"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

pegasus knights

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
nobody

pegasus knights

Viesti Kirjoittaja nobody »

onko pegasus kinghtit hyviä? voiteko sanoa niden hyvyydet ja heikkoudet? ps:ei mitään juttuja niinku "kato armybookist"
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. ;)
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

On ne hyviä: pari haavaa, lento, panssaria, wardi (yleensä). Toisaalta ne maksaa ja vie spessuslotteja (niistähän breteillä onkin niin kauheesti pulaa joo'o. Not). Yksi ryhmä on ihan jees valinnalta vaikuttanut mitä oon sivusta seurannut. Kyllä ne koneita syö eikä niitä ihan yhtä helposti ammuta pois kuin muita lentäviä.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

ovat hyviä, lentävät ja sitä ominaisuutta voi usein käyttää tehokkaasti hyväkseen. Omaavat tarvittavan määrän hyökkäyksiä tuhoamaan heikosti panssaroidut kohteet hyväksyttävään pistehintaan. Panssarointi suuri bonus.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Ne ovat lentävää ratsuväkeä, omaavat kaksi haavaa, t4 ja 3+ armorin, sekä tietty lancella s5 hyökätessä ja toki itse konilta kaksi s4 hyökkäystä joka vuoro.

Pari yksikköä tällaisia alkaa tuntua jo aika suolaiselta viritykseltä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Poomermon

Viesti Kirjoittaja Poomermon »

Ne ovat melkein naurettavan hyviä. Pegasuksilla on 360 LOS, 20" liike, hyvä kesto ja useita hyökkäyksiä. Lyhyesti sanottuna ne voivat hyökätä kenen tahansa kimppuun + tappaa heikommat yksiköt miten haluavat eikä mikään mikä voisi pärjätä pegasuksille taistelussa pysty saamaan niitä kiinni.

Ne eivät ehkä yksinään pärjää jalkaväkiblokeille, mutta muistaakseni Bretonnialta löytyy sellaisia varten ihan tarpeeksi muitakin yksiköitä. Pelaajat eivät katso hyvällä jos näitä ottaa useamman ryhmän hupipeleihin...
nobody

Viesti Kirjoittaja nobody »

ok mä ostin nee 50 % tarjouksella eli 13,50 eurolla :(:( kauppa on info kuusankoskella :):)
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. ;)
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

The knight of bretonnia kirjoitti:ok mä ostin nee 50 % tarjouksella eli 13,50 eurolla :(:( kauppa on info kuusankoskella :):)
Hyvä diili, ei tosiaan kantsi olla myrtsinä. Varsinkaan, jos sulla oli jo brettiarmeija. Jos ei ollu, niin nythän sun "pitää" tehä sellanen ;)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Oberon_ kirjoitti:
The knight of bretonnia kirjoitti:ok mä ostin nee 50 % tarjouksella eli 13,50 eurolla :(:( kauppa on info kuusankoskella :):)
Hyvä diili, ei tosiaan kantsi olla myrtsinä. Varsinkaan, jos sulla oli jo brettiarmeija. Jos ei ollu, niin nythän sun "pitää" tehä sellanen ;)
Totta, siitä vaan RAF:ia rakentelemaan niin hyvä tulee :)
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Messinar

Viesti Kirjoittaja Messinar »

Tiedättekö muuten mitä uuteen brettien battalioniin tulee pegasus knightien tilalle?
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Messinar kirjoitti:Tiedättekö muuten mitä uuteen brettien battalioniin tulee pegasus knightien tilalle?
Miksi breteille uusi battalion tulisi? ja kai pegasukset muovisena pysyvät, en näe mitään syytä miksi ne sieltä pois otettaisiin? O_o
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Eikös se uusi Brettipataljoona ole tämä?

Kliksu

Wanhassa kun taisi tulla kolme pegasusta, nyt niitä tulee vain yksi.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
amis

Viesti Kirjoittaja amis »

en löydä mitään mieltä tuossa yhdessä pekassa... miks yksi kun minimi unit sizehan on 3?
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

amis kirjoitti:en löydä mitään mieltä tuossa yhdessä pekassa... miks yksi kun minimi unit sizehan on 3?
Voihan sitä peluuttaa aina paladiinina. Mutta olen kyllä itsekkin ihmetellyt että mitä yhdellä pegasus knightillä tekee?
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

amis kirjoitti:en löydä mitään mieltä tuossa yhdessä pekassa... miks yksi kun minimi unit sizehan on 3?
Enemmän rahaa GW:lle?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Fimir

Viesti Kirjoittaja Fimir »

Gilaelin kirjoitti:Ne ovat lentävää ratsuväkeä, omaavat kaksi haavaa, t4 ja 3+ armorin, sekä tietty lancella s5 hyökätessä ja toki itse konilta kaksi s4 hyökkäystä joka vuoro.
.
Tuo on itselleni jäänyt hieman epäselväksi että onko se pegasus-knightien armori 3+ vai 2+?
"If you don´t have an army, sell your soul and buy one!"
Poomermon

Viesti Kirjoittaja Poomermon »

Fimir kirjoitti:Tuo on itselleni jäänyt hieman epäselväksi että onko se pegasus-knightien armori 3+ vai 2+?
Eli heavy armour + shield + mounted ja koska pegasuksilla ei ole bardingia, niin siitä tulee yhteensä se 3+.
amis

Viesti Kirjoittaja amis »

Slugger kirjoitti:
Enemmän rahaa GW:lle?
Aika kauheeta! GW:hän nyhtää nyt jo ihan üüberisti rahaa... sitten viellä lisää... kai sen niin pitää olla, jos GW ei tuottaisi se menisi konkkaan ja me menettäisimme elämämme :D:D:D:D
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Messinar

Viesti Kirjoittaja Messinar »

Elämä on yksinkertaisesti epäreilua. Pitänee alistua kohtalooni ja ostaa erillinen pegasus knight pakkaus. Jos kerran poistivat ne niin olisivat kyllä voineet laittaa muutaman knightin lisää laatikkoon![/url]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”