"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kanataako vaihtaa armejoit?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Aaargh, liika tuplaposteja!!

Mutta joo, pelaa millä armeijalla itse haluat äläkä anna kavereiden vaikuttaa päätökseesi. Jos haluat Hordes of Chaosilla pelata, niin pelaa. Ja jos kaverisi sanovat että suuttuvat sinulle armeijanvalintasi takia niin etsi uusia. Koska silloin ne eivät ole kavereita jos ne urputtavat sinulle armeijastasi.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
nobody

Viesti Kirjoittaja nobody »

hmmmm.... mää ehkä ostan chaosii kun mun kamut vmenee kotkaan/yliopsidton, mää on 5 luokalla nyten :)
Tearsqueeze

Viesti Kirjoittaja Tearsqueeze »

I Ride in a Dragon kirjoitti:Aaargh, liika tuplaposteja!!

Mutta joo, pelaa millä armeijalla itse haluat äläkä anna kavereiden vaikuttaa päätökseesi. Jos haluat Hordes of Chaosilla pelata, niin pelaa. Ja jos kaverisi sanovat että suuttuvat sinulle armeijanvalintasi takia niin etsi uusia. Koska silloin ne eivät ole kavereita jos ne urputtavat sinulle armeijastasi.
Kyllä me sen kavereita ollaan ja tuosta et sen enempää tiedä, elikkä et voi tulla väittämään, että emme olisi hänen kavereitaan koska meidän kaveruus ei ole pelkkä warhammer, se on vaan yhteinen harrastus.

Ei me sinäänsä suututtaisi armeijavalinnastasi mutta olisi hauskempaa kaikkien kannalta jos olisi eri armeijat millä sitten pelaisi perjantai illan viihteeksi turnauksen.

Siis tarkoitan että saat aloittaa chaosit jos haluat mutta olisihan se kaikkie kannalta hauskempaa jos olisi eri armeijat. Mutta mitä me ollaan mielipiteitäsi vaihtamaan, tee miten itse haluat!
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Tearsqueeze kirjoitti: Siis tarkoitan että saat aloittaa chaosit jos haluat mutta olisihan se kaikkie kannalta hauskempaa jos olisi eri armeijat. Mutta mitä me ollaan mielipiteitäsi vaihtamaan, tee miten itse haluat!
Huhhuh. Mielestäni olisi hauskempaa jos jokainen tässä maailmassa omistaisi todella yksilölliset armeijat, Rotuja olisi monta sataatuhatta joista sitten valita ja viedä rekistereihin ettei sitä voi enää valita.

@ Green is mean! : Älä ota kuuleviisi korviinsikaan moista, pelaat millä tahdot. Ei minullekkaan tulla valittamaan ulkonäöstäni vaikka olisi samaa merkkiä olevat farkut kuin viereisellä kaverilla.
Terahin

Viesti Kirjoittaja Terahin »

Tearsqueeze kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti:Aaargh, liika tuplaposteja!!

Kyllä me sen kavereita ollaan ja tuosta et sen enempää tiedä, elikkä et voi tulla väittämään, että emme olisi hänen kavereitaan koska meidän kaveruus ei ole pelkkä warhammer, se on vaan yhteinen harrastus.

Ei me sinäänsä suututtaisi armeijavalinnastasi mutta olisi hauskempaa kaikkien kannalta jos olisi eri armeijat millä sitten pelaisi perjantai illan viihteeksi turnauksen.

Siis tarkoitan että saat aloittaa chaosit jos haluat mutta olisihan se kaikkie kannalta hauskempaa jos olisi eri armeijat. Mutta mitä me ollaan mielipiteitäsi vaihtamaan, tee miten itse haluat!

Olen TOTAALISESTI samaa mieltä kuin Tearsqueeze!
T.Kim
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.

Metal is what we love.
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Ehkä oletkin hänen kaverinsa, jolloin luonnollisesti pidätte yhtä. Kaikkihan tämän osaavat päätellä, mutta ajattelin ihan vain pojille sanoa että saa sitä avarakatseisempikin olla. Myönnän että idea jonka keksin kloonattaisiin, saisi minut raivostumaan. Mutta, ymmärrättehän että nyt on kysymys Kaaoksesta jossa riittää suuntautumisia ja tyylejä Damnationiin saakka.

Olisikos sitten mielestänne hyvä että jokaiselle teistä tulisi turpiin sen takia että pelaatte samaa "rotua" kuin vieressä oleva öykkäri.

@Green is mean: "Kuuntele sydäntäsi!"
The Delffipelaaja

Viesti Kirjoittaja The Delffipelaaja »

Älkää nyt helevetissä green:ille tuosta "eri armeijat-ei kaaosta"-jutusta vinettäkö. Pelkkä HoC on niin helevetin laaja armeija , enkä usko, että ainoaa mitä te kaikki siitä saatte aikaan on joku über-meleemättö-Khornen-Juustoritarit-Zomg-lista. Myönnän että esim. kolmella tuollaisella voivat peli illat olla varsin *öhöm* "kiinnostavia". Mutta jos kaikki haluatte sitä HoC:cia niin tehkää armeijoistanne erilaisia jumalteemoiltaan (Khorne, Nurgle, Slaanesh, ym.) tai joku voi tehdä vaikka Chaos Undivided-armeijan.
Urgs

Viesti Kirjoittaja Urgs »

HANKI WELFFEJÄ! NE RULETTAAA!!!
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Urgs kirjoitti:HANKI WELFFEJÄ! NE RULETTAAA!!!
Ei todellakaan näin.

Lukko.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Perusteet”