Kaaoswarru-pakkauksesta
- Karl Van Dieter
Kaaoswarru-pakkauksesta
Niin, eli tarkoitus olisi hamaassa tulevaisuudessa alkaa Kaaosta keräämään ja pelaamaankin, ja olen suunnitellut kerääväni figuja niin, että joka jumaluudelle löytyisi jonkinmoinen lista. Luonnollisesti olen myös ajatellut, että jokaiselle listalle olisi myös omannäköisensä figut olemassa.
Kaaoksen kirjassa näkyi erilaisia figuja warruille eri jumaluuksien mutaatioilla siunattuina, joten kysymys kuuluukin, onko pakkaus niin monipuolinen, että siitä voi muokata joka jumaluudelle sopivia warrioreita, vai pitääkö alkaa konfaamaan? Ei sekään ongelma ole, mutta voi tehdä aika paljon enemmän hintaa tekeleille, joten siinä tapauksessa haave jokaiselle jumaluudelle tarkoitetuista omista figuista todennäköisesti lopahtaa, ellen varaa x määrän aikaa keräämiselle.
Kaaoksen kirjassa näkyi erilaisia figuja warruille eri jumaluuksien mutaatioilla siunattuina, joten kysymys kuuluukin, onko pakkaus niin monipuolinen, että siitä voi muokata joka jumaluudelle sopivia warrioreita, vai pitääkö alkaa konfaamaan? Ei sekään ongelma ole, mutta voi tehdä aika paljon enemmän hintaa tekeleille, joten siinä tapauksessa haave jokaiselle jumaluudelle tarkoitetuista omista figuista todennäköisesti lopahtaa, ellen varaa x määrän aikaa keräämiselle.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
- riimumestari
Tämän hetkisessä kaaoskirjassa näkyvät jannut ovat vanhasta chaos warrior-laatikosta, jonka mukana tuli aikoinaan myös mutation sprue. Nykyisissä ei tätä vaihtoehtoa ole, joskin jo hyvin valitulla väriteemalla saa paljon aikaan, ja eipä se green stuffin & säläosien käyttely pienissä määrin kovin vaikeaa ole.
(tsekkaapa myynti-ilmoni myydään-palstalla, sisältää sekä uusia, että vanhoja warruja, maraudereita ym. Myös erikseen myymisestä voidaan neuvotella)
(tsekkaapa myynti-ilmoni myydään-palstalla, sisältää sekä uusia, että vanhoja warruja, maraudereita ym. Myös erikseen myymisestä voidaan neuvotella)
- Karl Van Dieter
En tiedä, tulenko pelaamaan niillä, en varmaan ainakaan kovin vakavalla mielellä, mutta niitä olisi ihan mukava konffata ja maalata ainakin.riimumestari kirjoitti:Uusimmissa kaaos Warrior pokseissa tulee vain tavalliset jannut. Eli joudut itse niitä konffeja väsätä.
Ihan mielenkiinnosta, ajattelitko pelata warrioreita? Eivätkö marauderit olisi hieman kustannustehokkaampi ratkaisu ?
Ja onnea armeijan väsäämiseen Karl.
Tuli tässä muuten mieleen kysäistä samalla noista demoneista, että onko niistä mihinkään, vai ovatko vain kivannäköinen lisä armeijaan? Lähinnä tarkoitan nyt eri jumaluuksien massaa, en johtajia. Paperilla vaikuttavat ihan päteviltä, vaikka yksiköiden on pisteidensä takia oltava melko kompakteja ja pieniä. Juuri tuo pieni koko vähän huolestuttaakin...
- riimumestari
- Eöl the Dark Elf
- Karl Van Dieter
Juu, niin, Khornea olen aikonut ainakin aluksi kokeilla. Khornella ainakin nuo bloodletterit vaikuttavat hitailta. Pelkään niiden jäävän jalkoihin ratsuväkeä vastaan, tai sitten eivät muuten vain näe taistelua koko pelin aikana vastustajan joko vältellessä niitä, tai yrittäessä iskeä niihin ennen kuin ne pääsevät iskemään tms..
Mutta niin kuin sanoin, tarkoitus olisi rakentaa armeija joka jumaluudelle, ja vielä jakamattomallekin, jos jaksaa.
Mutta niin kuin sanoin, tarkoitus olisi rakentaa armeija joka jumaluudelle, ja vielä jakamattomallekin, jos jaksaa.
- riimumestari
- Karl Van Dieter
- Lord Mikke
Tästä on puhuttu jo ties montako kertaa, mutta tyydyn sanomaan että etenkin spawni tai kaksi kaverina kaaoksen warrut ovat hyviä tuossa vastapallo- cahrgessaan, etenkin great weaponien kanssa. Halutessaan myös Khornen Mark tekee tenää.riimumestari kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, ajattelitko pelata warrioreita? Eivätkö marauderit olisi hieman kustannustehokkaampi ratkaisu ?
Peril of Warp
http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htm
Tuolla on ehdotuksia eri Jumaluuksien väriskeemoiksi.
Lyhyen konffausurani aikana olen todennut että warriorit soveltuvat hyvin konversioihin. Olen tehnyt niistä jo kaksi kenraalia, jalan ja mountattuna. (Sekin tietysti vaikuttaa että tykkään kyseisistä modeleista...)
Ihan pätevän oloinen kaaoksen mutaatiosprue tulee ilmeisesti vain chaos space marinien mukana. Niitä voisi mail orderista tilata, pääsee ainakin hyvin alkun konffauksissa.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... &orignav=9
Tuolla on ehdotuksia eri Jumaluuksien väriskeemoiksi.
Lyhyen konffausurani aikana olen todennut että warriorit soveltuvat hyvin konversioihin. Olen tehnyt niistä jo kaksi kenraalia, jalan ja mountattuna. (Sekin tietysti vaikuttaa että tykkään kyseisistä modeleista...)
Ihan pätevän oloinen kaaoksen mutaatiosprue tulee ilmeisesti vain chaos space marinien mukana. Niitä voisi mail orderista tilata, pääsee ainakin hyvin alkun konffauksissa.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... &orignav=9
- Karl Van Dieter
Kaaos warrut ovat yksi lempiyksiköistäni koko pelissä lähinnä fluffinsa ja ulkonäkönsä vuoksi, etenkin vanhemmat warrut, mutta ei nuo nyt lähistelyssäkään huonoja voi olla, jos vain osaa ne sinne johtaa. Ja jos olen saanut grave guardini lähistelemään niin, etten ole ollut ottavana osapuolena, niin eiköhän nämäkin sinne tiensä löydä.
Kiitokset Zatakille linkeistä, pitänee ryhtyä miettimään, miten toteuttaisi tuon oman armeijansa...
Kiitokset Zatakille linkeistä, pitänee ryhtyä miettimään, miten toteuttaisi tuon oman armeijansa...