"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Delffejä Fanatic 2:een (Fanatic 2 Maalausvoittaja\o/)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Joo-Ontsu

Viesti Kirjoittaja Joo-Ontsu »

Juu, onnea vain, en ihmettele että voitit. Armeijasi on nimittäin aivan uskomattoman hienosti maalattu! kiva idea oli laittaa goblin orjia warrioreiden väliin sinnehä ne kuuluukin :D
Minuakin askarruttaa, että mistä olet nuo markkerit tehnyt, jos ollenkaa olet niitä itse tehnyt.
Anthallas

Viesti Kirjoittaja Anthallas »

No yksi on fire prismin kristalli. Tämän varmaan useimmat huomasivat. Maaginen lähde koostuu pyöreän basen puolikkaasta, helf musikantin torven osasta ja pahvista.
Kirja on skavenien plague monkkien joku... kirja:) Jalusta on tehty pahvista ja maassa on jonkun zombin viikate tms. Viimoinen on sitten elementaalipallo jonka päällä eräs high elf maagimodelli alkuperäisesti seisoi.
Möltti.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Pitäs laittaa katkeraa tilitystä et miks äänestin tätä armeijaa enkä omaani, mutta en laita :D Onneksi olkoon voitosta, hyvin ansaittu noin makeella armeijalla. *thumbs up*

Moi
Hope is a serum that never heals
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Tämän armeijan eteen, on nähty työtunteja. Todella...

Kaikki näyttää viimeistellylltä, ja väriskaala on mukavan sekava, joka pääsee oikeuksiinsa hienoilla yksityiskohdilla(Tulee jotenkin chaos mieleen, en tiedä mistä syystä :)).

Voit olla oikeutetusti ylpeä noin upeasta armeijasta. En ole nähnyt ehkä muita kilpailuun osallistuneita armeijoita, mutta voin hyvin kuvitella niiden fanaticien perusteella, missä olen vieraillut.

En ehkä ole vajaaseen vuoteen käynyt sotavasarassa, mutta pelkästään tämän armeijan nähdäkseni tämä oli vierailun arvoista.

Upeaa.
Sieni ei ole kasvi.
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Komeita. Olivat minun mielestä turnauksen paras fb-armeija.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”