan. Eikä kukaan stadilainenkaan mitään suurta innostusta kimppatilaukseen ole pahemmin näyttänyt. AIAI nyt haluttaa vielä enemmän kyllä maalata noita 
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Häjyä porukkaa.
Hienojahan nuo ovat, vaikka jotain pikku korjailuja voisi tehdä siellä täällä, mutta muuten oikein tyylikkäitä. Sinulla on kyllä taito tehdä noista sopivan likaisia ja nuhjuisia.
Odottelenkin tässä että koska niitä Kriegin death korpeseja tulee, koska käsitin että niitäkin sinulla on.
Hienojahan nuo ovat, vaikka jotain pikku korjailuja voisi tehdä siellä täällä, mutta muuten oikein tyylikkäitä. Sinulla on kyllä taito tehdä noista sopivan likaisia ja nuhjuisia.
Odottelenkin tässä että koska niitä Kriegin death korpeseja tulee, koska käsitin että niitäkin sinulla on.
Modern cars - they all look like electric shavers.
-
Necron Loiri
Me tulemme aina palvomaan maalausjälkeäsi Mika! Onnittelut erittäin onnistuneista figuista!
Tiedän että maalaustekniikkasi ovat minulle liian vaikeita, mutta kysäisisin silti ruosteesi reseptiä. Ei nyt jokaista vaihetta tarvitse selostaa, mutta minulla on vähän sävyt hukassa omissa ruostekokeilussa.
Tiedän että maalaustekniikkasi ovat minulle liian vaikeita, mutta kysäisisin silti ruosteesi reseptiä. Ei nyt jokaista vaihetta tarvitse selostaa, mutta minulla on vähän sävyt hukassa omissa ruostekokeilussa.
Kaamosfiguissa tuntuu usein siltä, että niitä ei uskalleta lähteä korostelemaan tarpeeksi - kai pelätään, ettei niistä saataisi tarpeeksi synkkiä. Näissä on kyllä korostettu reippaasti eikä synkkyys ole yhtään kärsinyt. Puhtaat, selkeästi rajatut ja korostetu väripinnat sopivat myös nurglelle.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Executioner
Tässä on kyllä taas niin helvetin rumia nappeja, ettei mitään rajaa. Siis hyvässä mielessä.
Erityisesti pidän kaikista valumajäljistä/ruosteesta/liasta, josta olet saanut hyvin aidon näköistä IMO. Noissa on myös mukavasti sitä verta&suolenpätkiä-asennetta. Ovat mukavan post-apokalyptisen näköisiä. Todella mahtavia figuja. Voi vaan nostaa hattua.
Erityisesti pidän kaikista valumajäljistä/ruosteesta/liasta, josta olet saanut hyvin aidon näköistä IMO. Noissa on myös mukavasti sitä verta&suolenpätkiä-asennetta. Ovat mukavan post-apokalyptisen näköisiä. Todella mahtavia figuja. Voi vaan nostaa hattua.
Terse vaan ja kiitoksia vaan kehuista/palautteesta! Kyllä, kriegejä löytyy myös mutta en ole vielä saanut tuumailtua hyvää väriskemeä niille, luultavasti ww1 ranskalaishenkinen sininen/siniharmaa tulee olemaan aika vahva ehdokas.. Jos joku on noita kriegejä hipelöinyt, niin tietää miten UBER-V-MÄISIÄ ne on kasata, siis mm. ne olkapään pikku natsat/olkapanssarit on erillisiä osia... Kerään vielä rohkeutta niiden aloittamiseen.
Muttamutta tässä vielä WIP kuva ikoninkantajasta. Forge osissa tuli yksi lippu/ikoni mukana mutta en tykännyt siitä, joten värkäilen tällaista tilalle. Kallot on koverrettu ontoiksi, ja oli melkein yhtä nanna homma kun leikata toi ikoni irti isosta hartsilevystä, johon se oli valettu..

Muttamutta tässä vielä WIP kuva ikoninkantajasta. Forge osissa tuli yksi lippu/ikoni mukana mutta en tykännyt siitä, joten värkäilen tällaista tilalle. Kallot on koverrettu ontoiksi, ja oli melkein yhtä nanna homma kun leikata toi ikoni irti isosta hartsilevystä, johon se oli valettu..

Itseasiassa metallit ovat melkeinpä helpoin homma näissä napeissa. Eli ensin pintaan chainmail, sitten pari washia mustan ja tamiya clear oranssin sekoituksella, juuri tämä antaa sen rasvaisen lookin. Sitten pari glazea mustan inkin ja flesh washin sekoituksella + hitunen tamiyaa mukaan. Korostukset uudelleen chainmaililla ja pari glazea musta+oranssi tamiya+flesh wash. Ja taas ihan äärimmäiset korostukset varovasti chainmaililla. Tarkkoja sekoitussuhteita en osaa sanoa koska en mittaa ikinä mitään. Olen muuten ruvennut käyttämään jotain tamiyaa melkein kaikissa washeissani, hakkaa vallejon glaze mediumin mennen tullen, nakkaan vaan sekaan vähän mattaustahnaa jos ei ole metallien päälle menossa. Pitää vaan muistaa ohentaa aina reilusti vedellä ettei alkoholi huuhdo esim. tuoreita hilemaaleja mukanaan.Necron Lord kirjoitti:Tiedän että maalaustekniikkasi ovat minulle liian vaikeita, mutta kysäisisin silti ruosteesi reseptiä. Ei nyt jokaista vaihetta tarvitse selostaa, mutta minulla on vähän sävyt hukassa omissa ruostekokeilussa.
Joujou! Olen päättänyt keskittää blogin enemmänkin lost´n damned teemaan, joten mutantteja ja zombieita on myös tulossa kuvioihin. Maastojen rakentelu on vienyt mun aikaa reilusti, joten päivitellään aina kun jaksetaan.. Pyydän kärsivällisyyttä..
Jottei jäisi ihan sanahelinäksi, niin pistetään ensimmäinen plague zombie kehiin.

Ei ehkä vastaa perinteistä kuvaa nurglemaisista turvonneista limazombeista, mutta itse tykkään tällaisesta hollywoodmaisesta "walking dead" teemasta. Ja on siis rakennettu muovizombien ja IG catachan osia yhdistelemällä. Mutantit tullee varmaan tuottamaan päänvaivaa sillä olen maailman hitain konffaaja, ja hyviä (lue: helppoja) ehdotuksia mistä napeista kannattaa alkaa niitä pusailemaan otetaan kiitollisena vastaan! [/img]

Ei ehkä vastaa perinteistä kuvaa nurglemaisista turvonneista limazombeista, mutta itse tykkään tällaisesta hollywoodmaisesta "walking dead" teemasta. Ja on siis rakennettu muovizombien ja IG catachan osia yhdistelemällä. Mutantit tullee varmaan tuottamaan päänvaivaa sillä olen maailman hitain konffaaja, ja hyviä (lue: helppoja) ehdotuksia mistä napeista kannattaa alkaa niitä pusailemaan otetaan kiitollisena vastaan! [/img]
Sulla pieni viive warhammer forumin ja sotun välis nois kuvis?
Zombie IG jannu on aivan mahtava.
Anyways, mitäs värejä oot käyttäny tän jannun takin maalaamiseen?
http://img233.imageshack.us/img233/9308 ... 014mu3.jpg
Moi
Anyways, mitäs värejä oot käyttäny tän jannun takin maalaamiseen?
http://img233.imageshack.us/img233/9308 ... 014mu3.jpg
Moi
Hope is a serum that never heals
Haha jeps syytän lähinnä omaa laiskuutta, on paljon kivempaa vaan katella nättejä kuvia muiden maalamista napeista kun kirjoitella moneen kertaan samat lätinät eri foorumeille.. 
Takki on coat ´d arms grey horsetone pohjamaali (about sama kun fortress grey) pari glazea mustan ja tamiya clear orangen sekoituksella, korostukset uudestaan harmaalla, ja pari washia musta+bestial brown+ snadisti harmaata. Korostukset taas harmaalla ja siitä valkoista lisäämällä melkein puhtaaseen valkoiseen, ja lopuksi pariin mestaan vähän glazea flesh wash + mustan sekoituksella. Kaikkiin näihin mun resepteihin pitää suhtautua kuitenkin varauksella, sillä hyvin usein sudin sillä värillä mitä on käden ulottuvilla/pensselissä juuri sillä hetkellä, eli mitään täysin kiveen kirjoitettuja reseptejä en ole näissä käyttänyt. Pitää aina testailla uusia yhdistelmiä, you know. Kun koko nappiin käytetyt värit pysyvät samana, myös yhtenäisyys säilyy... ainakin melkein.
Takki on coat ´d arms grey horsetone pohjamaali (about sama kun fortress grey) pari glazea mustan ja tamiya clear orangen sekoituksella, korostukset uudestaan harmaalla, ja pari washia musta+bestial brown+ snadisti harmaata. Korostukset taas harmaalla ja siitä valkoista lisäämällä melkein puhtaaseen valkoiseen, ja lopuksi pariin mestaan vähän glazea flesh wash + mustan sekoituksella. Kaikkiin näihin mun resepteihin pitää suhtautua kuitenkin varauksella, sillä hyvin usein sudin sillä värillä mitä on käden ulottuvilla/pensselissä juuri sillä hetkellä, eli mitään täysin kiveen kirjoitettuja reseptejä en ole näissä käyttänyt. Pitää aina testailla uusia yhdistelmiä, you know. Kun koko nappiin käytetyt värit pysyvät samana, myös yhtenäisyys säilyy... ainakin melkein.