Death korps of krieg blogi (Päivitys 2.8.2007 )
Ay Cáramba! Keltainen ruoho tekee tosiaan ihmeitä. Näihin nyt ei muuta rakentavaa keksi kuin että linsseihin väriä. Sitten ne alkavatkin jo hipoa täydellisyyttä.
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3
- Raistlin Majere
- riimumestari
- riimumestari
Dodiin paremmat kuvat. parempi kuva
Hiukan muutoksia olen nyt tehnyt kaikkiin kuten kypärien kotkat maalasin kultaisiksi myös housuihin ja aseisiin yritin jotain hailaittia mutta ei nyt sit näykään kunnolla näissä kuvissa. Baseihin viritin jotain romua.
Hiukan muutoksia olen nyt tehnyt kaikkiin kuten kypärien kotkat maalasin kultaisiksi myös housuihin ja aseisiin yritin jotain hailaittia mutta ei nyt sit näykään kunnolla näissä kuvissa. Baseihin viritin jotain romua.
Pakko sanoa, että ovat mielestäni aivan sairaan tunnelmallisia figuja! Itse pidän etenkin tuosta tummasta väriteemasta minkä olet tehnyt ja ne ruohot tuo juurikin sopivasti kontrastia tuomaan figun esille. Lopuksi itse figujen sculptit ovat parhaimpia mitä GW:ltä tai Forgelta on koskaan jalkaväkeen tullut!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Uutta päivitystä taas vaihteeksi heavy bolter teamin muodossa.
Heavy bolter
Joukko kuva tähän tähän messessä valmistuneista
kunhan saan hommattua kuusi senttisen beissin tuolle voin sen suoraan siihen liimata kun on tällä hetkellä pienemmällä plasticardin palalla.
Heavy bolter
Joukko kuva tähän tähän messessä valmistuneista
kunhan saan hommattua kuusi senttisen beissin tuolle voin sen suoraan siihen liimata kun on tällä hetkellä pienemmällä plasticardin palalla.
Viimeksi muokannut Akseli, Su 22.07.2007 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyl noi Kriegin körrit oon siisteimpiä figuja mitä forge worldilta tai citadelilta on ikinä tullut ulos. Tosi tunnelmallinen maalaus, niinku joku jo sanokin. Baset toimii ku nyrkki silmässä, tarpeeks erilaisia niin antaa samannäkösille perusjampoille vähän enemmän persoonallisuutta. Tosi hyvä kokonaisuus toi squadi. Mun mielestä hyvä esimerkki siitä ettei aina tarvi olla ihan vimpan päälle maalaustyö että saa hyvän näkösen jengin kokoon.
Re: Death korps of krieg blogi (Päivitys 4.5.2007 )
Taas pitkästä aikaa lisää krieggejä valmistunut toisen squadin muodossa.
Tähänkin tulee heavybolter joskus joten siksi vain 8 perus jantteria,aseiden päätin vihreäksi mustan sijasta onko huonompi vai parempi?
Seuraavaksi tulee grenadiers squadi joka odottaa jo pohjamaaleissa maalauspöydällä.
Tähänkin tulee heavybolter joskus joten siksi vain 8 perus jantteria,aseiden päätin vihreäksi mustan sijasta onko huonompi vai parempi?
Seuraavaksi tulee grenadiers squadi joka odottaa jo pohjamaaleissa maalauspöydällä.
Re: Death korps of krieg blogi (Päivitys 22.7.2007 )
Ihan tyylikkäitä, aika perus teema noille mutta se on se "one and only"
. Uusimman squadisi vihreät pyssyt eivät oikein säväyttäneet.. Mielummin mustat, tai metallisetkin voisivat toimia ihan kivasti. Mutta siisti armeija, onko tulossa tankkia sun muuta?
inähän olen pelkkä aloittelija, enkä ole maalannut vielä mitää figuja (kun en omista). Nuo metallinkiiltoiset kypärät vain oli jotenkin makeita, et piti siitä mainita.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
- riimumestari
Heips taas!
Sellaista tässä sanaista salkkuani ajattelin avartaa että vihreät alien pyssykät ampuivat liikaa yli, pysy tummassa, pysyy paremmin uskottavuus ja tunnelma yllä!
-Kuittaa(tämä oli käsky)
Sellaista tässä sanaista salkkuani ajattelin avartaa että vihreät alien pyssykät ampuivat liikaa yli, pysy tummassa, pysyy paremmin uskottavuus ja tunnelma yllä!
-Kuittaa(tämä oli käsky)
Vihreän ajatus on hyvä mutta imo vihreän sävy on liian kirkas.Sellainen *kuolleen tumman/synkkä* sävy vihreään voisi toimia.Muuten hienoa jälkeä taas.Onko johtajia/tankkeja tiedossa?
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!