O&G BP
O&G BP
Heroes...82pts
Night goblin big boss...82pts
Martog's best basha
Enchanted shield
Mad cap mushroom
Light armor
-Halpa ja mahdollisesti tehokaskin.
Core...349pts
25 Night goblins...174pts
Musikantti, Boss ja lippu.
Spears & shields
2 fanatics
- Boss tulee tähän yksikköön.
21 Night goblins...92pts
Musician
S-bows
1 fanatic
- Ampuu vastustajaa ja etenee jos on tarvetta.
* 4 Gobboa vähennetty, Musikantti lisätty.
5 Goblin Spider Riders...83pts
Musician & Boss
-Charriotin kanssa yhteishyökkäyksiä.
Special...66pts
Wolf chariot...66pts
* 3rd wolf ja xtra crew.
-Rynnitään eteenpäin spidereiden kanssa.
Models in Army: 57
Total Army Cost: 497
Innostuin taas pitkästä aikaa warhammereista ja ajattelin nyt alkuun bp:n maalata ja kerätä. Kokemusta ei örkeistä erikoisemmin 7 edikan ajoilta nyt löydy, joten neuvot olisivat tarpeen.
Kiitos.
Night goblin big boss...82pts
Martog's best basha
Enchanted shield
Mad cap mushroom
Light armor
-Halpa ja mahdollisesti tehokaskin.
Core...349pts
25 Night goblins...174pts
Musikantti, Boss ja lippu.
Spears & shields
2 fanatics
- Boss tulee tähän yksikköön.
21 Night goblins...92pts
Musician
S-bows
1 fanatic
- Ampuu vastustajaa ja etenee jos on tarvetta.
* 4 Gobboa vähennetty, Musikantti lisätty.
5 Goblin Spider Riders...83pts
Musician & Boss
-Charriotin kanssa yhteishyökkäyksiä.
Special...66pts
Wolf chariot...66pts
* 3rd wolf ja xtra crew.
-Rynnitään eteenpäin spidereiden kanssa.
Models in Army: 57
Total Army Cost: 497
Innostuin taas pitkästä aikaa warhammereista ja ajattelin nyt alkuun bp:n maalata ja kerätä. Kokemusta ei örkeistä erikoisemmin 7 edikan ajoilta nyt löydy, joten neuvot olisivat tarpeen.
Kiitos.
Viimeksi muokannut Alethor, La 31.03.2007 12:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Grimgor ironhide
Jaa, örkkejä, näyttää melko paljon skull pass+fanatics+doomdiver yhdistelmältä 
Ei oikeastaan, näin pienessä pelissä vastaan tulee magiaa melko vähän tai ei ollenkaan. Ylimääräisiä dispel-dicejä ei tarvita ja ei ole varmaakaan, että tuleeko ne spellit läpi...
Itse vaihtaisin Doom diverin gobbo Chariottiin ja ylijääneillä pisteillä vaikka lisää massaa toiseen blokkiin.
Night goblinien bossi on turha, se pois. Spider riderit voisi ottaa pois kanssa ja laittaa tilalle vielä yhden Ngobbo blokin lipulla ja musikantilla, tänne toinen fanatic Big bossin ryhmästä. saisit vielä lisää massaa
Ei oikeastaan, näin pienessä pelissä vastaan tulee magiaa melko vähän tai ei ollenkaan. Ylimääräisiä dispel-dicejä ei tarvita ja ei ole varmaakaan, että tuleeko ne spellit läpi...
Itse vaihtaisin Doom diverin gobbo Chariottiin ja ylijääneillä pisteillä vaikka lisää massaa toiseen blokkiin.
Night goblinien bossi on turha, se pois. Spider riderit voisi ottaa pois kanssa ja laittaa tilalle vielä yhden Ngobbo blokin lipulla ja musikantilla, tänne toinen fanatic Big bossin ryhmästä. saisit vielä lisää massaa
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Juuh... Empä nyt tiedä alanko tekemään vihreän väristä skaven armeijaa
Charriotin voisi kyllä ottaa doom diverin tilalle. Spiderit tulen pitämään, koska sen ja charriotin yhteishyökkäys on kyllä tehokas. (Aivan, kuin charriot ei yksin olisi..) Ite en spider rider bossia pitäisi aivan turhana, joten voisiko joku kokeneempi siihen kommentoida?
Charriotin voisi kyllä ottaa doom diverin tilalle. Spiderit tulen pitämään, koska sen ja charriotin yhteishyökkäys on kyllä tehokas. (Aivan, kuin charriot ei yksin olisi..) Ite en spider rider bossia pitäisi aivan turhana, joten voisiko joku kokeneempi siihen kommentoida?
- Grimgor ironhide
-
Mr. Tabasco
Jassoo... Itse en kyllä ole tutustunut uuteen O&G kirjaan, mutta kommenttia annan silti. Big boss näyttää tehokkaalta, ei sitä tarvitse shamaaniin vaihtaa. N.Goboilta voisi tiputtaa Full Commandia pienemmäksi, vaikka pomo pois, jos tuo Big Boss tulee siihen, mutta kyllä tuo 1 lisähyökkäys tuntuu mukavalta. Doom Diverin vaihtaisin ehkä täyteen pumpattuun susikärryyn, liikkuu kivasti, ja tappaa yksiköitäkin. Aika mukava listahan tämä on, mutta älä osta Skull Passia. Ne figut on rumia. :/
Moi.
Juu, olen tuon passin onnistunut "ostamaan" eli kaveri sen osti ja antoi O&G:t ilmatteeksi. Bossin ostan kyllä erikseen, kun passista tuleva on mitä on..
Tein listaan muutoksia, kuten toin susikärryn ja muutin Ngobo archer yksikön koon 20-25. Muutokset merkitty tähdellä (*).
Sitten kysymys minkä leveisinä archerit kannattaisi pitää? 10-10-5? Kuitenkin sen reformata voi jos tarve tulee. Ja kannattaako yrittää repiä pisteet lisä suteen ja crewiin?
Kiitos.
Tein listaan muutoksia, kuten toin susikärryn ja muutin Ngobo archer yksikön koon 20-25. Muutokset merkitty tähdellä (*).
Sitten kysymys minkä leveisinä archerit kannattaisi pitää? 10-10-5? Kuitenkin sen reformata voi jos tarve tulee. Ja kannattaako yrittää repiä pisteet lisä suteen ja crewiin?
Kiitos.
- Grimgor ironhide
short bowit pois ridereiltä sillä niiden elämän tarkoitus on mennä myrkky-hämiksien kanssa klosikseen ja samalla se wolf-chariotti tulee kylkeen.
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
juu, jouset kannattaa tipautella pois. Mut ellei halua hävitä klosista kannattaa mielummin nakata kärry eteen ja ratsastajat kylkeenGrimgor ironhide kirjoitti:short bowit pois ridereiltä sillä niiden elämän tarkoitus on mennä myrkky-hämiksien kanssa klosikseen ja samalla se wolf-chariotti tulee kylkeen.
- Half-breed
No mitä itse olen visioinut N. gob archereille, niin itse näkisin ne parhaimpana 21 jantterin osastossa musikanttilla ja yhdellä fanaticilla suojaamassa mukana olevaa Shamaania 11 levyisinä. Näihin tarvitsee 6 tappoa saadakseen aikaan paniikin ja nämä voivat pysyä kaukana taistelusta ja silti vaikuttaa siihen ja fanatic pitää mahdolliset maagintappo-jengit kaukana.Alethor kirjoitti:Sitten kysymys minkä leveisinä archerit kannattaisi pitää? 10-10-5? Kuitenkin sen reformata voi jos tarve tulee.
Eipä kestä.Alethor kirjoitti:Kiitos.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tuo olisi tietenkin hyvä, mutta ottaisit norm. gobbo shamun niin siitä saisi paremman ld:n, jos oikein muistan... tai ihan suosiolla orc shamu... omasta mielestäni Big Waagh on hieman parempiAlethor kirjoitti:Noin taas tehty muutoksia ja nyt tuli mieleen miten tämmöinen shaman toimisi Big bossin sijaan?
N.gobo shaman...105pts
Nibbla's itty ring
Level 2
Tuon eteen ei paljoa pitäisi tavaraa tiputella listasta.. Riderien musicant ja extra crew kärrystä.
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Jaa-ah...Kappas niimpäs puhuinkin.. Muistin, että maximi hinta charalla/singe modelilla oli 105, eikä 125.amis kirjoitti:Nyt puhut kyllä pahan kerran p¤%&aa!Alethor kirjoitti:Noh goblin tai orc shamaanilla et saa lvl 2 ja niblaa(Border patrolliin..)
Noh kummiskin pidän BP:n ainakin full gobbona ja itse en pidä perus goblinien ulkonäöstä yhtään, joten pysyn N-gobbo shamaanissa jos semmoisen otan.