Bretonnia :):)
Bretonnia :):)
Onko dwarfit OIKEASTI helpoja voitaa Bretonnian kaansa? tai onko muita armejoita mitkä voitaa helpolla Bretonnian kansa?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
No sinällään juu dwarffit voittaa bretit ihan helposti kun istuvat kukkulalla ja antavat ruudin soida. Brettejä vastaan se aloitusvuoro on kuitenkin hyvin tärkeä, koska ne ovat aika varmasti vuorolla 2 klosiksessa ja vuorolla 3 peli voikin olla jo hävitty.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
njaaps, hyvin usein se vastustaja sen vuoron kuitenkin valita saa, kun brettipelaaja mahdollisesti blessaa, ja tämä tietäessään osaa kyllä deployata niin, että ehkä kanuuna tai kaksi pääsee härnäämään.El Capitan kirjoitti:No sinällään juu dwarffit voittaa bretit ihan helposti kun istuvat kukkulalla ja antavat ruudin soida. Brettejä vastaan se aloitusvuoro on kuitenkin hyvin tärkeä, koska ne ovat aika varmasti vuorolla 2 klosiksessa ja vuorolla 3 peli voikin olla jo hävitty.
Enempää en jaksa spekuloida, sanotaan vaikka näin, että kaikilla armeijoilla on omat vahvuutensa ja kaikilla pärjää.
- Tearsqueeze
- goblin king
tuo aloitus vuoro on kyllä bretonialaisia vastaan todella tärkeä...örkeillä olen parikertaa pelannut bretoniaa vastaan ja olen hävinnyt 2-4 vuoroon...siis silloin kun bretonia on aloittanut....taas kuin itse aloitan niin bretonia lyhistyy alta aikayksikön...ratsut ovat niin nopeiat verrattuna käppänöihin että kun tulevat lancella niin siinä kaatuu rykmentti jos pari. seon kyllä niin että mikä tahansa armeija on hyvä jos osaa pelata...
örkit valtaamaan se mikä niille kuuluu!
(mitäs tämä tarkoittaa..ihmä päähän pistos..)
(mitäs tämä tarkoittaa..ihmä päähän pistos..)
goblin king kirjoitti:tuo aloitus vuoro on kyllä bretonialaisia vastaan todella tärkeä...örkeillä olen parikertaa pelannut bretoniaa vastaan ja olen hävinnyt 2-4 vuoroon...siis silloin kun bretonia on aloittanut....taas kuin itse aloitan niin bretonia lyhistyy alta aikayksikön...ratsut ovat niin nopeiat verrattuna käppänöihin että kun tulevat lancella niin siinä kaatuu rykmentti jos pari. seon kyllä niin että mikä tahansa armeija on hyvä jos osaa pelata...
Jos bretonniapelaaja ei kääpiöitä vastaan älyä luovuttaa aloitusvuoroa vastustajalleen saadakseen rukouksen ja ward-savet, niin oma on häpeänsä, jos häviää.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."