Figu valmistajien möhläykset.
-
Constantin
-
Wahtisaari
Oma möhläys: haukuin kaverille isolla porulla, kuinka typerä se näkymätön Frodo on. Heti perään hän näyttikin, että katso kuinka hauskan ostin ihan äsken kaupasta.
Kun sen basettaa ja laittaa, niin on se oikeastaan ihan hauska. Pitää vain valkata tarkoin, ettei osta sellaista kappaletta, jossa on kupla sisällä.
Luumumehu on soturien juomaa
-
Mithrandir
Nyt viimeisin mitä on sattunut: Ostin paikallisesta leluliikkeestä Goblin Wolf Ridereita. Ihmettelin sitä, kun paketista oli otettu muovikääre pois ja se oli pelkällä teipillä kiinni. Vein sen myyjänkin näytettäväksi, koska epäilytti ostaa tuommoista, mutta kuitenkin sen kipeästi tarvitsin. Ja tuo kauppa on 50m. päässä asunnostani niin en viitsinyt tilaamaan alkaa samaa.
Noh, kuitenkin, loppujen lopuksi kävi ilmi, ettei mitään oltu sieltä viety, vaan paketti sisälsi kaikki osat sekä yhden ylimääräisen movement basen cavalry modellille.
Noh, minähän tuon sitten ostin.
Noh, kuitenkin, loppujen lopuksi kävi ilmi, ettei mitään oltu sieltä viety, vaan paketti sisälsi kaikki osat sekä yhden ylimääräisen movement basen cavalry modellille.
Noh, minähän tuon sitten ostin.
Mulle ei oo käyny mitään, mutta mun serkulle kävi kun se kävi ruotsissa ja se osti TK:n chariot paketin ja kun se avas sen kotona niin yllätyksenä puuttu 2 chariottii eli sai vaan yhen chariotin 30€. Ei sitä kauheesti ruotsiin mennä takasin tommotteen takia 
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sain joskus joululahjaksi mumakilin haradrimeille ,olin tietysti aivan täpinöissäni , mutta kun avasin boksin niin sillä norsulla oli kaksi oikeanpuoleista kylkeä! Kyllä harmitti. Käytiin tietysti vaihtamassa se uuteen ja sain vielä pitää sen viallisen , eli sain periaattessa ilmaisia haradrim sotureita!
Tavallaan ihan hyvä säkä loppujen lopuksi!
Ja kaksi kuollutta Mumakia. Tosi hyvä tuuri.jehuletti kirjoitti:Sain joskus joululahjaksi mumakilin haradrimeille ,olin tietysti aivan täpinöissäni , mutta kun avasin boksin niin sillä norsulla oli kaksi oikeanpuoleista kylkeä! Kyllä harmitti. Käytiin tietysti vaihtamassa se uuteen ja sain vielä pitää sen viallisen , eli sain periaattessa ilmaisia haradrim sotureita!Tavallaan ihan hyvä säkä loppujen lopuksi!
Welcome to the jungle.
-
vesinokkaelain
Muistakaa toki ettei GW:n tuotteissa ole mitään merkitystä mistä tuotteen olet hankkinut. Viet sen vain takaisin paikalliselle GW:n jälleenmyyjälle ja saat uuden tilalle. Jälleenmyyjä ei häviä siinä mitään koska hän saa tuotteesta rahat takaisin. Ja homma pelaa.St. Jimmy kirjoitti:Mulle ei oo käyny mitään, mutta mun serkulle kävi kun se kävi ruotsissa ja se osti TK:n chariot paketin ja kun se avas sen kotona niin yllätyksenä puuttu 2 chariottii eli sai vaan yhen chariotin 30€. Ei sitä kauheesti ruotsiin mennä takasin tommotteen takia
Kjeh, eihän noita mokauksia ole pahemmin ikinä tullut kun en ole kauaa harrastanutkaan, mutta ainakin nämä muistan:
Huonot:
High Elf Battalion- boksissa yhden silver helmin konin kyljessä oli hirvittävä aukko, ilmeisesti valmistuksessa sulanut. Ratsastajasta konffasin jalkamaagin arsun jaloilla.
Skaven-battalionissa yksi base puuttui, huomattiin kun kaikki muut koottu ja yksi clanrat jäljellä. Siinä ei sitten saada tuota pakollista minimimäärää (20) täyteen, onneksi oli bits boxissa pari ylimääräistä.
Tiranocin kärryn keihäät ovat näyttäneet Formularadalta.
Hyvät:
Magraggessa tuli 20 ylimääräistä slotted basea.
Kaaoksen Megaforcessa tuli 27 ylimääräistä "selkäreppua"
Huonot:
High Elf Battalion- boksissa yhden silver helmin konin kyljessä oli hirvittävä aukko, ilmeisesti valmistuksessa sulanut. Ratsastajasta konffasin jalkamaagin arsun jaloilla.
Skaven-battalionissa yksi base puuttui, huomattiin kun kaikki muut koottu ja yksi clanrat jäljellä. Siinä ei sitten saada tuota pakollista minimimäärää (20) täyteen, onneksi oli bits boxissa pari ylimääräistä.
Tiranocin kärryn keihäät ovat näyttäneet Formularadalta.
Hyvät:
Magraggessa tuli 20 ylimääräistä slotted basea.
Kaaoksen Megaforcessa tuli 27 ylimääräistä "selkäreppua"
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Ostin kerran sellaisen 6th edition boxin jossa oli emppireä ja örkkejä. Sitten puuttuikin 2 possua örkkivaunulta. Sain kauppiaalta kuitenkin yhden possun ja yhden metallisen örkkipmon joka ratsastaa possulla koska paketissa ei tullut possuja. Sitten pistin sen aloitusboxissa tulleen kenraalin kävellen ja sain siis ihan ilmatteeks metallisen sankarin possulla ja possut riitti vaunuihinkin.
Ja aina kun ostan silverhelmejä niin tulee muutama ylimääräinen ratsu. Nyt minulla on 4 ylimääräistä ratsua
Ja aina kun ostan silverhelmejä niin tulee muutama ylimääräinen ratsu. Nyt minulla on 4 ylimääräistä ratsua
Ostetaan Vostroyan Firstborneja ja Rough Ridereita! Pistä YV:tä!!!
-
JunttuThaLictor
joo, kaverini osti tässä taannoin kun kävi oulussa hammereri boxin (10kpl) niin huomas ett se paketin muovi (mihin ukot säilötäänps: ei blisteri) oli sulanu ja kilvet oli kupin moutosia niinpä hän lähetti ne takas fantsuihin ja saa ny uuen paketin niitä tässä jossain
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
Ööö... yksi outrider ainakin sanoi, että vialliset tuotteet pitää palauttaa sinne mistä ne on ostanutkin.vesinokkaelain kirjoitti:Muistakaa toki ettei GW:n tuotteissa ole mitään merkitystä mistä tuotteen olet hankkinut. Viet sen vain takaisin paikalliselle GW:n jälleenmyyjälle ja saat uuden tilalle. Jälleenmyyjä ei häviä siinä mitään koska hän saa tuotteesta rahat takaisin. Ja homma pelaa.St. Jimmy kirjoitti:Mulle ei oo käyny mitään, mutta mun serkulle kävi kun se kävi ruotsissa ja se osti TK:n chariot paketin ja kun se avas sen kotona niin yllätyksenä puuttu 2 chariottii eli sai vaan yhen chariotin 30€. Ei sitä kauheesti ruotsiin mennä takasin tommotteen takia
Peace through superior firepower
Varmaan tuo on osittain liikkeen myyjästä kiinni, suostuuko korvaamaan eri liikkeestä ostetut tuotteet. Ellei tuo Outrider sitten ollut väärässä? Liike ei tuossa kuitenkaan menetä mitään, paitsi, jos kyseessä on GW:n liike niin tällöin kai? Asiakkaan tyydyttäminen lienee kuitenkin edullisempaa, kuin olla korvaamatta tuotetta.
Mitä näistä on tullut luettua niin vaikuttaa sille, että jos mahdollista, kannattaa käydä liikkeessä näyttämässä viallisia tuotteita lähettämisen sijaan, sillä näin saattaa saada pitää ne vialliset uusien lisäksi.
Mitä näistä on tullut luettua niin vaikuttaa sille, että jos mahdollista, kannattaa käydä liikkeessä näyttämässä viallisia tuotteita lähettämisen sijaan, sillä näin saattaa saada pitää ne vialliset uusien lisäksi.