"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

State of the Game (missä mennään)

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Elrontti kirjoitti: Haltioille uusinta taitaa olla Elladan ja Elrohir hevosella. Haradeille ei muistaakseni ole tullut mitään.
Veikat hepoilla ja harmorilla tarkoittaa, että siasaruslista toimii vihdoin! Saa veljekset ja Arwenin :) ja sit lyödään kaksin käsin kaatuneita vihuja hengiltä! ^^ tämä on hyvä uutinen, niistä saa melkoisen voimanyrkin, jota on kiva pelaa myös fluffipeleissä! (mitä itse pääasiassa tällä hetkellä pelaan)

Last Alliancea odotellessa... voisi katsoa ne uudet easterlingit, ja sekoittaa niitä haradiin, saisi monipuolisemman armeijan. Katsotaan nyt.
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Simpsons Friikki

Viesti Kirjoittaja Simpsons Friikki »

Itse uskon, että Gondor in Flamessa tulee: piraatit, fiefdoms ja uutta haradeille.
Elrontti

Viesti Kirjoittaja Elrontti »

Cirdan of the heavens kirjoitti:Itse uskon, että Gondor in Flamessa tulee: piraatit, fiefdoms ja uutta haradeille.
Kuulostaisi ihan mukavalta. Veikkaan tosin etteivät nuo piraatit tule olemaan kovinkaan kummosia.
Simpsons Friikki

Viesti Kirjoittaja Simpsons Friikki »

Noh, ainakin niiden hero maksaa 100 pistettä, että luulisi jotain laatua saavansa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”