"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Valkoisen "highlight"

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Darkside

Valkoisen "highlight"

Viesti Kirjoittaja Darkside »

Oon tässä seurannu muutamia blogeja ja kaikissa käytetään varsinkin ns dipattuihin space marineihin voimakkaita blendauksia ja kerroksiin maalausta mutta kyseiset mariinit on yleensä ollu tummia väriltään. Mutta miten korostetaan valkoista haarniskaa? Omat mariinit on maalattu mustavalkoisiksi ja tarkoitus olisi maalata librarian ja company master kokonaan valkoisiksi ihan statuksen nimissä ja niinpä törmäsin tähän ongelmaan. Mustan saa korostettua vaikka codex greyllä mutta skull white? Tähän asti oon drybryshannu ukot boltgun metallilla ja bleached bonella kuluneen jäljen saamiseksi mutta oon varonu sotkemasta liikaa koska haluan säilyttää tietyn kirkkauden väreissä. Charrujen kohdalla tämä ei siis enää toimi. Onko ideoita?
"Opinions are like assholes, everybody has one."
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Valkoista ei kannata lähteä korostamaan, vaan ennemminkin varjostamaan. Eli toisin sanoen, korostamaan vaaleasta harmaasra (fortress grey) valkoiseen, jättäen vain syvimpiin kohtiin harmaata, en osaa tarkemmin selittää, kun itsellä valkoista käytetään vain sekoituksiin ja harmaan korostamiseen...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”