pegasus knights
pegasus knights
onko pegasus kinghtit hyviä? voiteko sanoa niden hyvyydet ja heikkoudet? ps:ei mitään juttuja niinku "kato armybookist"
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. 
On ne hyviä: pari haavaa, lento, panssaria, wardi (yleensä). Toisaalta ne maksaa ja vie spessuslotteja (niistähän breteillä onkin niin kauheesti pulaa joo'o. Not). Yksi ryhmä on ihan jees valinnalta vaikuttanut mitä oon sivusta seurannut. Kyllä ne koneita syö eikä niitä ihan yhtä helposti ammuta pois kuin muita lentäviä.
Ne ovat lentävää ratsuväkeä, omaavat kaksi haavaa, t4 ja 3+ armorin, sekä tietty lancella s5 hyökätessä ja toki itse konilta kaksi s4 hyökkäystä joka vuoro.
Pari yksikköä tällaisia alkaa tuntua jo aika suolaiselta viritykseltä.
Pari yksikköä tällaisia alkaa tuntua jo aika suolaiselta viritykseltä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Ne ovat melkein naurettavan hyviä. Pegasuksilla on 360 LOS, 20" liike, hyvä kesto ja useita hyökkäyksiä. Lyhyesti sanottuna ne voivat hyökätä kenen tahansa kimppuun + tappaa heikommat yksiköt miten haluavat eikä mikään mikä voisi pärjätä pegasuksille taistelussa pysty saamaan niitä kiinni.
Ne eivät ehkä yksinään pärjää jalkaväkiblokeille, mutta muistaakseni Bretonnialta löytyy sellaisia varten ihan tarpeeksi muitakin yksiköitä. Pelaajat eivät katso hyvällä jos näitä ottaa useamman ryhmän hupipeleihin...
Ne eivät ehkä yksinään pärjää jalkaväkiblokeille, mutta muistaakseni Bretonnialta löytyy sellaisia varten ihan tarpeeksi muitakin yksiköitä. Pelaajat eivät katso hyvällä jos näitä ottaa useamman ryhmän hupipeleihin...
Totta, siitä vaan RAF:ia rakentelemaan niin hyvä tuleeOberon_ kirjoitti:Hyvä diili, ei tosiaan kantsi olla myrtsinä. Varsinkaan, jos sulla oli jo brettiarmeija. Jos ei ollu, niin nythän sun "pitää" tehä sellanenThe knight of bretonnia kirjoitti:ok mä ostin nee 50 % tarjouksella eli 13,50 eurolla:( kauppa on info kuusankoskella
:)
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Miksi breteille uusi battalion tulisi? ja kai pegasukset muovisena pysyvät, en näe mitään syytä miksi ne sieltä pois otettaisiin? O_oMessinar kirjoitti:Tiedättekö muuten mitä uuteen brettien battalioniin tulee pegasus knightien tilalle?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Teonanacatl
Eikös se uusi Brettipataljoona ole tämä?
Kliksu
Wanhassa kun taisi tulla kolme pegasusta, nyt niitä tulee vain yksi.
Kliksu
Wanhassa kun taisi tulla kolme pegasusta, nyt niitä tulee vain yksi.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Teonanacatl
Tuo on itselleni jäänyt hieman epäselväksi että onko se pegasus-knightien armori 3+ vai 2+?Gilaelin kirjoitti:Ne ovat lentävää ratsuväkeä, omaavat kaksi haavaa, t4 ja 3+ armorin, sekä tietty lancella s5 hyökätessä ja toki itse konilta kaksi s4 hyökkäystä joka vuoro.
.
"If you don´t have an army, sell your soul and buy one!"
Aika kauheeta! GW:hän nyhtää nyt jo ihan üüberisti rahaa... sitten viellä lisää... kai sen niin pitää olla, jos GW ei tuottaisi se menisi konkkaan ja me menettäisimme elämämmeSlugger kirjoitti:Enemmän rahaa GW:lle?amis kirjoitti:en löydä mitään mieltä tuossa yhdessä pekassa... miks yksi kun minimi unit sizehan on 3?
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.