Mordheim Orc warband

Bone_

Mordheim Orc warband

Viesti Kirjoittaja Bone_ »

Joo tossa piti alottaa OK, mutta rahat on vähis ja oon nii säälittävän hidas maalaamaan, jote tää Mordheim iski silmää. Aattelin jotai seuraavaa...

Heroes:
Orc Boss (sword+ shield)

Orc Shaman (bow)

Orc Big 'Un (sword)

Henchmen:
4 Orc Boyz

Troll

=495gc

En oo viel hirveesti perehtyny tähä, joten en tiiä kovi hyvi mitä parantaa yms. Neuvot ja kommentit tervettulleita
I'm what you made me!
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Trolli pois, maksaa liikaa.
Yksi Big 'un mukaan, max herot aina.
Bossille kilpi pois, ei se 6+ save niin hyvä ole.
henchmaneille nuija toiseen käteen, ei sillä yhdellä daggerilla pitkälle pötkitä. Ja muutenki trollista saaduilla pisteillä lissä porukkaa.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Bone_

Onko toi trolli edes hyvä vai pelkkä pistesyöppö, ja mites nää orcit yleensä pärjää täs Mordheimis? siis vahvuudet ja heikkoudet, ku en oo oikee perehtyny viel.
I'm what you made me!
pollock

Viesti Kirjoittaja pollock »

Bone_ kirjoitti:Onko toi trolli edes hyvä vai pelkkä pistesyöppö, ja mites nää orcit yleensä pärjää täs Mordheimis? siis vahvuudet ja heikkoudet, ku en oo oikee perehtyny viel.
Vahvuuksiin voisi kai laskea keskimääräistä korkea toughnessin. Örkit ovat animosityn takia toki normaalia epäluotettavampia, mutta se vain parantaa meininkiä. Jos isoista monsuista puhutaan niin peikko lienee parhaasta päästä "kuolemattomuutensa" johdosta. Toki mordheimissä määrä voittaa monesti laadun, jolloin peikon hankintaa kannattaa lykätä myöhempään vaiheeseen kampanjaa. Kannattaa örkeillä pyrkiä siihen yli kahdeksan tyypin aloitusporukkaan jottei heti lähdetä livohkaan kun ruvetaan rout checkiä ottamaan. Mutta tosiaan örkkien vahvuushan perustuu halpaan t4 massaan, jota voi tarvittaessa vahvistaa todella halvoilla goboilla ja squigeillä. Tässä minun pari riviäni.
Long must one study to gain knowledge of the netherworld, but time is of little concern to an undying scholar.
Creeser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Creeser »

Itse ainakin olen monta kertaa lähes koko mies (tai skaven) voimalla koettanut hakata tuota peikkoa alas, vaihtelevin tuloksin. Olen sitä mieltä, että fear on aina mukava lisä, varsinkin jos pelaat esim skaveneita vastaan. Verminkit kun eivät oikein innostu sellaisten kimppuun hyökkäämisestä. Mutta yhdyn edellisiin. Määrä ennen kaikkea, ja clubit, niillä aloittaa kamppanjan, niin hyvin lähtee. Harvemmin kenelläkään on kunnolla panssarointia, kun armoreiden hinnalla saa yleensä 1 tai 2 ukkoa lisää.
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft

http://www.takomoalkutuli.fi/
Bone_

Vois varmaa se trolli tilalle hankkii vähä massaa. Pitääki aloitella tässä maalaamaa, nii saa laitettuu kuvia tonne gallerian puolelle. Siinä voi kyllä kestää.
I'm what you made me!
Creeser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Creeser »

Odottelemme innolla kuvia
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft

http://www.takomoalkutuli.fi/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”