APUA! 500 pojon peli edessä.miten pärjää liskoilla
APUA! 500 pojon peli edessä.miten pärjää liskoilla
niin kysymys warhammer academyn 500 pisteen pelistä.
vastassa voi ainakin olla kääpiöitä ja wood elvesejä,en yhtään
tiedä mitä modeleita vastassa on.
jos itse pelaisitte kyseisen pelin millanen lista teillä olis
vastassa voi ainakin olla kääpiöitä ja wood elvesejä,en yhtään
tiedä mitä modeleita vastassa on.
jos itse pelaisitte kyseisen pelin millanen lista teillä olis
saurus pamppu jaguaari pökysillä (charm of the jaguar warrior tai jotain sinnepäin) gw:llä sitten vielä light armour ja shield
kourallinen skinkkejä, kaks ryhmää, toinen scouttaa
3 kroxigorii
salamanteri
skinkkei sen verran et pojot on 500
toise skinkit javelineil ja screeniks kroxuille ja pomo tappa jotain pientä / pomoja
3 kroxigorii
salamanteri
toise skinkit javelineil ja screeniks kroxuille ja pomo tappa jotain pientä / pomoja
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Laitanpa tuon amiksen listan tänne ylös selkeämmin esitettynäamis kirjoitti:saurus pamppu jaguaari pökysillä (charm of the jaguar warrior tai jotain sinnepäin) gw:llä sitten vielä light armour ja shield
3 kroxigorii
salamanteri
Saurus Scar-veteran 113p
Charm of the jaguar warrior, Great weapon, light armour, shield
13 Skinks 78p
Javelins & Shields
10 Skinks 70p
Scouts
3 Kroxigors 174p
Salamander hunting pack 65p
Yhteensä 500p
ne on screenii jotka juoksee kroxujen edessä, ei ne oikee hyvin blowaa kun joutuu liikkuu ja ne muutenkin marchaa paljon... mielummin ottaa sen shieldin ja antaa sen köykäisen mutta välillä toimivan 6+ saven niin screenikin pysyisi sen 2 vuoroo...Ojakorpi kirjoitti:Skinkeille ennemmin blowpipet.Jubee kirjoitti:13 Skinks 78p
Javelins & Shields
-Sami
- Isompi Arska
miniliskoporukka.
Mä käyttäsin jotain tällaista:
Skink priest lvl 2 wizard
Scar-vet on cold-one (toimii järkyttävän tehokkaasti: thick skinned rule!), Light armour, great weapon, shield, spawning of itzil
13 Skink skirmishers, blowpipes, 1 brave
3 Kroxigor, 1 ancient
498 PT
Scar-vet on cold-one (toimii järkyttävän tehokkaasti: thick skinned rule!), Light armour, great weapon, shield, spawning of itzil
3 Kroxigor, 1 ancient
498 PT
Buu.
-
little lizard.
Priesti ainakin turha kääpiöitä vastaan. Se ensimmäinen lista on yleensä se toimivin liskoilleMä käyttäsin jotain tällaista:
3 Kroxigor, 1 ancient
skinkit ovat avain voittoon
Re: miniliskoporukka.
ja toinen core vielä... maagi 500pts peliin tuhlaustaRaappa kirjoitti:Mä käyttäsin jotain tällaista:
3 Kroxigor, 1 ancient
498 PT
- Lord Mikke
Re: miniliskoporukka.
Ancient on aivan turha: Kerjää vain challengea jossa hävitä (näinkin pienessä pelissä), ja maksaa paljon.I Ride in a Dragon kirjoitti:ja toinen core vielä... maagi 500pts peliin tuhlaustaRaappa kirjoitti:Mä käyttäsin jotain tällaista:
3 Kroxigor, 1 ancient
498 PT
Peril of Warp
-
kippe-gerbiili
Niin. Jos vastassasi on kerran kääpiöitä ja wood elffejä. Kääpiöiden hitaus voitetaan nopeudella (Skinkkejä). Ja wood elffien nopeus voitetaan nopeudella (Skinkkejä).
Itte ottaisin niin Skinkki armeijan kun vaan voi ja kenraaliks se Scar veteraani jottei skinut panikoi ihan ekassa vuorossa jos vastassa on kerran ampuvaa porukkaa... Sitä paitsi, se voi olla myös ihan sairaan hauskaa...
Itte ottaisin niin Skinkki armeijan kun vaan voi ja kenraaliks se Scar veteraani jottei skinut panikoi ihan ekassa vuorossa jos vastassa on kerran ampuvaa porukkaa... Sitä paitsi, se voi olla myös ihan sairaan hauskaa...
On olemassa kolmenlaisia ihmisiä. On niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät.
Ancient on turha, tosin en nyt tiedä miks challengen takia. Se on turha lähinnä siks, et se maksaa ne törkeät 20 pistettä. Tuntuu vielä enemmän tollases pienes pelis ku 500pts.
Maagit ei oo pieniin peleihin turhia, mut liskoilla en suosittelis. Yleensä ne vaatii jonkun kivan boundin tai muun itemin tueksi, jolloin saa tehtyä useamman loitsun vuorossa, ettei kaikki hajoo dispelliin. Liskojen one use only boundit on huonoi tähän. Toinen huono juttu on lore of heavensin pakko käyttö. Ne 2 missilee sielt on hyviä loitsuja, mut komeetta on jo papin taitojen yläpuolella. Sitä ei saada taiottua ku vahingossa. Lähis reroll taiat on vähän huonoja, eikä sillä wardillakaan ihmeitä tehä. Eli on vaikea heittää hyviä taikojaki.
Jep, eka lista on paras. Tietty myös terradonit on ihan kiva temppu kokeiltavaksi.
Maagit ei oo pieniin peleihin turhia, mut liskoilla en suosittelis. Yleensä ne vaatii jonkun kivan boundin tai muun itemin tueksi, jolloin saa tehtyä useamman loitsun vuorossa, ettei kaikki hajoo dispelliin. Liskojen one use only boundit on huonoi tähän. Toinen huono juttu on lore of heavensin pakko käyttö. Ne 2 missilee sielt on hyviä loitsuja, mut komeetta on jo papin taitojen yläpuolella. Sitä ei saada taiottua ku vahingossa. Lähis reroll taiat on vähän huonoja, eikä sillä wardillakaan ihmeitä tehä. Eli on vaikea heittää hyviä taikojaki.
Jep, eka lista on paras. Tietty myös terradonit on ihan kiva temppu kokeiltavaksi.
No mäpä kerron, se on huono siksi että kun sieltä sitten ratsastaa vihun pamppu (vaikkapa joku Exalted champpa) niin se vaan challengee sen muinaismuiston ja sitten tekee ne kolme wuundia, takas ei isketä, vaikka tavallisesti iskettäisi ja kroxut hävii combatin. Eli jtn sinne päin.Crescent kirjoitti:Ancient on turha, tosin en nyt tiedä miks challengen takia.
-Sami
- Lihamestari
No pelleilyksi on peli mennyt jos Kääpiöt tai Welffit saavat Exan tasoisen hero-mättäjän kentälle.amis kirjoitti:No mäpä kerron, se on huono siksi että kun sieltä sitten ratsastaa vihun pamppu (vaikkapa joku Exalted champpa)Crescent kirjoitti:Ancient on turha, tosin en nyt tiedä miks challengen takia.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Lord Mikke
Aika harva armeija pystyy tuhoamaan mitään ennen deploumenttiä.Lihamestari kirjoitti:No pelleilyksi on peli mennyt jos Kääpiöt tai Welffit saavat Exan tasoisen hero-mättäjän kentälle.amis kirjoitti:No mäpä kerron, se on huono siksi että kun sieltä sitten ratsastaa vihun pamppu (vaikkapa joku Exalted champpa)Crescent kirjoitti:Ancient on turha, tosin en nyt tiedä miks challengen takia.
Peril of Warp