Kuinka voitaa kääpiöillä green knight?
Kuinka voitaa kääpiöillä green knight?
Onko keneläkään aavistusta miten voitan isoveljeni green knightin?
-
Bronzebeard
- Cannonball
Jeps. Mikä tahansa tykkiin/bolttikseen isketty riimu tekee kaikista sen ammuksista maagisia. Samoin voit koetta myös anvilia (Thorek, anyone?) tai heiluttamalla sankareillasi riimukirveitä siellä päin missä Viherpeukalo haluaisi tapella.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- Viiksivallu
Tosin thorek ei toimi siihen, koska ritari ei ole large target tai kokonainen yksikkö. Sen voisi voittaa myös lähiksessä combat resolla tai jollain lordilla.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
-
Voimatassu
- Lord Mikke
-
Voimatassu
- goblin king
-
Voimatassu
Oliko tuo "eihän se noin mene" tarkoitettu minulle?
Itse nimittäin tarkoitin, että se on katapultti jossa sit scatteria käytetään, jos jäi epäselväksi tai jotain.
Vai oliko tuo vastaus minun "kysymykseeni", vaikken sitä sellaisena tarkoittanutkaan.
EDIT: Tuo on katapultin toimiminen mitä veljesi selittää.. Hän joko ei ole ymmärtänyt sääntöjä oikein tai vain yrittää huijata sinua.
Itse nimittäin tarkoitin, että se on katapultti jossa sit scatteria käytetään, jos jäi epäselväksi tai jotain.
Vai oliko tuo vastaus minun "kysymykseeni", vaikken sitä sellaisena tarkoittanutkaan.
EDIT: Tuo on katapultin toimiminen mitä veljesi selittää.. Hän joko ei ole ymmärtänyt sääntöjä oikein tai vain yrittää huijata sinua.
Viimeksi muokannut Voimatassu, Su 25.03.2007 19:35. Yhteensä muokattu 4 kertaa.